Deeltje 22 van de Gooische Hooligans

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gebruik firefox....maar zoals jullie zien, is het probleem opgelost (dankzij Nocer!) :}

....

Ik voel me genegeerd:

quote:
BanditManiac schreef op 09 april 2008 @ 14:47:
Deeltje 22!!!

Gefeli allemaal!!

Ga zo ff een stukkie gassen, lekker in het leer (eindelijk)

Hebben trouwens meer mensen last van dat dat pc vast loopt op het moment dat je op "reageren" klikt? Heb het nu bij 3 verschillende pc's gehad, dus post maar via het snelle tekstvak onderaan......


Toen schreef >>L3MMING<<
Uit de update notes van MF:

Update 04-04 13:50
Momenteel zijn een aantal bugs nog niet opgelost:

* Als je een bericht quote worden alle andere berichten daar onder getoond in plaats van slechts één pagina. Het kan zijn dat hierdoor je browser vastloopt. Dit kun je omzeilen door in je Voorkeuren Algemene FAQ: Toon laatste berichten uit te zetten.

Ik eis in ambtelijke termen een rectificatie!

:P
 
Laatst bewerkt:
5!!!!!!!!!! *O*

Koop zo'n powerball.. heb ik ook en werkt heel goed voor je onderarm en schouder.. ik heb em jaren geleden geintroduceerd bij de droogtrainingen met waterpolo.. sloeg goed aan.. helpt ook als je veel moet schrijven op je werk (Mariecke..!?? Chris...??! :+ ).. je polsen worden er ook sterker van bij 5 mins per dag

*proest* ;)
Heerlijk droog :)

Heb hier ook nog een powerball liggen... ooit gewonnen met een game compo haha :)

Ennuh.... sja.... prenten... ik hoop dat ze niet komen... :P
Voor mij is het alleen niet zo destructief als voor andere die meereden zondag, probeer 50+ te hard zoveel mogelijk te vermijden.....
Ben best gehecht aan mijn pasje :)
 
Laatst bewerkt:
huh? heeft die v-max dan geen hydraulische koppeling? dan kan ik inkomen dat het zwaar wordt bij een lange rit :X

zou er niet aan moeten denken om straks door de eifel te tuffen en na 2 uur rijden al kramp in je linker pols.. -O-

zo heb ik wel een tijd op m'n VF750F rond gereden dat ik bij langere ritten pijn aan de binnenkant van m'n handen kreeg.. heel vaag, maar bij het monteren van andere handvatten was dit over.. met foam.. beter

Jawel, de Max heeft wel een hydraulische koppeling maar na 5 uur dijken rijden begon het me toch op te spelen.
 
En ook in dit deeltje weer aanwezig...

Gelukkig maar :) we kregen al ontwenning verschijnselen.


Jawel, de Max heeft wel een hydraulische koppeling maar na 5 uur dijken rijden begon het me toch op te spelen.

Apart.. ik vindt een Hydraulische zwaarder dan een Kabel.. :/

Ging er eigenlijk al van uit toen ik zag dat mijn R1 een Kabel koppeling had dat Hydraulische maar weer eens een vernuftig nieuw iets was dat later niet meer werd toegepast..

Maar misschien is het dat ze Hydrauliek daar op zetten omdat de Koppeling anders echt te zwaar gaat?
 
Laatst bewerkt:
:+ hoef je iig niet lang te wachten :)



Spuiter? Waarom niet zelf doen? Zit niet veel spuitwerk aan?


edit** Achi weet er vast wel eentje, maar dat die nou echt net werk levert? :N
Van Leersum in Hilversum op de GvA is wel goed weet ik uit ervaring. Is een autospuiter.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan