Z1000 - Z750 - Z750S - Plaza nr. 42

Status
Niet open voor verdere reacties.
ffTzz

woon tegenwoordig in Rhoon.
Dus als het 's avonds lekker weertje is en je gaat stukkie sturen :] , geef dan ff een gil.
:] ik met je mee
 
Long time not spoken!!!

Heb de verhalen wel allemaal gevolgd.
Muiz zo te zien lekkere vakantie gehad, in elk geval een lekker zonnetje.
Je zoon al helemaal op geknapt?

Ron, volgende keer wel zwaaien he, als je over de A2 rijdt :+

Kawazed, flink balen kerel, zal de gemeente ed zeker aansprakelijk stellen, zo te lezen maak je een goede kans.

Kawasustra, sterkte met je rug!!

Voor de nieuwkomers, zover ik nu niet de nieuwkomer ben :? , welkom...

Voor alle andere, howdy
 
quote:
RuudT schreef op 24 april 2008 @ 09:44:
Mogge,

Eindelijk........
Na een jaar is de vriendelijke Japanse fluisterstem van mn zedje ingeruild voor een brute Italiaanse scheldkannonade.....

De HP Corse SPS1 laag model......

Ik was niet gewend dat omstanders omkeken als je langsreed..... ( iets te hard... wat mij betreft gaat de DB killer er weer in.. )

Ook nog een nieuwe MPR2 achter gemonteerd.
Volgend weekend ben ik klaar om naar Sauerland te toeren..

greetz

Ruud


[afbeelding]



[afbeelding]





Maak eens een foto zonder achterbeugel met steppie.



:? :? :? :?
 
Vandaag eindelijk mn kentekenplaathouder geplaatst....
wat een pokke werk is dat zeg om die taartschep eraf te krijgen...
heb de Rizoma FOX geplaatst (moet nog even wat foto's maken)

PTFOX.jpg


LED kentekenplaat verlichting ziet er ERG mooi uit...
Je krijgt er 3 formaten kentekenplaatbrackets bij, je kan alles demonteren (reflector/knipperlichthouders/kentekenplaatverlichting)...
ben er erg blij mee :)

FOTO's komen er aan :)....
 
allememaggies (jeugdsentiment) wat een lekker weer.... 90% klaar voor vakantie... kind op opvang, vrouw aan het werk, maestro vrij.....













:] :] -time strakkies....
 
Heren,

Hier heb ik minder nieuws, gister na een dag lekker rondrijden op het einde van mijn trip een schuiver gemaakt, dit was op de postbank in omgeving arnhem. Hier is zojuist een nieuwasvalt aangelegt en in de bocht lag ineens een boel grind. dus er was geen houden aan en ben onderuit gelukkig niet te hard de berm in gevlogen(anders lag ik beneden of tegen een boom :/ ) Omdat ik me nog niet all risk verzekerd heb, heb ik politie laten komen, dit omdat het naar mijn weten de fout is van de gemeente, deze hadden de weg nooit mogen vrijgeven met dit gevaar. ik ongeveer een uur op deze plek gestaan en verschillende getuigen de gegevens opgenomen. ondertussen elke motorrijden en automobilist gewaarschuwd. Na het waarschuwen van een andere motorrijden ging hij bijna alsnog onderuit. Het was echt levens gevaarlijk, ook de agent geeft dit bevestigd(motoragent) en durfde nieteens weg te gaan, omdat het zo weer fout zou gaan. Na een kwartier nadat ik gevallen ben, kwam er een jongen aan met zijn buurman in de auto, was in dezelfde bocht gevallen en had ook schade.

Zijn er mensen die dit wel eens meegemaakt hebben, want de zaak lijkt me duidelijk en ik ga er vanuit dat de gemeente deze schade gaat betalen. ( er zijn geen waarschuwingsborden geplaats, en de weg was open)

Op dit moment in rauw, want mijn zed was net helemaal klaar voor de zomer :( '(

Klote kerel, en dat zo vlak voor het seizoen. Overigens blij dat je zelf niks mankeert.

Strak plan om de gemeente aansprakelijk te stellen, grote kans dat dat gaat lukken, zal voor je duimen. Jammer, dat ik daar vorig jaar toen mijn vrouwtje een buikschuiver maakte in de eifel niet bij stil gestaan heb, ongeveer vergelijkbare situatie, gitzwarte spekgladde nieuwe asfaltlaag in een onoverzichtelijke bocht, zonder ook maar een bord of waarschuwing, of wat dan ook. Toen we daar de tuperware van de weg stonden te plukken viel nog een motorrijder op zijn .............. en diverse anderen konden het ter nauwernood voorkomen dat ze op hun ............ gingen. :(

Iemand van onze groep is toen enkele honderd meters terug gereden om alle andere motorrijders te waarschuwen, maar ja daar kun je natuurlijk ook niet eeuwig blijven staan.
 
Mogge,

Eindelijk........ *O* *O*
Na een jaar is de vriendelijke Japanse fluisterstem van mn zedje ingeruild voor een brute Italiaanse scheldkannonade..... :9~ :9~

De HP Corse SPS1 laag model...... *O* *O* *O* *O*

Ik was niet gewend dat omstanders omkeken als je langsreed..... ( iets te hard... wat mij betreft gaat de DB killer er weer in.. :o )

Ook nog een nieuwe MPR2 achter gemonteerd.
Volgend weekend ben ik klaar om naar Sauerland te

greetz

Ruud


[afbeelding]



[afbeelding]


Mooie brulpijp Ruud, misschien een geluisfragmentje :?
 
Vandaag eindelijk mn kentekenplaathouder geplaatst....
wat een pokke werk is dat zeg om die taartschep eraf te krijgen...
heb de Rizoma FOX geplaatst (moet nog even wat foto's maken)

[afbeelding]

LED kentekenplaat verlichting ziet er ERG mooi uit...
Je krijgt er 3 formaten kentekenplaatbrackets bij, je kan alles demonteren (reflector/knipperlichthouders/kentekenplaatverlichting)...
ben er erg blij mee :)

FOTO's komen er aan :)....

Ziet er goed uit, staat bij mij ook op het verlanglijstje en dan met de rizoma Track 01 knippers.

Ik zie alleen zo ontzettend op tegen de montage, wel eens bij een Z750K7 ABS onder het duozitje gekeken????

Ik wel, en toen maar gauw weer dicht gemaakt.
 
Alle nieuwkomers welkom. :W

En gefeliciteerd met jullie verstandige aankoopkeuze. *O* *O* *O*

Eens ziet iedereen het LICHT nietwaar?????






Op deze laatste uitspraak zal geheid iemand reageren. O-)
 
Waarschuwing aan alle Eifelgangers omgeving Rursee.

Het schijnt dat de plaatselijke bevolking daar aktie aan het voeren is tegen de "overlast" welke zij ondervinden van de motorrijders in het weekend aldaar.
De Duitse overheid schijnt van plan te zijn meerdere wegen, dan reeds nu het geval is, in het weekend te willen sperren voor motoren. Of dit reeds gebeurt is weet ik helaas niet. En tot overmaat van ramp schijnt de plaatselijke bevolking er niet voor de schromen om opzettelijk split in diverse bochten te strooien.

Een gewaarschuwde motorrijder telt voor twee, zeg ik maar.
 
Vandaag eindelijk mn kentekenplaathouder geplaatst....
wat een pokke werk is dat zeg om die taartschep eraf te krijgen...
heb de Rizoma FOX geplaatst (moet nog even wat foto's maken)

[afbeelding]

LED kentekenplaat verlichting ziet er ERG mooi uit...
Je krijgt er 3 formaten kentekenplaatbrackets bij, je kan alles demonteren (reflector/knipperlichthouders/kentekenplaatverlichting)...
ben er erg blij mee :)

FOTO's komen er aan :)....


Die reflector gaat er toch nog zeker af!! :Y :?



Btw. Moggu all :]
 
Long time not spoken!!!

Heb de verhalen wel allemaal gevolgd.
Muiz zo te zien lekkere vakantie gehad, in elk geval een lekker zonnetje.
Je zoon al helemaal op geknapt
?

Ron, volgende keer wel zwaaien he, als je over de A2 rijdt :+

Kawazed, flink balen kerel, zal de gemeente ed zeker aansprakelijk stellen, zo te lezen maak je een goede kans.

Kawasustra, sterkte met je rug!!

Voor de nieuwkomers, zover ik nu niet de nieuwkomer ben :? , welkom...

Voor alle andere, howdy
Haai Lowes

Zoon weer helemaal de oude... ;) :) :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan