Deeltje 22 van de Gooische Hooligans

Status
Niet open voor verdere reacties.
dan ga je toch nog ff uitwaaien, altijd leuk en lekker natuurlijk

ach ik heb mijn moeder net opgehaald van het zwemmen en gelijk ff de hond meegenomen. Het wordt vanavond maar een avondje bankhangen en achter pc zitten :+
 
Laatst bewerkt:
Net ff een stukje gereden... was weer lekker en veeeeels te lang geleden...

Piegom kan het zijn dat we jou zijn tegengekomen voor restaurant Groeneveld?
 
Laatst bewerkt:
:W Hoi


@ Golli: Nieuwe piccie staat ertussen!


@ Noppie: Als we je lang genoeg niet zien, flikkeren we je gewoon uit de OP *D gewoon blijven komen dus :Y en gefeliciteerd met jullie nieuwe huis :)
 
hebt ook wel zin in klein stukkie rijden, maar bent btje laat misschien

ik heb eigenlijk nog wel zin om te rijden, maar het is nu wel erg laat :P

Sorry was al weg.
andere keer dan maar, (morgenavond als het mooi weer is :P )

Heb zelf wel lekker gereden, rijdt wat rustiger nu met die DB-killer
merk alleen wel dat het vermogen net even wat minder is.
Maar het bevalt me wel.
 
avond :WHet zwaarste vind ik dat ik lamme armen krijg van het duwen en trekken van die kar en die 'zware' ballen. En dan op het laatst die zware pop....

Ik oefen elke dag met gewichten (lees 40 kranten op je arm en lopen maarrrrr :P), dus dat komt wel goed ;)
 
Net terug van het personeels uitje :)
Was ERRUG gezellig :Y

Lekker een lege A12 :) Tenminste... dat hoop ik.... :P
Wel een record Zoetermeer -> Laren... jammer van die traject controle :P

De ZX-9R van mijn collega loopt ook uhm erg hard :)
 
Naaf, nog meer hooligans online?
:Y
hallo!
en nu is t bijna 12 uur dus duik me bedje ook maar in.
test ziet er echt makkelijk uit maar uit ervaring weet ik dat die medicijnballen aardig vermoeiend kunnen zijn.
werd afgelopen dagen gestalkt... onbekend nummer belt ik neem op "hallo?" hoor niks en er wordt opgehangen, dit gebeurde 2/3 dagen en toen nam ik nog steeds op inmiddels met "YOOOOO!!!" kreeg ik opeens antwoord: "...Eeeh goedenavond, ik zoek Paul Koster" "Spreekt u mee." "Goedenavond, met (?) van Leenart & heemskerk, u had zich opgegeven bij één van mijn collega's die u heeft aangesproken op straat om te solliciteren".
ben dus gestalkt door een callcenter... grappig was wel dat ze dus jongeren vragen om de komende 4 weken non stop beschikbaar te zijn ivm inwerken etc... die sukkels denken er niet aan dat scholen 2 weken meivakantie hebben. "Eeh heeft u 1 momentje" vanaf dat moment heb ik t gesprek opgenomen :D. nou truste allemaal, begon dit nutteloze bericht met het is bijna 12 uur en nu is t al over 12en.
dus ajus!
morgenavond misschien met een vriend en zijn halfvriendin en een vriendin van haar 8-) 8-) :Y uit in huizen. club 7, kent iemand dat?
nou spreekt u allen morgen nog wel!
 
Nooit van gehoord, zal wel aan mijn leeftijd liggen :X









:W
 
:Y
hallo!
en nu is t bijna 12 uur dus duik me bedje ook maar in.
test ziet er echt makkelijk uit maar uit ervaring weet ik dat die medicijnballen aardig vermoeiend kunnen zijn.
werd afgelopen dagen gestalkt... onbekend nummer belt ik neem op "hallo?" hoor niks en er wordt opgehangen, dit gebeurde 2/3 dagen en toen nam ik nog steeds op inmiddels met "YOOOOO!!!" kreeg ik opeens antwoord: "...Eeeh goedenavond, ik zoek Paul Koster" "Spreekt u mee." "Goedenavond, met (?) van Leenart & heemskerk, u had zich opgegeven bij één van mijn collega's die u heeft aangesproken op straat om te solliciteren".
ben dus gestalkt door een callcenter... grappig was wel dat ze dus jongeren vragen om de komende 4 weken non stop beschikbaar te zijn ivm inwerken etc... die sukkels denken er niet aan dat scholen 2 weken meivakantie hebben. "Eeh heeft u 1 momentje" vanaf dat moment heb ik t gesprek opgenomen :D. nou truste allemaal, begon dit nutteloze bericht met het is bijna 12 uur en nu is t al over 12en.
dus ajus!
morgenavond misschien met een vriend en zijn halfvriendin en een vriendin van haar 8-) 8-) :Y uit in huizen. club 7, kent iemand dat?
nou spreekt u allen morgen nog wel!

---> Club Seven....

Ken het wel, maar kom er nooit.. ga daarboven wel eens bowlen.. 8-)





Voor de VRO 2-ers.. ik heb vandaag even wederom gesjekt en we zitten met z'n 4-en netjes in 1 groepje.. gaat leuk worden *O*

trusten @ all

p.s. contactlijstje ga ik eindelijk echt versturen naar iedereen.. die kun je dus morgen verwachten... de DVD is nagenoeg klaar, miste de naam van BBil, maar uiteindelijk toch achter gekomen welke scene dat was.. :)
 
goewemorgen, zo ff ontbijten en dan hop, nog 1 dagje school en dan is t WEEKEEEEEEEEEND
 
---> Club Seven....

Ken het wel, maar kom er nooit.. ga daarboven wel eens bowlen.. 8-)





Voor de VRO 2-ers.. ik heb vandaag even wederom gesjekt en we zitten met z'n 4-en netjes in 1 groepje.. gaat leuk worden *O*

trusten @ all

p.s. contactlijstje ga ik eindelijk echt versturen naar iedereen.. die kun je dus morgen verwachten... de DVD is nagenoeg klaar, miste de naam van BBil, maar uiteindelijk toch achter gekomen welke scene dat was.. :)

Goedemorgen allemaal :W

Gezellig in 1 groep! Gaat helemaal goed komen die dag, heb er nu al zin in!
 
---> Club Seven....

Ken het wel, maar kom er nooit.. ga daarboven wel eens bowlen.. 8-)





Voor de VRO 2-ers.. ik heb vandaag even wederom gesjekt en we zitten met z'n 4-en netjes in 1 groepje.. gaat leuk worden *O*

trusten @ all

p.s. contactlijstje ga ik eindelijk echt versturen naar iedereen.. die kun je dus morgen verwachten... de DVD is nagenoeg klaar, miste de naam van BBil, maar uiteindelijk toch achter gekomen welke scene dat was.. :)

Leuk! (gemailed/gebeld ofzo ?)
Heb er echt ERG veel zin in!
Gaat zeker weer een top dag worden :)
 
:+ Poikie en Muerte van harten *O*


Weer een jaartje ouder heren ;) Nu nog wijzer :/
 
:X de dag begon hier goed :X

Kwam een ouder dametje betalen, ze wilde ook betalen voor de verhuizing van haar oude spulletjes die hier gekocht zijn, wilde ik niets voor hebben :N gaat ze me uitgebreid staan omhelzen :S

Meteen wakker _O-
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan