Diverse onderdelen en spullen

Heavyr

MF veteraan
17 dec 2004
1.766
3
Limmen
Ik heb een aantal spullen die ik verkoop o.a.

WP achterveer van een Gsx-R1000 K2 ( 90/185 ) €40,-

25KW gasschuiven van een Bandit 600 1997 €100,-

Imitatie spiegels van een Cbr600RR 2003 €20,-

Bandit Street helm maat M nooit gedragen met een helder en donker vizier €150,-

Tanktas met magneten €15,-

Mocht je interesse hebben mail me dan reageer hier.

Grtz Rob
 
Laatst bewerkt:
Verkocht

full
 
Laatst bewerkt:
Wat nou Rob? grote schoonmaak?

Zouden die spiegels ook op de Blade of VFR passen?

Groeten! :W
 
Geen idee moeten we ff proberen. Wanneer is die Blade nou eens klaar?

Grtz Rob
 
Wat is de afstand tussen de bevestigingsgaten van de spiegels. Gemeten van hart op hart.
 
@ BBIL de 90 staat voor veer constanteniet voor rijders gewicht

@ denboet ik zla het vannavond op meten
 
@ BBIL dat zou je eerlijk gezegt niet precies durven zeggen. Dit hoorde ik van HK Suspension die de veer hebben gedemonteerd.

@ denboet de h.o.h. maat van de gaten is 39mm mocht je interesse hebben laat het even weten anders zijn ze voor Maybabe

@ chrisjemol hier de foto omdat je het zo vriendelijk vraagt :N

full
 
Past volgens mij niet op mijn CBR sport, dus mag je ze verkopen aan Maybabe.
 
@ denboet ok bedankt voor de reactie

@ Maybabe mail me even aub met je adress gegevens dan zal ik mijn rek nummer sturen
 
@chrisjemol geeft niet het is al vergeven ;-) ik zal even kijken en laat het morgen even weten. Ik neem aan dat je CE keuring ofzo bedoeld. De helm komt bij een Nederlandse dealer vandaan en is voorzover ik weet gewoon goedgekeurd voor de nerderlandse wegen. Je hoord het morgen

grtz Rob
 
ja ik bedoel idd die CE keuring, als dat erin zit wil ik hem wel hebben, maar zat meer te denken rond de koers van waar ik mijn helm voor had (nieuw): 120 euro??
 
@ chrisjemol ik kan geen CE keurmerk op de helm vinden. Het kaartje van de officiele dealer hang er nog wel aan en dat is http://www.bandithelmets.com/ laat maar even weten of je nog interesse hebt over de prijs worden we het dan wel eens.

Grtz Rob
 
ik heb wel interesse aangezien die helm wel vet is, alleen geen CE-keur erop, dus dat brengt de prijs wel iets omlaag me dunkt. ik hoor wel hoe jij erover denkt (of mail cmtheman@hotmail.com)
gr chris
 
Terug
Bovenaan Onderaan