Het Grote GSX-F Topic - Deel II

De megameeting in mei hoeveel van ons gaan mee?

  • Ja

    Stemmen: 5 22,7%
  • Nee

    Stemmen: 9 40,9%
  • Twijfel

    Stemmen: 5 22,7%
  • Nooit!

    Stemmen: 3 13,6%

  • Totaal aantal stemmers
    22
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik dacht Bruce Lee...
Miiiaaaauuuuw!

En dan al die katana's hier, kill bill is er nix bij!

:)
 
Laatst bewerkt:
Shit zeg, bedenk me nu ineens dat ik van het weekend een regen combi + zadeltassen set heb besteld bij louis, als dat maar goed komt dan...

Ik heb op 7 mei ook besteld bij Louis Duitsland, en had het 8 dagen later in huis.
Mijn pakket is verzonden via DHL.

Tot op heden (stuk of 6-7 bestelling) via motozoom eerst en tegenwoordig via Duitsland geen problemen ondervonden.
Ik zal wel mazzel hebben gehad. Tot op heden tevreden. Ook bij ruiling vlotte service.
 
Dan ga ik er voorlopig vanuit dat het gewoon vlotjes gaat verlopen.

Onlangs heb ik via Pixmania.nl een Yamaha Audio/DVD installatie besteld, die zijn ze bij DPD kwijt geraakt :( . Krijg wel een nieuwe maar zit al vanaf 20-4 te wachten, dat terwijl de levertijd 2 tot 4 werkdagen zou zijn.

Lekker clubje die DPD!
 
Aah, morgen komen de spiegels.
Ben net weer thuis en had een select vracht bonnetje in de bus.

Er is nog hoop :)

Maar het blijft link, ik bestel vaak eens wat in het buitenland, en ben onderweg ook al eens een dure gitaar kwijtgeraakt, dus ergens wordt je wel een beetje voorzichtig.

On topic, gisteravond nog ff met mn Fje bezig geweest, er was een benzineleiding zo oud en hard dat hij begon te lekken op een aansluiting, dus die even vervangen. Verder valt me op dat na een paar dagen stilstaan (dagen), en dan weer bewegen, dat er soms een klein beetje benzine uit een overloop stroomt, door het slangetje naar de grond. Dit hoort vast niet zo, dus dat moet ik even uitzoeken, of hebben jullie daar ook wel eens last van? Een incontinente brommer... :?

Mzzlzz
T
 
Ik had ook wat bij de post :Y

Suzuki Katana 1988-1996 Service, Repair and Maintenance Manual

PRD_389.jpg
 
Op de benzinekraan van de gsxf600 bj 90 zitten 3 aansluitingen. Van links en rechts weet ik zeker dat ze goed zitten. maar dan die achterste waar gaat die heen? van de week mijn tank eraf gehaald om alles een goed van een drupje olie te voorzien. maar weet niet meer waar die achterste heen gaat of vandaan komt
 
Aaah, vanmiddag eindelijk met de spiegels aan de gang! Zit nu net een topic over de megameet te lezen, zo te zien was het erg gezellig, dus volgend jaar toch maar even op tijd in de agenda zetten!

Dat werkplaatshandboek is altijd handig, ik heb hem zelf van Haynes, gewoon besteld bij bol.com, staat onder de engelse boeken. Ik doe ook alles zelf aan mn eigen bike, is veel leuker.

Mzzlz
t

Op de benzinekraan van de gsxf600 bj 90 zitten 3 aansluitingen. Van links en rechts weet ik zeker dat ze goed zitten. maar dan die achterste waar gaat die heen? van de week mijn tank eraf gehaald om alles een goed van een drupje olie te voorzien. maar weet niet meer waar die achterste heen gaat of vandaan komt
Verdorie, ik heb net mn spul weer in elkaar, ik zal vanmiddag even in het handboek kijken.
 
Laatst bewerkt:
Verdorie, ik heb net mn spul weer in elkaar, ik zal vanmiddag even in het handboek kijken.

Ik heb een haynes liggen maar daar kwam ik niet echt verder mee. Vanmorgen de tank er maar weer afgehaald en verder gekeken. Ik had de tank ontluchting aangesloten op carburateurs en andersom |( |(

Het geheel werkt weer, gelijk de gelegenheid genomen om de motor te wassen en te poetsen.
 
Ik heb een haynes liggen maar daar kwam ik niet echt verder mee. Vanmorgen de tank er maar weer afgehaald en verder gekeken. Ik had de tank ontluchting aangesloten op carburateurs en andersom |( |(

Het geheel werkt weer, gelijk de gelegenheid genomen om de motor te wassen en te poetsen.

Jeps, sorry voor de late en overbodige reactie, maar het achterste slangetje is jouw vacuum. Deze slang zorgt ervoor dat de kraan opgestuurd wordt en moet op één van de carburateurs, aan de uitlaatzijde, aangesloten worden. Maar goed, het werkt weer :)
 
Beste GSXers,

FF een vraag kan er op de standaard achtervelg van een 600F uit 1993 een band met de maat 150-70-17 ??
Ik ga n.l. volgende week m'n GSX ophalen en er moeten dringend nieuwe banden op.
 
Beste GSXers,

FF een vraag kan er op de standaard achtervelg van een 600F uit 1993 een band met de maat 150-70-17 ??
Ik ga n.l. volgende week m'n GSX ophalen en er moeten dringend nieuwe banden op.

Als je een klein stukje terug leest zie je hier al meerdere opmerkingen over. Ik zelf heb in ieder geval sinds vorige week Michelin Pilot Road 2 gemonteerd op de maten 110/70-17 en 150/70-17 en ik kan het je ten zeerste aanraden, je motor begint aan z'n 2e leven hoor! Afgelopen weekend VRO1 gereden in Lelystad, heel de dag in de regen maar hij plakte als de beste!

Gewoon doen dus!

Trouwens, op het GSX-F Forum wordt hier al jaren over gediscusieerd en er zijn er velen die met een maatje meer rond rijden, het effect is alleen voor niet enorm als achter. Voor dus gewoon 110 blijven rijden zou ik zeggen.
 
Als je een klein stukje terug leest zie je hier al meerdere opmerkingen over. Ik zelf heb in ieder geval sinds vorige week Michelin Pilot Road 2 gemonteerd op de maten 110/70-17 en 150/70-17 en ik kan het je ten zeerste aanraden, je motor begint aan z'n 2e leven hoor! Afgelopen weekend VRO1 gereden in Lelystad, heel de dag in de regen maar hij plakte als de beste!

Gewoon doen dus!

Trouwens, op het GSX-F Forum wordt hier al jaren over gediscusieerd en er zijn er velen die met een maatje meer rond rijden, het effect is alleen voor niet enorm als achter. Voor dus gewoon 110 blijven rijden zou ik zeggen.

Bedankt voor je reactie,

Nou was ik gisterenavond bij een bandenboer en die raade de BT 45 aan.
Maargoed het blijft moeilijk.
Trouwens die 70 banden zijn kleiner scheelt dat veel op de snelheidsmeter ??
 
Bedankt voor je reactie,

Nou was ik gisterenavond bij een bandenboer en die raade de BT 45 aan.
Maargoed het blijft moeilijk.
Trouwens die 70 banden zijn kleiner scheelt dat veel op de snelheidsmeter ??

Kan je 1 ding verzekeren, ik heb ruim 3 jaar op BT-45 banden gereden, sinds een week hoef ik ze nooit meer te hebben hoor! Wat is dat behelpen zeg. De grootste ellende is dat als de voorband helemaal nog niet versleten is qua profiel dat ie al begint te cuppen, de motor is dan niet meer de bocht door te krijgen. Niet kopen zou ik zeggen. Als alternatief kun je wel de Pirelli Sport Demon nemen maar daar weet MrTT je wel het één en ander over te vertellen hier, is er helemaal idolaat van namelijk ;)
 
Laatst bewerkt:
Kan je 1 ding verzekeren, ik heb ruim 3 jaar op BT-45 banden gereden, sinds een week hoef ik ze nooit meer te hebben hoor! Wat is dat behelpen zeg. De grootste ellende is dat als de voorband helemaal nog niet versleten is qua profiel dat ie al begint te cuppen, de motor is dan niet meer de bocht door te krijgen. Niet kopen zou ik zeggen. Als alternatief kun je wel de Pirelli Sport Demon nemen maar daar weet MrTT je wel het één en ander over te vertellen hier, is er helemaal idolaat van namelijk ;)

Ok dan ga ik een kijken of hij die in zijn assortiment heeft.

bedankt voor de tips :)
 
Kan je 1 ding verzekeren, ik heb ruim 3 jaar op BT-45 banden gereden, sinds een week hoef ik ze nooit meer te hebben hoor! Wat is dat behelpen zeg. De grootste ellende is dat als de voorband helemaal nog niet versleten is qua profiel dat ie al begint te cuppen, de motor is dan niet meer de bocht door te krijgen. Niet kopen zou ik zeggen. Als alternatief kun je wel de Pirelli Sport Demon nemen maar daar weet MrTT je wel het één en ander over te vertellen hier, is er helemaal idolaat van namelijk ;)

Pilot Road 2 bandjes :} . Plakken als een gek, je F stuurt opeens 20 kilo lichter! Ik heb 110/70-17 voor en 150/70-17 achter. Bevalt uitstekend! :]
 
Ik heb er € 320 voor betaald incl. montage op de motor bij Sabra in Geldermalsen.
 
Korte update over de spiegels.
Ze passen in principe wel, de stand is goed en het ziet er ook strak uit.

Maar, ik heb ze vernaggeld toen ik de voet een beetje aan moest passen |( , die spiegeltjes zijn erg licht en dun, veel fragieler als de originele.

Dus, tzt maar weer een nieuw setje scoren, en dan zal het wel lukken :)
Heb voorlopig de origineeltjes er maar weer op gezet.

Mzzlz
t
 
Laatst bewerkt:
Korte update over de spiegels.
Ze passen in principe wel, de stand is goed en het ziet er ook strak uit.

Maar, ik heb ze vernaggeld toen ik de voet een beetje aan moest passen |( , die spiegeltjes zijn erg licht en dun, veel fragieler als de originele.

Dus, tzt maar weer een nieuw setje scoren, en dan zal het wel lukken :)
Heb voorlopig de origineeltjes er maar weer op gezet.

Mzzlz
t

Verdorie zeg, zit je zo lang te wachten en dan heb je nog niets '(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan