Deeltje 22 van de Gooische Hooligans

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zag gister een mooi recht stuk weg, niets aan de zijkanten, dus het gas open :)

Opeens vroeg ik me af of ik het goed zag..... en ja hoor :Y drempel!!!
:( hard remmen is lastiger dan hard optrekken. 't Achterwiel zwabberde als een gek en op het laatst nog met een rotvaart over de drempel :X


:X
 
Ik zag gister een mooi recht stuk weg, niets aan de zijkanten, dus het gas open :)

Opeens vroeg ik me af of ik het goed zag..... en ja hoor :Y drempel!!!
:( hard remmen is lastiger dan hard optrekken. 't Achterwiel zwabberde als een gek en op het laatst nog met een rotvaart over de drempel :X
leuke dingen he.. die drempels :X

[me=Muerte] heeft er ook wel eens ééntje over het hoofd gezien, dan kan je best vliegen met een motor merkte ik.. :X [/me]
 
Ik zag gister een mooi recht stuk weg, niets aan de zijkanten, dus het gas open :)

Opeens vroeg ik me af of ik het goed zag..... en ja hoor :Y drempel!!!
:( hard remmen is lastiger dan hard optrekken. 't Achterwiel zwabberde als een gek en op het laatst nog met een rotvaart over de drempel :X
_O- Sommige drempels waren ook extreem raar, leek wel een achtbaan als je erover reed :P
 
:+ gelukkig kennen ze die dingen in Duitsland niet of nauwelijks
 
_O-

Als ik al school heb...voorbeeld: deze week, maandag vrij, dinsdag 2 uurtjes les, woensdag vrij, vandaag geen les (wel naar school gegaan :( ), morgen eigenlijk 4 uur les en 1 examen, lessen gaan niet door (examen wel.... B| )
volgende week: maandag vrij, dindsdag vrij, woensdag vrij, donderdag half uurtje gesprek op school, vrijdag ......euhmmmmm.....vrij!!

Eigenlijk begint de dag om 8 uur tot 5 uur, soms heb je avondles (meestal met schieten) maar de laatste keer dat ik om 8 uur ben begonnen kan ik me niet eens meer herinneren.
Oh ja, toen we vorig jaar iedere week moesten zwemmen, dat was vervelend, moesten we om 07:15 in Badhoevedorp zijn......

Maar goed, best relaxed dus...klinkt leuk, is het de eerste paar maanden ook, nu ronduit vervelend....


Die goede oude tijd, zucht........... wel mooi tijd gehad om mijn huisie te verbouwen..... :P
 
:N of alles moet meezitten, maar dan bel ik wel ff. Reken maar niet op me...
 
Zo, na deze radiostilte even een berichtje van mij.

Ik kan voorgoed geschrapt worden uit de leden lijst van het Gooi ;( dit om de eenvoudige reden dat we gaan verhuizen uit de regio Gooi en vechtstreek. Na ons korte verblijf in Hillywood (1 jaar). Hebben we een huis gekocht in Amersfoort en zoals de topografisch minder bedeelden misschien niet zullen weten en de rest wel :+ ligt Amersfoort niet in de regio Gooi en Vecht. Mocht ik toch lid kunnen blijven dan graag (nu nog eerst weer eens een goed rijdende fiets kopen).

Zo nu gaan we eerst maar eens verhuizen en dan spreken we vast nog wel eens :9


Grtzz

Oja piccies van ons nieuwe stulpje volgen nog
 
Ben wel in voor een klein ritje.
motor is net klaar bij koeman. (toch even testen :P )

Maar geloof niet dat er veel animo is voor een ritje :P
 
Laatst bewerkt:
@ LB
Ik ga nu even een stukkie rijden.
Mocht je misschien nog samen willen rijden, je hebt me nummer.
kan alleen niet opnemen maar kijk af en toe wel even of je gebeld heb.

:W
 
Zo, na deze radiostilte even een berichtje van mij.

Ik kan voorgoed geschrapt worden uit de leden lijst van het Gooi ;( dit om de eenvoudige reden dat we gaan verhuizen uit de regio Gooi en vechtstreek. Na ons korte verblijf in Hillywood (1 jaar). Hebben we een huis gekocht in Amersfoort en zoals de topografisch minder bedeelden misschien niet zullen weten en de rest wel :+ ligt Amersfoort niet in de regio Gooi en Vecht. Mocht ik toch lid kunnen blijven dan graag (nu nog eerst weer eens een goed rijdende fiets kopen).

Zo nu gaan we eerst maar eens verhuizen en dan spreken we vast nog wel eens :9


Grtzz

Oja piccies van ons nieuwe stulpje volgen nog
uhm ik woon ook niet in het Gooi hoor, en toch spam ik hier :+

Toch veel woon plezier in A'foort
 
avond :W

Ik zit te kijken en het ziet er inderdaad niet al te pittig uit... maar ik denk dat je het echt moet doen om er over te oordelen :)
Mijn conditie is in ieder geval niks mis mee :)

Het zwaarste vind ik dat ik lamme armen krijg van het duwen en trekken van die kar en die 'zware' ballen. En dan op het laatst die zware pop....
 
Ik heb eigenlijk sowieso wel zin om vanavond nog iets te doen, maar wat :/
Ik word altijd actief als het mooi weer is :P
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan