Dames gezocht!

Bizet

MF'er
24 aug 2007
67
0
Elst
Hallo,

Ik ben nog erg vers in motorland, ik heb mijn rijbewijs sinds januari dit jaar en daar ben ik op mijn 50e erg trots op.
Inmiddels ben ik de trotse bezitster van een Honda Shadow VT800c uit 1988 (en ja, ik poets hem zelf en vind dat leuker als mijn huis of auto poetsen). Hier ga ik eerst maar eens ervaring mee opdoen en dan kijken we wel weer verder.
Inmiddels heb ik er al heel wat mijlen opzitten en de lol is er nog steeds niet af.
Het lijkt mij erg leuk om in contact te komen met andere motorrijdende dames in de regio Arnhem/Nijmegen om af en toe een heus 'damesritje' te gaan maken.

Groet,
Bizet
 
ik ben geen huisvrouw, dus ik zou niet weten waarom een huisman mee zou moeten
 
Bedankt.
Ik had al op dit soort reacties gerekend, maar ik kon toch echt geen andere titel bedenken.
Ik zoek serieus een paar vrouwelijke maatjes om mee te gaan rijden. En natuurlijk tussendoor lekker op een terrasje te zitten enzo (zwaaien naar de mannen, haha).
Dit alles naast het rijden met mijn eigen mannen, wat ook erg leuk is hoor.
 
Bedankt.
Ik had al op dit soort reacties gerekend, maar ik kon toch echt geen andere titel bedenken.
Ik zoek serieus een paar vrouwelijke maatjes om mee te gaan rijden. En natuurlijk tussendoor lekker op een terrasje te zitten enzo (zwaaien naar de mannen, haha).
Dit alles naast het rijden met mijn eigen mannen, wat ook erg leuk is hoor.

Hoeveel mannen heb jij?
 
haha,
1 lief, 1 groot kind, een stel neven en een paar goede vrienden.
Helaas geen gemotoriseerde dames in het gezelschap.
Ik wil zo graag ook eens over de kleur en de tuttelarijen van de motor praten en niet alleen over het geluid en de techniek.........
 
Dank voor de link, helaas krijg ik de melding dat ik geen rechten heb dit topic te bekijken (ben ik nu al in de ban gedaan???)
 
Dank voor de link, helaas krijg ik de melding dat ik geen rechten heb dit topic te bekijken (ben ik nu al in de ban gedaan???)

Hoi, dit is een onderwerp in de categorie 'off-topic'
Ik geloof dat nieuwe gebruikers eerst 30 posts in de motor-gerelateerde topics moeten plaatsen voor ze in de off-topics mogen. Dit om niet motor-gebonden gebruikers te ontmoedigen.
Dus even geduld, gewoon overal mee gaan kletsen :+
 
Ik snapte er al niets van dat er niet een speciaal 'vrouwenhoekje' was.
Bedankt voor de info. Misschien een domme vraag (ik ben helaas geen 20 meer): posts dat is toch iedere keer als ik iets schrijf? Of moet ik over 30 verschillende dingen mee gaan kletsen (dan kan het wel heeeeeeel lang duren)?
 
Ik snapte er al niets van dat er niet een speciaal 'vrouwenhoekje' was.
Bedankt voor de info. Misschien een domme vraag (ik ben helaas geen 20 meer): posts dat is toch iedere keer als ik iets schrijf? Of moet ik over 30 verschillende dingen mee gaan kletsen (dan kan het wel heeeeeeel lang duren)?

Een post is inderdaad elke keer dat je wat schrijft (op het forum dan ;) )
Maar het volgens mij zo dat je minimaal 30 dagen op MF en 30 motorgerelateerde posts moet hebben voor je off-topic kan zien.
Dat is wel balen natuurlijk. Maar er vinden vast wel meer dames dit topic. Ik zal wel even melding maken op het dames-topic dat je hier te vinden bent.
 
Ja ik ben inderdaad stupid ik weet het. Gelukkig zijn er ook mensen met begrip hiervoor (dank ducenzo en murph).
Ik ga gewoon een maand mijn best doen en hopen dat de dames me weten te vinden. Gelukkig is het nog steeds niet echt voorjaar en duurt de zomer hopelijk errug lang.
 
_O-

Hier is even sprake van wat verwarring ;) :^ betekent niets anders dan dat ik het met de poster boven mij eens ben, geen sneer jouw richting uit.

Kijk ook eens in Fast, Still Going Strong - Ouderen (1) daar zitten ook veel dames.

Nog welkom op MF trouwens!
 
Laatst bewerkt:
Bedankt.
Ik had al op dit soort reacties gerekend, maar ik kon toch echt geen andere titel bedenken.
Ik zoek serieus een paar vrouwelijke maatjes om mee te gaan rijden. En natuurlijk tussendoor lekker op een terrasje te zitten enzo (zwaaien naar de mannen, haha).
Dit alles naast het rijden met mijn eigen mannen, wat ook erg leuk is hoor.
wie niet????
 
Sorry kofferrek, met mijn leeftijd heb ik een leesbril nodig voor die kleine lettertjes en ik snap nog niet zoveel van forumtaal (ging laatst op flitsservice ook al op m'n snuffert). Nou ben ik niet zo heel snel beledigd hoorm, maar ik had me flink gewapend tegen de reacties van de mannen, misschien iets te.
Ik ga ook maar eens bij de oudjes kijken, daar hoor ik toch ook wel bij (jippie). Dank voor te tip.
 
Hoi Bizet, welkom op het mf... uit een ander topic begreep ik dat jouw rijschool met harley's reed.. wauwwww.. is in Arnhem he? heb ik wel eens over gelezen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan