Het Grote GSX-F Topic - Deel II

De megameeting in mei hoeveel van ons gaan mee?

  • Ja

    Stemmen: 5 22,7%
  • Nee

    Stemmen: 9 40,9%
  • Twijfel

    Stemmen: 5 22,7%
  • Nooit!

    Stemmen: 3 13,6%

  • Totaal aantal stemmers
    22
Status
Niet open voor verdere reacties.
Leuk een nieuw deel *O* *O* *O* *O*

[me="HornEd"]heeft ook een bijdrage voor de openingspost.[/me]


Een 2001 600F. Mijn kleine grote ‘toerbuffel’.
Ondanks de eenvoudige techniek (en dat zegt een technische analfabeet O-) ) is het een fijne comfortabele, sportieve fiets met prima toerkwaliteiten.
Is wel hard werken op bochtige smalle dijkweggetjes, (in tegenstelling tot de Smurffighter ;) ). Maar ook dat heeft z’n charmes. Sportief rijden zonder meer mogelijk...

full



Maar als plaatje voor de openingspost, is dit mijn bijdrage:

full


De mods tot nu toe:

*donkere kuipruit van MDI
*model 2004 kontje
*taartschep modificatie (creatief met kurk Dremel :Y )
*fraaie Suzuki tankpad
*originele sierstickers verwijderd van de kuip en vervangen door ‘Katana’ stickers icm een subtiele toevoeging van mysterieuze :? Tribal tattoos...

Voorlopig heb ik wat andere prioriteiten.
Maar als het mod-virus weer toeslaat, wil ik nog een andere uitlaat en spiegels met ingebouwde knippers. De originele knippers voor worden dan in de kleur van de kuip gespoten en dus niet meer functioneel.
Nee geen seatcowl. Ik heb eens gekeken naar wat er te krijgen is en hoe het er uitziet, maar ik vind ze gewoon niet mooi.
En de übermod is een complete nieuwe specialpaintjob. Maar mij kennende zal dat niet gaan gebeuren..... -O-
 
Laatst bewerkt:
Ik kom na een jaar ook maar weer eens op het forum kijken :X

Vorig jaar veel plezier gehad van me gsx..
Na de winterstop :$ Toch wat opstart problemen.. nadat hij eindelijk wilde starten spoot de benzine eruit -O-
Vandaag maar even weg gebracht voor een beurt!
7882793.jpg
 
Ik kom na een jaar ook maar weer eens op het forum kijken :X

Vorig jaar veel plezier gehad van me gsx..
Na de winterstop :$ Toch wat opstart problemen.. nadat hij eindelijk wilde starten spoot de benzine eruit -O-
Vandaag maar even weg gebracht voor een beurt!
[afbeelding]

Leuk ding! Ik zie dat je ook uit Hoorn komt en even oud bent O-) . Kzie je vast een keer rijden als je F het weer doet! Zeker de moeite. En mannen ik ga alles binnenkort even updaten in de OP. Sorry Tjakko :$
 
Ok, ik heb er weer eentje, hoor... Ik heb nogal veel last van 't trillen van 't stuur, waardoor m'n handen verdoofd worden na 'n tijdje... Nou heb ik de zoekfunctie al gebruikt en gelezen dat redelijk normaal is, maar ik vroeg me af of ik er nog iets tegen kon doen. Het vervelende is dat hij 't vooral rond de 5-6k tpm doet, net 't toerental waar ik verder lekker mee op de motor zit. Ik heb iets gelezen over gewichtjes in de stuur uiteindes? Kan iemand wat meer vertellen hierover?
 
Leuk ding! Ik zie dat je ook uit Hoorn komt en even oud bent O-) . Kzie je vast een keer rijden als je F het weer doet! Zeker de moeite. En mannen ik ga alles binnenkort even updaten in de OP. Sorry Tjakko :$

Nou dat duurd nog wel even..
Kom net terug van niwa en we zijn wel achter het probleem.
Hij rijd op 3 ipv 4 cilindes..
En het is een troep van boutjes schroeven en slangetjes..
-O-
 
Och dat is toch zo gefixt :Y

Een GSX 600F zit vrij simpel in elkaar, binnen 24 uur haal je hem uit elkaar en zit hij ook weer in elkaar :]
 
Laatst bewerkt:
No offense JW, geen idee wat je bedoeld trouwens haha.
Jaaah, openingpost bijhouden is een hoop werk he!

Ok, ik heb er weer eentje, hoor... Ik heb nogal veel last van 't trillen van 't stuur, waardoor m'n handen verdoofd worden na 'n tijdje... Nou heb ik de zoekfunctie al gebruikt en gelezen dat redelijk normaal is, maar ik vroeg me af of ik er nog iets tegen kon doen. Het vervelende is dat hij 't vooral rond de 5-6k tpm doet, net 't toerental waar ik verder lekker mee op de motor zit. Ik heb iets gelezen over gewichtjes in de stuur uiteindes? Kan iemand wat meer vertellen hierover?
Daar heeft de mijne geen last van, althans, niks wat me echt opvalt. Ergens een onbalans in de motor ofzo? Stuurgewichtjes/valkapjes aan de uiteinden heb ik er wel op zitten, zijn volgens mij ook standaard trouwens.

Mzzlz
T
 
Ik verveel me, ik ga voor de spiegels! In de originele zie ik sowieso alleen mijzelf, en ik vind ze ook erg lomp, dus, ik heb 2 GSXR 750 spiegels besteld, in de aanbieding bij louis, en ga deze passend maken op mn Fje. Ik heb een freesbankje dus ik denk dat ik een custom verloopje moet maken tussen de montage en spiegel zelf, en dan kunnen eindelijk die lompe lelijke bullets eraf! Ik hou het posted.

Mzzlz
T

full
 
Laatst bewerkt:
Ik verveel me, ik ga voor de spiegels! In de originele zie ik sowieso alleen mijzelf, en ik vind ze ook erg lomp, dus, ik heb 2 GSXR 750 spiegels besteld, in de aanbieding bij louis, en ga deze passend maken op mn Fje. Ik heb een freesbankje dus ik denk dat ik een custom verloopje moet maken tussen de montage en spiegel zelf, en dan kunnen eindelijk die lompe lelijke bullets eraf! Ik hou het posted.

Mzzlz
T

[afbeelding]

Als je toch kunt freezen had ik toch voor mooiere exemplaren gekozen :? .

Gz
 
.....


...........


..................HOLY MACARONI!

Leuk project, donor, of ga je hem herbouwen?
 
Zal wel aan mij liggen maar ik zie geen uitlaat op de foto's hoor :?
 
Ik heb ooit eens op die uitlaat gereageerd, zou je hem los verkopen of hou je hem?


_O-

Ik ga er niet eens meer aan beginnen, dat verbouwen en repareren, als mijne weer rijdt vind ik het wel prima :) Begint er weer op te lijken overigens, nog even wachten op een koplamp unit en een stuurhelft en dan kan ik weer :]
 
R e l a x e d ...
Wat een weertje!

Het kon wel eens een loeiendhete zomer worden.
Geen probleem mee :)

Mzzlz
T
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan