BMW F800ST
quote:Jeroen79 schreef op 09 april 2008 @ 13:05:
Welk type heb je gezien met dat pompje en zonnevizier?
Mijn vriendin is ook op zoek naar een nieuwe helm en heeft de Scorpion exo 400 opgehad. Zat haar best goed.
quote:L3MMING schreef op 09 april 2008 @ 13:40:
[...]
Oef.. dan moet ik even gaan checken..
Het was een goudachtige kleur..
Ik wilde eerst even onderzoek doen naar het merk.. en heb eerlijk gezegd nog niet gekeken naar de Modelnummers.

quote:Edje89 schreef op 31 januari 2009 @ 18:07:
ghOst,
mijn broer heeft de exo 1000. met donker vizier en dan in het wit.
is zijn eerste eigen helm maar hij zegt dat er weinig ruis is.
vizier is volgens scorpion snel te wisselen maar zelf de dealer deed er lang over.
maar ik wil deze helm op den duur ook maar wacht tot hij wordt geleverd met dubbel d.
en die zou eind dit seizoen moeten komen en tot die tijd red ik het wel met mijn hjc.
welke kleur wil je? vind persoonlijk de zwarte matte heel mooi met de tellers!
1 ding: mn broer had 1 puntje op de helm zitten zeg maar klein scheurtje in de matte laag
en hij is terug gegaan maar heeft wel een nieuwe gekregen.
succes met je keus ik zeg doen
quote:BlizzarD87 schreef op 31 januari 2009 @ 19:26:
Heb zelf een matzwarte Exo 1000
Hoewel ik momenteel nog geen motor heb (nog aan het sparen), vind ik het een heerlijke helm! Vizier beslaat niet snel, ingebouwde 'zonnebril' is niet perfect maar wel handig op het moment dat je hem even nodig hebt. Ventilatie zit ook wel goed en qua geluid valt hij ook wel mee.. geloof niet dat het een van de stilste is maar bij de overstap van een helm van de rijschool naar deze was het een wereld van verschil
Heb ongeveer de helft van mn rijlessen ermee gedaan en geen spijt van gehad, kan dan ook niet wachten om ermee op mn eigen motor te kunnen rijden binnenkort
inactive
ZRX1200S
ER-6F abs 25KW '06
ER-6F abs 25KW '06
quote:messy schreef op 31 januari 2009 @ 22:14:
Ook de beluchting van de EXO is gewoon top. Ook de standaard zonne vizier, kin flap en neus kap die er standaard al in zitten vind ik een fijn iets.
ZRX1200S
quote:Gh0st schreef op 02 februari 2009 @ 17:14:
@ zrx-ed
Over die stootvastheid heb ik juist wel een aantal goeie dingen over gelezen![]()
Heb je mss iets als een linkie ofzo waar ik t dr wat over kan lezen?
Alvast bedankt
quote:zrx-ed schreef op 03 februari 2009 @ 11:50:
[...]
ach, misschien ben ik te kritisch, en de ene test is ook de andere niet.
Toch hou ik niet van krappe voldoendes:
http://www.testberichte.d...ion_exo_1000_p133790.html
wat ik heel vreemd vind, is dat de helm niet meer op deze website staat:
http://sharp.direct.gov.u...;price=0&x=35&y=3
ik had daar nota bene een bookmark van, en nu is ie weg!
de exo-1000 had daar maar twee sterren.
misschien hebben ze de test aangevochten of zo.
© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 3