jaren 70-80 gietwielen

Roger Remschijf

MF veteraan
26 apr 2003
8.379
7
de bilt
full


Intra
 
te koop: twee sets gietwielen


1x set KUMA vooral op Kawasaki z900 / z1000 gebruikt de wielen en schijven zijn werkelijk zo goed als nieuw 2.15-18" achter/ 1.85-19"voor ---> €gereserveerd


1x set INTRA vooral op Honda CB500/550/750 gebruikt.. schijfrem voor/achter: zo overzetten --> de Honda schijven, dus erg makkelijk in gebruik :) ** ook verkocht **
 
Laatst bewerkt:
...deze twee sets zijn verkocht,.. morgen nog twee nieuwe setjes alhier (minder mooi, maar perfect als je met roestige spaken rondrijd).. Ik heb vorige week mijn wielen laten coaten (moffelen) voor €80..als nieuw !!! dus dat is ook een optie
 
...deze twee sets zijn verkocht,.. morgen nog twee nieuwe setjes alhier (minder mooi, maar perfect als je met roestige spaken rondrijd).. Ik heb vorige week mijn wielen laten coaten (moffelen) voor €80..als nieuw !!! dus dat is ook een optie
Waar blijven die andere setjes??

Gr Ed.
 
Waar blijven die andere setjes??

Gr Ed.
de Kuma's zijn nog te koop !! ..marc is er met een voorvork & andere wielen vandoor gegaan ;) ..

heb nog een set Melber velgen voor cb400/500/550/650/750 voor €50
(trommel achter / schijfremopname voorwiel)
 
Laatst bewerkt:
mmm die 50 komt mij ook even beter uit voor de melbers....maar ben ook blij met de intra´s hoor. Heb je een foto van de melbers? Nog iets gehoord van M trouwens ivm blokgedoe?
 
Laatst bewerkt:
mmm die 50 komt mij ook even beter uit voor de melbers....maar ben ook blij met de intra´s hoor. Heb je een foto van de melbers? Nog iets gehoord van M trouwens ivm blokgedoe?
hey :) .. de melbers zijn ook al gereserveerd.. en niet zo mooi als de Intra's hoor ;)

M komt straks hier om de wielen/voorvork/remmerij op te halen, zal hem vragen het pasblok mee te nemen !
 
alles is ondertussen geregeld....over zaterdag, wat past het beste? ´s morgens het liefst maar is geen "moeten" bij. In de middag kan ook maar wil niet al te laat thuis zijn als het kan.... Hyundai Atosje rijdt niet zo snel dus moet enige reistijd incalculeren :Y
 
alles is ondertussen geregeld....over zaterdag, wat past het beste? ´s morgens het liefst maar is geen "moeten" bij. In de middag kan ook maar wil niet al te laat thuis zijn als het kan.... Hyundai Atosje rijdt niet zo snel dus moet enige reistijd incalculeren :Y
hey rockert,.. ai, je hebt even niet opgelet denk ik ..ik kan namelijk alle dagen behalve zaterdag (zie mail ;))..maar als je tussen 9 en 10 hier kan zijn wacht ik op je hoor :)
het 'pasblok' is gewoon een heel motorblok met alles erop en eraan, dus zet de hulpveren maar bij de achterschokbrekers ;)
 
Laatst bewerkt:
mm zal wat extra grinttegels als ballast voor in de "companycar" leggen, Wordt dus achterbank naar voren klappen en met m´n neus tegen de voorruit (zijn echt kleine dwergautootjes) _O-
 
Koop dan ook een oldtimer oldskool bedrijfsbus joh :P

grinnn tot voor kort had ik ook zoiets...maar lag ipv in de schuur bezig te zijn onder het oldskool ding te prutsen, met pijn in het hart verkocht maar had geen stalling (of teveel rommel in de schuur) Was een Citroën AK400 ;( oftewel een besteleend
 
full


17" -4.25 achter (150 band)
18"- 3.00 voor (110 band)

€100

gpz1100 wielen + voorvork compleet

(foto= bijna gelijk aan mijn wielen..zal nwe posten zodra ik ze heb)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan