Triumph Speed Triple-topic - Part 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Trouwens, dit forum is toch JUIST de plek om dit soort voorvallen met je motorvagekennissen te delen? Had alleen in een ander Topic gekunt met een linkje vanuit hier O-)
Iedereen die nu een motor bij Stan koopt kijkt zijn banden goed na _O- (en de rest!).
 
Laatst bewerkt:
140bv36.jpg

140f214.jpg

2imatr7.jpg


de werken kunnen beginnen :)
 
Dag Heren 'Triplisten',

Echt nieuw ben ik niet op het forum. Twee weken geleden verkocht ik mijn ZX9-streetfighter waarmee ik vier jaar graag gereden heb. 'Tijd voor iets anders' denk je dan.
In eerste instantie toch niet, want ik wilde een moto-sabbat periode inlassen. Jedoch, enkele faktoren hebben erover beslist dat het wat anders is uitgedraaid dan voorzien.
Gisteren heb ik een ST besteld, oranje. Leverbaar binnen een termijn van 2 weken. Het scheelde niks of het zou een zwarte geweest zijn, alleen, na diverse zwarte fietsen wilde mijn omgeving (lees 'vrouw') dat ik eens iets anders zou kiezen, hetgeen geschiedt is.
Maar goed, ik heb dus ook een tijdje stiekem zitten meelezen in deze thread en daardoor werd de nieuwsgierigheid aangescherpt. De doorslag werd gegeven door een testrit bij de dealer in Tielt-Winge (B).
En nu rest me niets anders dan te wachten ;( , en da's nog het ergste van alles...

Groeten,
Marc
 
Dag Heren 'Triplisten',

Echt nieuw ben ik niet op het forum. Twee weken geleden verkocht ik mijn ZX9-streetfighter waarmee ik vier jaar graag gereden heb. 'Tijd voor iets anders' denk je dan.
In eerste instantie toch niet, want ik wilde een moto-sabbat periode inlassen. Jedoch, enkele faktoren hebben erover beslist dat het wat anders is uitgedraaid dan voorzien.
Gisteren heb ik een ST besteld, oranje. Leverbaar binnen een termijn van 2 weken. Het scheelde niks of het zou een zwarte geweest zijn, alleen, na diverse zwarte fietsen wilde mijn omgeving (lees 'vrouw') dat ik eens iets anders zou kiezen, hetgeen geschiedt is.
Maar goed, ik heb dus ook een tijdje stiekem zitten meelezen in deze thread en daardoor werd de nieuwsgierigheid aangescherpt. De doorslag werd gegeven door een testrit bij de dealer in Tielt-Winge (B).
En nu rest me niets anders dan te wachten ;( , en da's nog het ergste van alles...

Groeten,
Marc


Verstandige vrouw heb je..................eentje met smaak zelfs, ook al was zwart een snellere keus geweest. ;)

Succes met het wachten...............de mooie periodes komen er aan, dus het zal niet makkelijk worden. :')
 
@streetfighter3k: CONGRATS !!! Zeer goede keus. Bij TC Moto staat er eentje in de showroom (met Arrow single mount op btw). Ferm machien. Hou er wel van als mensen voor die gedurfde kleuren gaan (heb zelf een Scorched yellow gekozen). Zwart is toch maar zwart hé en ook trager naar't schijnt :X

@ joebarreke: kewl
 
Dag Heren 'Triplisten',

Echt nieuw ben ik niet op het forum. Twee weken geleden verkocht ik mijn ZX9-streetfighter waarmee ik vier jaar graag gereden heb. 'Tijd voor iets anders' denk je dan.
In eerste instantie toch niet, want ik wilde een moto-sabbat periode inlassen. Jedoch, enkele faktoren hebben erover beslist dat het wat anders is uitgedraaid dan voorzien.
Gisteren heb ik een ST besteld, oranje. Leverbaar binnen een termijn van 2 weken. Het scheelde niks of het zou een zwarte geweest zijn, alleen, na diverse zwarte fietsen wilde mijn omgeving (lees 'vrouw') dat ik eens iets anders zou kiezen, hetgeen geschiedt is.
Maar goed, ik heb dus ook een tijdje stiekem zitten meelezen in deze thread en daardoor werd de nieuwsgierigheid aangescherpt. De doorslag werd gegeven door een testrit bij de dealer in Tielt-Winge (B).
En nu rest me niets anders dan te wachten ;( , en da's nog het ergste van alles...

Groeten,
Marc

goeie keuze Marc.....enne sterkte..met wachten, dit worden 2 lange weken :+ :+
 
Dag Heren 'Triplisten',

Echt nieuw ben ik niet op het forum. Twee weken geleden verkocht ik mijn ZX9-streetfighter waarmee ik vier jaar graag gereden heb. 'Tijd voor iets anders' denk je dan.
In eerste instantie toch niet, want ik wilde een moto-sabbat periode inlassen. Jedoch, enkele faktoren hebben erover beslist dat het wat anders is uitgedraaid dan voorzien.
Gisteren heb ik een ST besteld, oranje. Leverbaar binnen een termijn van 2 weken. Het scheelde niks of het zou een zwarte geweest zijn, alleen, na diverse zwarte fietsen wilde mijn omgeving (lees 'vrouw') dat ik eens iets anders zou kiezen, hetgeen geschiedt is.
Maar goed, ik heb dus ook een tijdje stiekem zitten meelezen in deze thread en daardoor werd de nieuwsgierigheid aangescherpt. De doorslag werd gegeven door een testrit bij de dealer in Tielt-Winge (B).
En nu rest me niets anders dan te wachten ;( , en da's nog het ergste van alles...

Groeten,
Marc
Je hebt een zeer goede keuze gemaakt al is het super gevaarlijk je vrouw hierin te betrekken voor de kleur ;) Gelukkig is het in dit geval goed gegaan :) Gefeliciteeerd!
 
Ik wil nog ff een laatste reaktie plaatsen over de achterband.
We hebben contact gehad met de dealer en hij heeft mij gelijk een nieuwe achterband belooft en die ik nu ook binnen heb. Hij wil alleen niet bevestigen noch ontkennen dat deze band is gerepareerd (Pina heeft wel ontkend). Als de dealer schoon schip had willen maken, had hij moeten zeggen waarom dit gebeurt is. Wel geeft hij toe af en toe een band te repareren. We hebben andere motorzaken gebeld die een band niet willen repareren en als de klant er wel om vraagt dan moet hij een brief ondertekend waarin gemeld wordt dat de motorzaak niet aansprakelijk gesteld kan worden bij eventuele ongelukken.
De dealer wou wel de gerepareerde band terug hebben :? Heeft hij wat te verbergen?
Dit is een forum waar je misstanden kan bespreken. En het blijkt maar weer dat je motorzaken nooit 100% kan vertrouwen. We stappen nu ook over naar een andere dealer die zelf nooit uit eigen beweging dit soort acties uitvoert.
Verder zullen wij er geen woorden meer over vuil maken en hoop dat het weer om veel :] verhalen gaat.
 
Laatst bewerkt:
Aan alle sympatisanten : Bedankt voor jullie fijne reacties! :}

Zijn er mensen (en dan neem ik aan dat ik me vooral tot de Belgen op dit forum moet richten) die met dealer Verdeyen van Tielt-Winge ervaringen hebben? Hier heb ik de ST besteld. Mijn eerste ervaringen met deze mensen zijn positief. Toch graag 'second opinions' aub... :)
Ik ben eerst langs geweest bij Motorshop Limburg (2x om juist te zijn), maar die deden precies niet de moeite om fatsoenlijke condities te maken...
 
Aan alle sympatisanten : Bedankt voor jullie fijne reacties! :}

Zijn er mensen (en dan neem ik aan dat ik me vooral tot de Belgen op dit forum moet richten) die met dealer Verdeyen van Tielt-Winge ervaringen hebben? Hier heb ik de ST besteld. Mijn eerste ervaringen met deze mensen zijn positief. Toch graag 'second opinions' aub... :)
Ik ben eerst langs geweest bij Motorshop Limburg (2x om juist te zijn), maar die deden precies niet de moeite om fatsoenlijke condities te maken...

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik heb er al veel positieve dingen over gehoord. En ik had dezelfde indruk als jij bij Motorshop Limburg, ze deden echt geen moeite.
 
Aan alle sympatisanten : Bedankt voor jullie fijne reacties! :}

Zijn er mensen (en dan neem ik aan dat ik me vooral tot de Belgen op dit forum moet richten) die met dealer Verdeyen van Tielt-Winge ervaringen hebben? Hier heb ik de ST besteld. Mijn eerste ervaringen met deze mensen zijn positief. Toch graag 'second opinions' aub... :)
Ik ben eerst langs geweest bij Motorshop Limburg (2x om juist te zijn), maar die deden precies niet de moeite om fatsoenlijke condities te maken...

ik heb die van mij bij motorcentre guy gehaald. dat is meer de kant van antwerpen op. ben ik 100% tevreden over trouwens *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan