Deeltje 23 van de Gooische Hooligans

Status
Niet open voor verdere reacties.
Yay! Bovenaan de pagina *O*

Ik wou Poikie bedanken voor zijn support, en eeeh Xtra voor het openen van de post..... en de ANWB!
Bedankt jongens :Y
 
Laatst bewerkt:
Over 25kw rijden.. laatst ff een leenmotor bij Zot meegekregen.. was een 500cc kwaak.. tering.. ding is niet vooruit te branden als je van een 1100 afstapt.. :X

Verschil is enorm dan.. dus van een 25kw naar een dikke R1.. hmmz.. lijkt me niet verstandig, tenzij je eerst wat uurtjes op een oefenterrein gaat rijden ofzo.. rechterpols of niet.. ongelukje zit in een klein hoekje dan.
 
avond :W

net l3mming gespot, je reed rond half 10 langs de hoop.
 
Mogguh :W

Zo op de :] naar A'dam.
Een keuring bij de hondenclub *O*
Lijkt me leuk om dat eindelijk een keer te zien.
 
Veel plezier Daatz ;)


De rest ook een fijne dag, het zonnetje schijnt al heerlijk *D
 
Lees net een stuk over een politiehond die een stuk vlees uit iemands arm heeft gebeten :X
Veel plezier Danielle!! :)

JEEEJ MotoGP na het krantenlopen kijken, moet vaker kunnen :P
 
Trouwens.... wat een geweldig idee van de overheid... de verpakkingsbelasting :Z

"Goh... ik kom wat geld te kort voor een nieuw onzinnig plannetje... waar zal ik de belastingbetaler nu weer mee gaan naaien."
"Hmm auto is al een beetje onder vuur... weet je wat.. we doen WEER iets met millieu, dat slikken ze toch wel!"
"Oh ja... de supermarkt... via die weg hebben we ze nog niet genaaid"

Graai cultuur :Z
 
:X

Lorenzo knalde er net BIJNA heeeeeel erg hard van af.... de motor maakte echt HELE rare sprongen e.d. maar hij hield hem wel... wow!!! *O* *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan