Deeltje 22 van de Gooische Hooligans

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ Poik en Muerte:

full
 
@ Eifel gangers...

- vooral Chris/Achi even..

Ik ga dit weekeinde orders klaarmaken voor klanten die maandag besteld gaan worden bij een van m'n distributeurs.. daarbij bestel ik ook direct wat geheugenkaartjes voor mijzelf en eventueel kan ik voor jou/jullie wat meebestellen:

Transcend 4096MB (4GB) SDcard SDHC, 15 euro per stuk (MF vriendenprijs)
Transcend 4096MB (4GB) SDcard 150x speed, 35 euro per stuk (MF vriendenprijs)

Handig voor je bulletcam en fotocamera etc.. dus laat maar ff weten.

LB.

p.s.: ik neem in principe mijn laptop mee naar de eifel, met externe hd/geheugenkaartlezer etc.. dus 's avonds kunnen we wat foto's en video's wegzetten indien nodig.
 
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Iemand Radio Veronica aanstaan??????

ca 15 mins geleden kwam ik in de uitzending.. en won 2 kaartjes voor het UB40 concert van 13 mei a.s. in HMH...


*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

en nee!!!! dat was niet geregeld via Sven nee!!!.. hahaha.. was puur op de bonnefooi.. 1x bellen en ik was erdoor.. _O-

REEEEED REEEED WIIIIHIIIIINEE!!!!!!

:X
 
Gefeliciteerd, dat wordt vast een leuke avond :P


Transcend 2048MB (2GB) SDC, € 7,50 per stuk (MF vriendenprijs)
Transcend 2048MB (2GB) 150x speed, € 22,50 per stuk (MF vriendenprijs)

MicroSD, MMC etc.. in principe kan ik alles leveren.
Doe mij maar zo'n 2 gig dingetje dan.
Die van 7,50 is goed genoeg?
 
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Iemand Radio Veronica aanstaan??????

ca 15 mins geleden kwam ik in de uitzending.. en won 2 kaartjes voor het UB40 concert van 13 mei a.s. in HMH...


*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

en nee!!!! dat was niet geregeld via Sven nee!!!.. hahaha.. was puur op de bonnefooi.. 1x bellen en ik was erdoor.. _O-

REEEEED REEEED WIIIIHIIIIINEE!!!!!!

:X

Hele dag aan en NET gemist!
Balen zeg -O-

Gefeliciteerd, geheugenkaartje van 4gb zie ik wel zitten.. was is het verschil tussen die 2 ?

Iemand nog rijden vanaaf ?
 
Poikie en Muerte gefeliciteerd *O*

[me="Michel27"]is weer terug in Nederland :Y[/me]
 
Oke :Y
Is goed :) (bel me maar als je iets van plan bent, of plaats het op het forum)

[me="Nocer"]is ERG goed bezig geweest vandaag :P[/me]

Heb deze week een tool gemaakt waarmee ze voor elk project een week tijdswinst boeken :)
Voor een stage salaris -O-

:+



En trouwens.....
 
Laatst bewerkt:
Oke :Y
[me="Nocer"]is ERG goed bezig geweest vandaag :P[/me]

Heb deze week een tool gemaakt waarmee ze voor elk project een week tijdswinst boeken :)
Voor een stage salaris -O-
Dat geeft niet, als het over een half jaar ineens niet meer werkt kun je het voor een vorstelijk salaris komen repareren ;)
 
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Iemand Radio Veronica aanstaan??????

ca 15 mins geleden kwam ik in de uitzending.. en won 2 kaartjes voor het UB40 concert van 13 mei a.s. in HMH...


*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

en nee!!!! dat was niet geregeld via Sven nee!!!.. hahaha.. was puur op de bonnefooi.. 1x bellen en ik was erdoor.. _O-

REEEEED REEEED WIIIIHIIIIINEE!!!!!!

:X
Gefeli kerel *D *O*
 
Net telefoon gehad :DDDD

Motor kan ik morgen tussen 11 en 12 ophalen :DDDD


--hier stonden lekker veel bolletjes--

t zal es tijd worden ook..

*O*




maareuh.. net een nieuwe revisie van de contactenlijst verstuurd en krijg van S4R, Michiel87 en Silkroad een systeembeheerder mail terug dat het adres onbereikbaar is.. tot 3x toe, dus die hebben niets gekregen, ik probeer het nog wel eens.. later... misschien... :+
 
t zal es tijd worden ook..

*O*




maareuh.. net een nieuwe revisie van de contactenlijst verstuurd en krijg van S4R, Michiel87 en Silkroad een systeembeheerder mail terug dat het adres onbereikbaar is.. tot 3x toe, dus die hebben niets gekregen, ik probeer het nog wel eens.. later... misschien... :+

Ligt eraan wat de melding van het non delivery report is geweest, als het recipient unknown is dan heeft hersturen geen zin :+
 
Ligt eraan wat de melding van het non delivery report is geweest, als het recipient unknown is dan heeft hersturen geen zin :+

nope.. geen reden.. staat ook weinig info in de sourcecode van het bericht.. ontvangende server snapt mijn mail niet ofzo.. kutcomputers ook altijd.. B|
 
Nog niet terug in nederland...maar wel de weg terug gevonden naar het forum!

In het door kredit geteisterde en ongeveer geowned door andere landen en toch net doen of ze sterk zijn-ende Amerika gaat het allemaal goed, lekker weer 8-) slechts een graadje of 32 dit weeked:)

Jullie gaan nog steeds kneiterhard! :]

Nog gefeliciteerd!! *O*

Nog roddels die ik heb gemist of spannende erhalen? O-)

ps. als jullie mijn motor zien rijden..dat kan...dat is een vriend van mij!
 
t zal es tijd worden ook..

*O*




maareuh.. net een nieuwe revisie van de contactenlijst verstuurd en krijg van S4R, Michiel87 en Silkroad een systeembeheerder mail terug dat het adres onbereikbaar is.. tot 3x toe, dus die hebben niets gekregen, ik probeer het nog wel eens.. later... misschien... :+


Ik heb em binnen hoor, gearriveerd vanochtend om 11:03.
Ik zie dat je em waarschijnlijk naar Silkroad@wxs.nl hebt gestuurd, dat kun je beter vervangen door Silkroad@planet.nl (wxs.nl werkt nog wel 'n beetje maar hoe lang nog.....).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan