Z750 Velg / Z750 Schijven

PeterN

MF'er
7 nov 2006
248
0
Reusel
Hallo allemaal,

Het was de bedoeling om deze onderdelen aan te passen en ze op mijn zx6r te plaatsen. Helaas ben ik erachter gekomen dat toch minder makkelijk gaat dan verwacht waardoor ik toch gedoemd ben de onderdelen te verkopen.

Het gaat om een achtervelg van een Z750.
De velg kan gekocht worden MET bridestone Battlax BT012R (180/55ZR17M/C). Maar de band kan eventueel ook los verkocht worden.Deze band is werkelijk in perfecte staat aangezien de "haren er nog op staan. Dat valt ook te zien op de foto's.
De schijf en het tandwiel kunnen ook los verkocht worden maar het liefste verkoop ik de set samen met de velg. Overigens zijn de lagers in de velg ook nog als nieuw!

Ook heb ik nog 2 schijven voor de Z750 voor, en ook deze zijn amper gebruikt.
Overigens heb ik ook nog een voorband liggen en ook hier staan de "haren" nog op."

De schijven voor hebben een diameter van 300MM
En achter hebben ze een diamter van 220MM

De prijzen zijn als volgt:

Achtervelg = 175,-
Schijf + tandwiel = 100

Totaal = 250,-


Voorschijven (beide= 125,- Per stuk 70,-
Band = 100,-

Totaal = 200,-


Alles in 1 koop: 425,-


Hieronder foto's!
bandkleinnd9.jpg

bandkleinvoorls5.jpg

bandvoorbn2.jpg

schijfkleinyl9.jpg

schijfklein2ry6.jpg

schijvenvoortk4.jpg

velgkleinva5.jpg
 
Laatst bewerkt:
was dit bedoelt voor jouw zx6 van 2006 ?
was dit ook van plan , wat gaat er dan niet ?
 
ik wil max 250 geen voor achterwiel met schijf en tandwiel
jij bent heel positief met je prijzen denk ik
400euro voor enkel achterwiel met schijf en tandwiel ?
 
reeel bod ? ik weet niet wat jij in gedachten had maar ik kon voorvelg en achtervelg kopen in goede staat buiten klein knikje in voorvelg , voor 250euro , maar was te laat
kheb een volledige voorvelg gekocht voor 200euro , en die zijn veel moeilijker te vinden
ik vind 250euro al een heel degelijk bod daar ik wss nog aanpassingen moet doen voor montage in mijn zx6.
 
hoeft niet meer
heb velg gevonden met schijf en tandwiel voor 235euro
succes met je verkoop
 
reeel bod ? ik weet niet wat jij in gedachten had maar ik kon voorvelg en achtervelg kopen in goede staat buiten klein knikje in voorvelg , voor 250euro , maar was te laat
kheb een volledige voorvelg gekocht voor 200euro , en die zijn veel moeilijker te vinden
ik vind 250euro al een heel degelijk bod daar ik wss nog aanpassingen moet doen voor montage in mijn zx6.

Nou een vriend van mij is daar geweest.
En om het even tegen je te zeggen. De voorvelg was alles behalve in goede staat, zat een slag in van ± 1 cm. Dat krijg je er niet meer uitgericht al heb je het graag!
Overigens was het ook nogal een aparte man waarbij toch getwijfeld werd of het allemaal wel op een eerlijke manier is gegaan. Maar dat terzijde.

Prijzen zijn aangepast.
Wie maakt me los?
 
hey einstein, kan toch zijn dat je hem nooit heb verkocht? Staat nergens in de topic dat ie weg is :')
oelewapper :j
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan