Deeltje 22 van de Gooische Hooligans

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik moet naar larenseweg, dus dacht die rijd achter ons aan en rijd dan via laren naar huizen, of draait A1, A27 op. Maar was zeker even gezellig rijden *O*

Had ik achteraf beter kunnen doen ja.
naja volgende keer

rijden was leuk ja *O*
 
Hij stond in Oud Loosdrecht aan de kant naar ons te zwaaien. Ik heb'm ook niet gezien :N :)
 
Ha..........

Ik kan eindelijk m'n handen weer gebruiken....

Na afgelopen zondag kon ik met m'n linkerhand er zo'n beetje helemaal niets mee, koppeling gaat met zo'n rit steeds zwaarder en zwaarder.

Handjes doen het weer, we kunnen weer typen.

Mooie rit afgelopen zondag, enne laat mij maar zeuren over prenten kunnen jullie nog wat zeuren kauwe klauwe....

Thanx.
 
Ha..........

Ik kan eindelijk m'n handen weer gebruiken....

Na afgelopen zondag kon ik met m'n linkerhand er zo'n beetje helemaal niets mee, koppeling gaat met zo'n rit steeds zwaarder en zwaarder.

Handjes doen het weer, we kunnen weer typen.

Mooie rit afgelopen zondag, enne laat mij maar zeuren over prenten kunnen jullie nog wat zeuren kauwe klauwe....

Thanx.
Misschien tijd om wat aan de koppeling te gaan smeren dan he ;)


Prenten vielen mee zondag :P 100% zeker dat we niet geflitst zijn :)
 
Tis een beetje jammer geworden in ons fijne landje.
Gelukkig staan ze niet op elke hoek van de straat maar met de snelheden die we gereden hebben is één keertje gelaserd worden worden op een 60Km weg voldoende om flink de pineut te zijn.
 
Tis een beetje jammer geworden in ons fijne landje.
Gelukkig staan ze niet op elke hoek van de straat maar met de snelheden die we gereden hebben is één keertje gelaserd worden worden op een 60Km weg voldoende om flink de pineut te zijn.
:X Vanavond probeerde men bij tijd en wijle op te stijgen :+
 
En.........

Motoren blijven k@t vliegtuigen en ik snap niet dat ze het maar blijven proberen.
Ze blijven maar neerstorten.........

Koppeling is vorig jaar gereviseerd, lichter gaat tie niet. Zal ik er een ander setje op moeten zetten met een langere slag. Een tijdje in een bal knijpen als hand training helpt ook.
 
Gewoon veel rijden, krijg je vanzelf meer knijpkracht.



Ik stort in :X Truste allen :W
 
Is dat in jouw geval niet een goed teken? O-)

haha.. ja.. sinds het gebruik van 3,5 gram psyllium vezels per dag moet ik zeggen dat de stoelgang verbeterd is en minder darmklachten.. ik ga denk ik ook maar minder bruin brood eten, gezien die vezels niet goed schijnen te zijn bij mensen met PDS.. niet dat er al bekend is of ik PDS heb ofzo.. maar je weet maar nooit..

8-)
 
Ha..........

Ik kan eindelijk m'n handen weer gebruiken....

Na afgelopen zondag kon ik met m'n linkerhand er zo'n beetje helemaal niets mee, koppeling gaat met zo'n rit steeds zwaarder en zwaarder.

Handjes doen het weer, we kunnen weer typen.

Mooie rit afgelopen zondag, enne laat mij maar zeuren over prenten kunnen jullie nog wat zeuren kauwe klauwe....

Thanx.

huh? heeft die v-max dan geen hydraulische koppeling? dan kan ik inkomen dat het zwaar wordt bij een lange rit :X

zou er niet aan moeten denken om straks door de eifel te tuffen en na 2 uur rijden al kramp in je linker pols.. -O-

zo heb ik wel een tijd op m'n VF750F rond gereden dat ik bij langere ritten pijn aan de binnenkant van m'n handen kreeg.. heel vaag, maar bij het monteren van andere handvatten was dit over.. met faom.. beter
 
En.........

Motoren blijven k@t vliegtuigen en ik snap niet dat ze het maar blijven proberen.
Ze blijven maar neerstorten.........

Koppeling is vorig jaar gereviseerd, lichter gaat tie niet. Zal ik er een ander setje op moeten zetten met een langere slag. Een tijdje in een bal knijpen als hand training helpt ook.

5!!!!!!!!!! *O*

Koop zo'n powerball.. heb ik ook en werkt heel goed voor je onderarm en schouder.. ik heb em jaren geleden geintroduceerd bij de droogtrainingen met waterpolo.. sloeg goed aan.. helpt ook als je veel moet schrijven op je werk (Mariecke..!?? Chris...??! :+ ).. je polsen worden er ook sterker van bij 5 mins per dag
 
Heb je nog een monteur nodig daar *D
Hebben ze een beetje fatsoenlijk asvalt in Egypte :?

Veel plezier daar :W

Beroerd asfalt en nog beroerdere automobilisten.
Het eerst wat ik kreeg te horen toen ik in de auto stapte: there are no rules :X
Iedereen doet ook echt maar wat, gewoon invoegen met 30 km/u ook al komen er andere auto aan die 3x zo hard rijden. Die remmen wel :/
Er zijn 3 rijbanen, maar ze rijden gewoon lekker 5 man breed daaroverheen. En toeteren dat je aan de kant moet als ze erlangs willen _O-
Je auto parkeren? als er geen plek is dan doe je dat toch midden op een kruising...geen probleem...zo terug :')
Kortom: als je hier wil gaan rijden op de motor, moet je echt een doodswens hebben -O-
Nu slapen :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan