Deeltje 22 van de Gooische Hooligans

Status
Niet open voor verdere reacties.
:X de dag begon hier goed :X

Kwam een ouder dametje betalen, ze wilde ook betalen voor de verhuizing van haar oude spulletjes die hier gekocht zijn, wilde ik niets voor hebben :N gaat ze me uitgebreid staan omhelzen :S

Meteen wakker _O-
_O- :')

Jij hebt toch nog een wens, iets met cucident ? :X
 
*O* Poikie en Muerte van harte gefeliciteerd!!! *O*
full
 
:X de dag begon hier goed :X

Kwam een ouder dametje betalen, ze wilde ook betalen voor de verhuizing van haar oude spulletjes die hier gekocht zijn, wilde ik niets voor hebben :N gaat ze me uitgebreid staan omhelzen :S

Meteen wakker _O-

ahhhhhhhhh wel lief :Y
 
Leuk! (gemailed/gebeld ofzo ?)
Heb er echt ERG veel zin in!
Gaat zeker weer een top dag worden :)

Ik heb gemailed en gebeld.. hou van zekerheid.. gewoon zeker weten dat alles goed geregeld is.. en dat is het *O*

Overigens hebben alle personen op de contactenlijst een email gehad met het pdf-je als attachment.. helaas mis ik nog een aantal gegevens.
 
Ik heb gemailed en gebeld.. hou van zekerheid.. gewoon zeker weten dat alles goed geregeld is.. en dat is het *O*

Overigens hebben alle personen op de contactenlijst een email gehad met het pdf-je als attachment.. helaas mis ik nog een aantal gegevens.

*zucht

krijg nu net al een mail terug dat het adres van Chiel87, die we ook al in geen tijden meer gezien hebben, niet werkt.. die ga ik dus alvast schrappen.
 
Hij zegt ook niks he....

Hier Poikie en Oscar... speciaal voor jullie:

Happy-Birthday.jpg


Veel plezier ermee ;)

Van Harte! :)
 
Laatst bewerkt:
:X de dag begon hier goed :X

Kwam een ouder dametje betalen, ze wilde ook betalen voor de verhuizing van haar oude spulletjes die hier gekocht zijn, wilde ik niets voor hebben :N gaat ze me uitgebreid staan omhelzen :S

Meteen wakker _O-

Haha... GVR :P
 
Ik heb gemailed en gebeld.. hou van zekerheid.. gewoon zeker weten dat alles goed geregeld is.. en dat is het *O*

Overigens hebben alle personen op de contactenlijst een email gehad met het pdf-je als attachment.. helaas mis ik nog een aantal gegevens.

Super :Y
 
Goede morgen !!! en gefecliciteerd... ik ga vandaag een poging wagen de xenon in te bouwen.. maar eerst maar is de schroefjes van me ruitje zoeken die tussen de kappen zijn gevallen :P
 
Die mag ed Duc rijder van mij hebben :+ En anders wil die andere duc gek dat kado wel lenen :X :+
*Kuch* :(

Ik krijg wel eens het gevoel dat een deel van het Ducati gevoel aan mij voorbij gaat. Dit standbeeld staat op het centrale plein in Bologna, ik bedoel maar :?

full
 
Met dit weer naar college -O- Kijken of er nog meer mensen te ronselen zijn voor een biertje op de nieuwmarkt ;) Lekker uit de wind in de zon 8-)

Nouja, ik gaat er van tussen :P :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan