Carbon preload adjuster voor oud model RS250

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roy "R"acing

MF huisraad
Donateur
10 aug 2003
84.595
36.115
Doetinchem (om en nabij)
Facebook
Instagram
Hoi, omdat ik niet goed uitgekeken heb ik nog 1 versteller over.
Ze passen op de RS 250 van het oude model
Op het brede stuk 16mm
Op het smalle stuk 13mm

Voor 15 euro valt hij op je deurmat.

full
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Zou je de adjusters en de camerasteun die je in het andere topic te koop hebt staan t/m aanstaande donderdag vast willen houden ?
Dan komt namelijk mijn nieuwe motor, en ben dan dus pas in de gelegenheid om te meten of dit de goede maat is voor mijn veervoorspanners en mijn tank.

En zou je mij een pb'tje kunnen sturen omtrent de uiterste prijs van deze adjusters i.c.m. de camerasteun ?

Alvast bedankt
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Zou je de adjusters en de camerasteun die je in het andere topic te koop hebt staan t/m aanstaande donderdag vast willen houden ?
Dan komt namelijk mijn nieuwe motor, en ben dan dus pas in de gelegenheid om te meten of dit de goede maat is voor mijn veervoorspanners en mijn tank.

En zou je mij een pb'tje kunnen sturen omtrent de uiterste prijs van deze adjusters i.c.m. de camerasteun ?

Alvast bedankt

Gezien de getoonde interesse sofar zal er voor donderdag geen andere koper zijn.

Je hebt een PB, overigens gefeliciteerd alvast met je nieuwe fiets.


Voor overige geinteresseerden verwacht maar niet teveel :P
 
Laatst bewerkt:
Haha, zo hoor je niemand zo 2 achter elkaar...

Er is iemand die donderdag me laat weten of mijn camera mount én de adjusters passen. Zo niet laat ik het je weten.

30 euro is idd incl verzending

oke hoor het wel
 
Laatst bewerkt:
bied ik nu 40 ;) incl verzend

GVD... Mja beloofd heb ik niets want ging er ook niet vanuit dat er nog iemand zou komen in die korte tijd tot donderdag.

Hmmm, innerlijke strijd.

Edit: hahaha, ik was sneller dan jouw edit ;) Als ik donderdag voor 20.00 nog niets gehoord heb zijn ze voor jou (voor 30 euro)
 
Laatst bewerkt:
GVD... Mja beloofd heb ik niets want ging er ook niet vanuit dat er nog iemand zou komen in die korte tijd tot donderdag.

Hmmm, innerlijke strijd.

Edit: hahaha, ik was sneller dan jouw edit ;) Als ik donderdag voor 20.00 nog niets gehoord heb zijn ze voor Aprilia2001 (voor 30 euro)

Bedankt voor de eerlijke kans ! Je hoort donderdag voor 20.00 zowiezo of ze passen. Donderdagmiddag word de nieuwe motor namelijk opgehaald, dus dan laat ik het je zo snel mogelijk weten. Qua prijs incl de camerasteun moeten we er wel uitkomen denk ik.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan