Pitt Bull paddock/racing stand

wizl

Die hard MF'er
29 okt 2002
458
0
boxmeer
In de aanbieding!

Een Pitt Bull paddockstand. Ik heb deze stand in 2004 uit de VS laten komen omdat ik geen stand kon vinden die onder mijn TL1000R paste. Ik heb hem daarna nog onder mijn '98 R1 gebruikt. Het is een ontzettend mooi en solide ding.

Wolf75 verzorgt hieronder de plaatjes (waarvoor dank). Op marktplaats staan er ook nog wat :)

Prijs: EUR 75,00
 
Laatst bewerkt:
Ik vond nog een fotootje in de oude doos................ :Y

dsc00243tn8.jpg


Beetje vage foto........... |(
 
Laatst bewerkt:
Ik wil je niet afzeiken ofzo, maar de eerste beste webwinkel waar ik ga kijken kost een nieuwe 55 euro... !!

Ben overigens niet geintresseerd, kreeg alleen mn aandacht door de eerste 2 woorden in de titel.

Toch succes met de verkoop.
 
powerplustools bijvoorbeeld Pas nog 1 voor onder ht balhoofd besteld om hem helemaal los te zetten van de grond.
 
Jaaaaah, maar da's dus geen Pit Bull :) Althans die vind ik niet op die site. Dit ding is wel effe 3 tandjes degelijker :Y
 
Jaaaaah, maar da's dus geen Pit Bull :) Althans die vind ik niet op die site. Dit ding is wel effe 3 tandjes degelijker :Y

:Y

Heb ook 1 gehad van powerplustools en was toch echt een stuk minder solide als degene die ik nu heb. Prijsverschil moet toch ergens wegkomen ;)
 
full


Kickje voor deze paddockstand. Prijs is niks mis mee, het gaat tenslotte niet om zo'n poppenkastding van een paar tientjes.
 
Nee helaas die heb ik niet voor je! Er zit volgens mij sowieso verschil in draaddikte tussen de verschillende motoren (TL1000R en R1 waren in ieder geval anders....)
 
Zoals hierboven al aangegeven er zit in paddockstand véél verschil in kwaliteit onderling.

Geloof dat ik de goedkoopste al eens voor 30 euro heb zien staan en dat was dan ook niet veel dikker dan de pootjes van een Gamma BBQ....

Nou weet ik niet wat deze nieuw kosten maar das voor jezelf bepalen wat je uit wil geven.
 
Verkocht *O* Veel plezier ermee. Dit topic kan aan de ketting.....
 
Laatst bewerkt:
Vond ik ook! Ik heb hem nu al een jaar niet meer. Wel nog een bouwpakket van Tamiya die ik nog eens moet maken :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan