Dit onderwerp is gesloten.
quote:Pieterrrr schreef op 29 april 2008 @ 08:11:
[...]
Speciaal voor jou![]()
[afbeelding]
De Groene was de bocht waarvan we eerst dachten dat Erik die bedoelde A1-A9
De Paars/Roze is de bocht die Erik (en jij) bedoelde A1-A10![]()
De Blauwe (met daar achteraan de Paars/Roze) zijn Pieterrrrtjes favorietjes A9-A1-A10
quote:blade ruud schreef op 29 april 2008 @ 00:22:
Voor de bezitters van de 2008 blade.
Wat mij opvalt is dat boven de 180 de spiegels en de voorkuip erg trillen, veel meer dan het 2007 type. En wat ook irritant is als je bij lage toeren het gas dicht en open draait dat je steeds klik/ klak hoort. Hebben jullie die 2 minpuntjes ook en is dit normaal.
Verder stuurt de fiets super en wat een power.
quote:Brander schreef op 29 april 2008 @ 12:40:
zo ff voor de vakanties een nieuwe canon compact fotocamera gekocht.
Canon Digital iXUS 860 iS Silver, Nederlands
Artikelnummer: 1211578
Beweeg uw muis over de afbeeldingen
Op werkdagen voor 17.00 uur besteld, morgen in huis! Actuele voorraad status: Op voorraad
€ 418,00
€ 239,00
€ 200,84 (excl. BTW)
De 8,0 megapixel Digital IXUS 860 IS combineert fotografiecapaciteiten met een aantrekkelijk design. Een groothoeklens met 3,8x zoom en optische beeldstabilisatie legt alle details van panoramische vergezichten en opnamen van grote groepen vast.
8,0 megapixels
Een 8,0 megapixel CCD-sensor legt beelden vast op hoge resolutie voor grote afdrukken van fotolabkwaliteit.
Groothoeklens met optische beeldstabilisatie
Dankzij de 28 mm groothoeklens (35mm equivalent) met 3,8x zoom kunt u grote scènes vastleggen van dichterbij. De optische beeldstabilisatie van Canon compenseert het bewegen van de camera om wazige foto's te voorkomen bij langere sluitertijden en volledige zoom.
kunnen we weer ff vooruit is lekker klein en maakt best goede foto's
quote:
quote:
quote:Geert929RR schreef op 30 april 2008 @ 13:20:
[...]
18 Mei ben ik er voor het eerst dit jaar.Dus ik heb een voorrijder?
![]()
Zo ff kort rondje me remmen getest. Piepen is opgelost![]()
Korte pazzo's is niet veel verschil met anders. Kwam er achter dat ik het merendeel altijd al met twee vingers deed. Maakte dus weinig uit.
quote:MaRRioBlade schreef op 30 april 2008 @ 13:22:
[...]
als jij dat wil dat ik voorrijd is dat geen probscheelt wel gewicht
quote:Red69 schreef op 30 april 2008 @ 11:30:
[...]
Die heb ik ook al eens op het oog gehad, laat ff weten hoe die klikt. Als het een beetje knappe foto's oplevert gaat de oude DSC-W17 eruit
quote:
quote:
quote:Brander schreef op 30 april 2008 @ 13:31:
[...]
ben al ff bezig geweest en maakt mooie foto's voor zo'n klein ding
quote:
quote:Red69 schreef op 30 april 2008 @ 11:07:
[...]
![]()
![]()
Is gewoon de pot van vorig jaar en dan een kwart slag gedraaid. Ik vond het niet wat.
quote:Brander schreef op 30 april 2008 @ 13:34:
[...]
altijd goed om mario voor je te hebben en je snelheid ieder rondje een beetje opvoeren op de ring![]()
leer je ook het snelst van ( wel veel/goed blijven spiegelen!!!!!!!!!!!).
quote:
quote:Dawg schreef op 30 april 2008 @ 14:51:
ben ook ooit 1x op de Ring geweest... 2 jr geleden in de zomer, alleen was toen 3/4e van de ring nat, reed ik op m'n zx6 met Diablo's... en was het in zowat élke bocht voor of achter glijden. Ik ga dus niet weer de ring op met nat weer, en al helemaal ni met Diablos
en als je de baan niet kent is het ook best lastigbijna allemaal blinde bochten
quote:
quote:Dawg schreef op 30 april 2008 @ 15:07:
[...]
![]()
[afbeelding]
ben gewoon een broekie vergeleken met jou, opa![]()
quote:MaRRioBlade schreef op 30 april 2008 @ 15:10:
[...]
hahaha ga nou maar gezellie mee naar de Ringmeeting gaan we paar rondjes toeren![]()
quote:
© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1