Ducati Monster 600 GESTOLEN in Ede

Status
Niet open voor verdere reacties.
dat was 1 van de eerste dingen die ik ook dacht van dat ze hem hadden weggesleept omdak eigelijk niet op de stoep mocht parkeren maar hij stond niet in het systeem helaas.
 
Gister middag/avond (25 april 2008) is helaas mijn Ducati Monster 600 van het bouwjaar 1995 gestolen van het station Ede-wageningen. ik denk niet dat ik hem nog trug zal krijgen maar ik doe tog een oproep hier wan je weet maar nooit.

Kenmerken:
- De motor is rood
- extra kleine spiegels aan beide stuureinden van het stuur
- Mivv sportdempers die bovenlangs lopen
- Olie vuldop is rood
- de rechtervoorvork poot is lek en daarom zat er als tijdelijke oplossing een doekje omheen vastgezet met kabeltrek bandjes.
- de kilometerteller/snelheidsmeter werkt niet
- KENTEKEN: MH-RN-73 ( voorzien van een motor-forum stikker)
- tankpad is verkeerd om dan zoals die zou moeten zitten


Ik hoop dat iemand iets ervan weet of mss iemand besig heeft gezien gister op het station, mogt dat zo zijn wil ik u vragen mij even te mailen : timmie_89@hotmail.com

iedereen in iedergeval bedankt voor het lezen van dit bericht[afbeelding]


Kudt zeg B| -O- |(

Hou het gespot topic in de gaten he, zijn al wat motoren daardoor teruggevonden :Y

Succes!!
 
Hallo,

Ik heb je motor teruggevonden denk ik ...
Via Geenstijl.nl was naar dit filmpje gelinkt van kansenjongeren in Veldhuizen, Ede:
ga gelijk naar 0:41 min..........


Kijk even zou ik zeggen, je weet nooit. :N
 
Hallo,

Ik heb je motor teruggevonden denk ik ...
Via Geenstijl.nl was naar dit filmpje gelinkt van kansenjongeren in Veldhuizen, Ede:
ga gelijk naar 0:41 min..........


Kijk even zou ik zeggen, je weet nooit. :N



:o

full
 
Ja B| :X

Kans zit er dik in dat dat 'm is. Dan staat/stond ie dus bij zo'n zandlander achter de flat. :r

Ik zie dat ts niet echt actief is, ik zal 'm wel even mailen anders..
 
Laatst bewerkt:
Waarom het gezicht bedekken? Misschien kent iemand em wel... Het is hem wel echt sprekend :/


Ik heb gewoon een screenshot van het filmpje gemaakt ;) .

Maar volgens mij is het inderdaad dezelfde. Topic is uit april, filmpje staat op youtube van eind mei...
 
Hallo,

Ik heb je motor teruggevonden denk ik ...
Via Geenstijl.nl was naar dit filmpje gelinkt van kansenjongeren in Veldhuizen, Ede:
ga gelijk naar 0:41 min..........


Kijk even zou ik zeggen, je weet nooit. :N
Das diezelfde bike als je het mij vraagt :Y
 
Overigens komen er in dat filmpje nog wat meer voertuigen voor (quad/scooter)... Zal allemaal wel op dezelfde manier aan gekomen zijn.
 
Hij is bijna 100% hetzelfde, wat is dat zwarte dingetje op de voorvork??

Die zie ik op de foto van TS niet zitten.

EDIT: ooh sorry dat is een doekje om de lekke voorvork.
Nou dan is dit 100% zeker je motor.

Succes, ik hoop echt dat je hier wat aan hebt.
 
Laatst bewerkt:
:^ En op deze manier maar proberen om "respect te krijgen". Enerzijds hoop ik voor TS dat ie het wel is, anderzijds toch misschien liever niet :?
 
Lijkt me erg frustrerent (hoe jet het ook schrijft) als je ziet dat eht je motort is gejat en in handen van gajes... succes!!! gelijk mee naar de politie gaan zou ik zeggen want wellicht kennen ze de jongeren groep of die kennen hem bijna:+
 
Hier word je toch kotsmisselijk van :r :r :r!
Ik zou woest worden als ik mijn (gestolen) motor zo zou terug zien.

Ik ben benieuwt wat de politie hiermee gaat doen. Ik vermoed erg weinig B|
 
Hier word je toch kotsmisselijk van :r :r :r!
Ik zou woest worden als ik mijn (gestolen) motor zo zou terug zien.

Ik ben benieuwt wat de politie hiermee gaat doen. Ik vermoed erg weinig B|
Hier moeten ze toch meer mee kunnen? Via de provider moeten ze er achter kunnen komen wie dat filmpje heeft geplaatst.
 
Misschien via youtube die klootzak mailen, en vragen of hij te koop staat, en dan met een grote club erheen gaan.

Maar je word echt ziek van die gasten, en helemaal ede, word eens tijd dat ze hier allemaal verdwijnen.... :r


Hier moeten ze toch meer mee kunnen? Via de provider moeten ze er achter kunnen komen wie dat filmpje heeft geplaatst.
Een lokale internet waarschijnlijk.....
 
Laatst bewerkt:
Heeft iemand al contact opgenomen met de TS?
Post die hier nog? z'n msn staat in z'n profiel.

Benieuwd naar de afloop!
 
Hier moeten ze toch meer mee kunnen? Via de provider moeten ze er achter kunnen komen wie dat filmpje heeft geplaatst.

Mark my words, de politie gaat echt niks doen en als ze wel wat doen krijgen de marokkaantjes 20 uur taakstraf en na die 20 uur gaan ze lekker verder met het terroriseren van de buurt.

:r :r :r
 
Laatst bewerkt:
Als je naar de schokbreker kijkt, dan zit er bij het youtube plaatje een zwart ding op, de onfortuinlijke Monster van de ts heeft dat niet.

[me=Steveman]Is een kei in spuit11[/me]
 
Laatst bewerkt:
Als je naar de schokbreker kijkt, dan zit er bij het youtube plaatje een zwart ding op, de onfortuinlijke Monster van de ts heeft dat niet.

[me=Steveman]Is een kei in photoplay[/me]


Hij is bijna 100% hetzelfde, wat is dat zwarte dingetje op de voorvork??

Die zie ik op de foto van TS niet zitten.

EDIT: ooh sorry dat is een doekje om de lekke voorvork.
Nou dan is dit 100% zeker je motor.

Succes, ik hoop echt dat je hier wat aan hebt.

Beter lezen ;)

- de rechtervoorvork poot is lek en daarom zat er als tijdelijke oplossing een doekje omheen vastgezet met kabeltrek bandjes.



Het is hem echt '(
 
Laatst bewerkt:
D'oh, net te laat met editten zie ik...

Mark my words, de politie gaat echt niks doen en als ze wel wat doen krijgen de marokkaantjes 20 uur taakstraf en na die 20 uur gaan ze lekker verder met het terroriseren van de buurt.

:r :r :r

Mja, maar dan is de duc hopelijk wel weer terug bij de rechtmatige eigenaar!

Veel sterkte trouwens aan die rechtmatige eigenaar, ik zou ontploffen als ik zoiets zou zien denk ik :/
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan