Dames gezocht!

Bizet... Wees haalt iets aan wat Murph eerder geschreven heeft:

"Waar meer dan twee vrouwen zijn komt altijd onenigheid.De een is slanker,de ander heeft dikkere tieten,die heeft wewer een betere baan....zo gaat dat.
Heb dat al zovaak meegemaakt. "

Maak je niet druk.. ze weten niet beter :X

Mooie motor hoor, wel heel veel poetswerk ja.. maar ik zie je zo zitten.. lekker in het zonnetje.. doekje erbij en poetsen en ondertussen dromen van al die verre reizen die je gaat maken...
 
Laatst bewerkt:
Ben ik weer.
Op dat andere topic (voor oudere rijders) een en ander gepost. Ook mooie foto van de motorzegening in Grubbenvorst afgelopen zondag. Was gave happening, ik hoop er nog vele zo mee te maken (en dat zonder gelovig te zijn....).
Deze middag nog maar even via een omweg naar huis gereden. Ben lekker over de Posbank gegaan (gaat alweer een stuk beter :] ) en bovenop even op het terras gezeten. Helaas weer alleen tussen de motormannen. Is ook gezellig hoor, maar die beginnen direct over allerhande technische zaken en het geluid ........ (ze betalen wel je koffie, dat is ook wel aardig, haha _O- ).
Hulzie: als je vrouw een keer zin heeft om te toeren op bv een doordeweekse dag (zonder mannen) dan hoor ik het graag. Ik heb geen idee hoever jullie van mij af wonen, maar een proberen iets af te spreken kan altijd (geldt trouwens ook voor de andere dames).
 
Ben ik weer.
Op dat andere topic (voor oudere rijders) een en ander gepost. Ook mooie foto van de motorzegening in Grubbenvorst afgelopen zondag. Was gave happening, ik hoop er nog vele zo mee te maken (en dat zonder gelovig te zijn....).
Deze middag nog maar even via een omweg naar huis gereden. Ben lekker over de Posbank gegaan (gaat alweer een stuk beter :] ) en bovenop even op het terras gezeten. Helaas weer alleen tussen de motormannen. Is ook gezellig hoor, maar die beginnen direct over allerhande technische zaken en het geluid ........ (ze betalen wel je koffie, dat is ook wel aardig, haha _O- ).
Hulzie: als je vrouw een keer zin heeft om te toeren op bv een doordeweekse dag (zonder mannen) dan hoor ik het graag. Ik heb geen idee hoever jullie van mij af wonen, maar een proberen iets af te spreken kan altijd (geldt trouwens ook voor de andere dames).
Rare manne.Ik praat nooit over geluid. _O-
 
Ook mooie foto van de motorzegening in Grubbenvorst afgelopen zondag. Was gave happening, ik hoop er nog vele zo mee te maken (en dat zonder gelovig te zijn....).
Het was inderdaad een uitgelezen dag voor een zegening.
De reis er naartoe was wel erg koud. Maar na meneer pastoors zegening was het weer heerlijk zonnig. (nb. ben niet gelovend)
 
Hallo ik woon in omgeving Utrecht
Heb op mijn 55 ste mijn motorrijbewijs gehaald heb hem net een paar maanden
Op Hyves is een leuke hyves met motorbabes
en de eerste tocht met alleen vrouwen is al in mei
 
Laatst bewerkt:
Bizet misschien je emailadres in je profiel zetten of anders de mogelijkheid tot een pb aanzetten :)

Antoinette welkom...
 
Hallo Antoinette, wat leuk dat jij zelfs nog op latere leeftijd als ik (ik werd al raar aangekeken bij de rijschool....) je rijbewijs gehaald hebt!
Ik ben zo'n digibeet dat ik geen hyves heb en ben ook niet zo slim op het forum. Ik ga mijn best doen en in ieder geval mijn mailadres in mijn profiel zetten. Ik vond het al zo raar dat je geen pb-tjes kon sturen, ik meende dat dat op forums altijd standaard was.
 
Inmiddels heb ik bij voorkeuren een vinkje aangezet, maar ik zie het effect er niet van......

HELP HELP ik heb mijn profiel bijgewerkt, maar ik kan nergens vinden waar ik de mogelijkheid van een pb aan kan zetten......

Hallo Antoinette, wat leuk dat jij zelfs nog op latere leeftijd als ik (ik werd al raar aangekeken bij de rijschool....) je rijbewijs gehaald hebt!
Ik ben zo'n digibeet dat ik geen hyves heb en ben ook niet zo slim op het forum. Ik ga mijn best doen en in ieder geval mijn mailadres in mijn profiel zetten. Ik vond het al zo raar dat je geen pb-tjes kon sturen, ik meende dat dat op forums altijd standaard was.
 
Laatst bewerkt:
*O*
full
 
Ik help je er vanavond wel ff mee via MSN :P :P

Goh, eigenlijk veel te lang niet meer op MF geweest :$

Ik ben vanavond nog wel even richting stad (als het weer mee zit met de :] ) ik meld me wel wat later om me met mijn klunzigheid te laten helpen. Kun je me meteen met hyves helpen :$ , daar schijnen de dames zich op te houden.
 
Laatst bewerkt:
Inmiddels heb ik bij voorkeuren een vinkje aangezet, maar ik zie het effect er niet van......

HELP HELP ik heb mijn profiel bijgewerkt, maar ik kan nergens vinden waar ik de mogelijkheid van een pb aan kan zetten......

Onder je nick (links) zie je drie symbooltjes.
Als je je cursor op het rechter symbooltje zet (een soort uitgerolde perkament rol) zie je een tekst: 'stuur privé bericht naar Bizet'.

Helemaal goed gedaan dus! :Y :Y *O*
 
Onder je nick (links) zie je drie symbooltjes.
Als je je cursor op het rechter symbooltje zet (een soort uitgerolde perkament rol) zie je een tekst: 'stuur privé bericht naar Bizet'.

Helemaal goed gedaan dus! :Y :Y *O*

Zie je die plaatjes bij jezelf dan niet staan? :$
 
Ik denk het niet. Want ik zie ze bij jou wel staan en bij mijzelf niet. Terwijl ik onlangs wel PB-tjes heb ontvangen, dus zeker weet dat het werkt. :W
 
Hallo again,

Ben even paar daagjes naar Budapest geweest, heeeeel veeeeel gelopen! Nu erg moeie voeten, maar volgens mij wordt het de komende dagen prachtig weer om wat weer wat 2-wiel kilometers te gaan maken.
Ik ben mijn aandacht inmiddels aan het verdelen tussen wat veschillende topics, hyves ed. Ik raak bijna de weg kwijt ......... (tja, grijs).
Inmiddels wel wat 'dames'-uitjes gespot, helaas bijna allemaal op dagen/weekenden die al volgepland zijn. Jammer,jammer. Er zal wel een keer een moment komen dat er iets in mijn drukke agenda past.
Voor nu: allemaal mooie dagen gewenst.
 
Helleuh !
Was denk ik makkelijk om mij te vinden met mijn dames-oproepje, haha.
Inderdaad lekker rustig zonder die man met die rijdende kakdoos (vond ie niet zo leuk dat 'het ding' zo genoemd werd). Neem je morgen je roze pomponnetjes mee, ik wil dat dansje wel eens in het echt zien!!!
-O- *O*
Ik ga nu ff rondje rijden, mijn remlichtschakelaar was stuk en is gemaakt door manlief en ja......dan moet je proefrondje maken!!!!

Doei :W :] :W

Ze heeft helemaal geen fantastische baan :N
Maar wel een héle leuke collega :Y *D *O* O-)

Bizet, ik heb je gevonden :W Hoe gaat ie in B46 zonder die relschopper achter je ? :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan