Deeltje 23 van de Gooische Hooligans

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey mensen die op zandvoort zijn geweest, mooie dag zo te zien 8-)
Nu maar wachten op de poser piccies ;)

@ Little Bear ziet er erg plat uit man, alles nog een beetje heel met jou :?
 
Goedenavond allemaal :W

Hey Bart, kun je ze niet online zetten, zoals patricia gedaan heeft? Je hebt van iedereen het mailadres, dus hoef je het album niet openbaar te maken.
Kan via mijnalbum.nl of picasa.nl
 
Goedenavond allemaal :W

Hey Bart, kun je ze niet online zetten, zoals patricia gedaan heeft? Je hebt van iedereen het mailadres, dus hoef je het album niet openbaar te maken.
Kan via mijnalbum.nl of picasa.nl

Ga ik ook doen, komt eraan :)
 
Sommige zijn helaas niet zo mooi geworden als ik ze voor ogen had... kwam ook beetje door de zon :)
Maar gelukkig een heleboel heel leuk geworden (ben helaas niet zo pro als Stefan, dus ik hoop dat hij nog vele leuke heeft gemaakt :)).
Ik zal ze (zoals Mariecke als suggestie aandroeg )ze even in een albumpje gooien...
Misschien dat ik die ook doorspeel aan de andere zodat alles gecentreerd staat ?

Hier alvast een foto per rijder (van Mariecke en Jantah heb ik betere, maar hier stonden ze bij elkaar erop ;)).

Chris en Oscar:

zandvoort01.jpg


Mariecke en Jantah:

zandvoort02.jpg


Els:

zandvoort03.jpg


Peter:

zandvoort04.jpg


Menno:

zandvoort05.jpg
 
Laatst bewerkt:
zo nu ik weer een beetje ben opgefrist:

ieder die aanwezig was bedankt voor de gezelligheid!! was echt een geweldige dag vandaag, zowel qua rijden als de sfeer! Top *D *D
 
VRO2 was idd weer lachen.. en helaas had deze beer wat minder geluk bij het oefenen van het 'remmen in de bocht'..

Welliswaar ook wat van m'n laars afgereden.. alleen aan de verkeerde kant.. nl de bovenkant van de rechterneus.. B|

Jaja.. klein schuivertje gemaakt.. hmmz.. remmen in de bocht zonder ABS is geen grapje en vergt behoorlijk wat beheersing.. de beheersing was ik heel even kwijt en vlak voor het punt van stilstaan blokkeerde m'n voorwiel en helaas stond ik nog iets te schuin, waardoor ik onderuit gleed met een snelheid van niets.. gelukkig maar, alleen een gekneusde linkerpols en zere rechterduim.. verder lichte beschadiging aan de motor en aan m'n rechterlaars dus.. pak is nu ook nieuw af :9

Ben erg blij dat dit gebeurd tijdens een VRO-oefening en niet op de openbare weg.. :Y

Al was ik enorm bezig m'n grenzen te verleggen gisteren, was ik blij geen motor met kuipen te hebben op dat moment :X

Thnz Mariecke, Bart, Marcel en Patricia voor de zeer zonnige, leerzame en leuke dag.
Balen Remco -O-

Schade aan jezelf valt gelukkig mee en aan je motor ook zo te horen.
Idd beter met deze dan met de XX BlackBird die je gaat kopen :P

Sterkte ;)
 
:N
Dit is gewoon puur naschoppen :+
Na jouw uitleg wel ja :-$

Sorry Remco :X













Gelukkig vandaag alles heel gehouden jongens en meisjes *D Ben ik blij om :Y

Als ik het zo hoor voor een aantal weer een hele leuke ervaring erbij, ik neem aan dat we jullie vaker op de baan gaan zien ;)
 
Laatst bewerkt:
avond :W

jullie hebben een leuke dag gehad zo te zien ;)
hoop dat ik volgende keer wel mee kan :P

ik ga me bed opzoeken. :W
 
Avond :W

Ben nu pas thuis. Heb nog even lekker gegeten en gereden met Wilco. Onderweg kwamen we Utr tegen, die ook nog aansloot *D
@all: Het was een leuke dag vandaag! Thx voor de gezelligheid!

en nu bijlezen... :X
 
Gelukkig vandaag alles heel gehouden jongens en meisjes *D Ben ik blij om :Y

Als ik het zo hoor voor een aantal weer een hele leuke ervaring erbij, ik neem aan dat we jullie vaker op de baan gaan zien ;)

En misschien meer :)
Zal er zowiezo even flink over moeten dubben... maar als ik op die baan kon vandaag had ik het gedaan :)
Alleen weet ik niet of ik de snelheid zelf aan zou kunnen (aangezien Mariecke toch ook wel aangaf dat het wel erg vlot ging (geen schande, ik vond je namelijk erg goed rijden!) en die wat ietsjes meer ervaren is dan mij etc :)).
Maar wie weet :)


Vooral als je weet wat Mariecke en Jantah allemaal geleerd hebben, zou voor mij best welkom zijn :)

Vond het echt super hoe de marshalls de groepjes aan het begeleiden waren! :)
Veel informatie en persoonlijke aandacht.

Top!
 
Laatst bewerkt:
En misschien meer :)
Zal er zowiezo even flink over moeten dubben... maar als ik op die baan kon vandaag had ik het gedaan :)

Vooral als je weet wat Mariecke en Jantah allemaal geleerd hebben, zou voor mij best welkom zijn :)

Vond het echt super hoe de marshalls de groepjes aan het begeleiden waren! :)
Veel informatie en persoonlijke aandacht.

Top!
Ik ga nog ff wat dagen boeken en post het hier wel ff. Kun je altijd mee nutuurlijk :)
 
Jensen.... zit weer wat op de bank wat nog mímder hersencellen heeft als een koe -O-
 
Joh... één-celligen hebben nog meer hersencellen dat dat mokkel ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan