Deeltje 23 van de Gooische Hooligans

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kga slape, ik lees het morgen ochtend misschien nog wel en anders
zoek ik jullie wel, weet wel in welke riching ik moet zijn.

truste iedereen :W
 
Kga slape, ik lees het morgen ochtend misschien nog wel en anders
zoek ik jullie wel, weet wel in welke riching ik moet zijn.

truste iedereen :W
Jij hebt ook de contact lijst, bel morgenvroeg Bartje ff. Die is aan het krantenlopen en toch al lang wakker.
Die kan je wel vertellen waar te zijn.
 
Mocht het niet lukken zorg dan dat je voor 7 uur bij de pomp bent afrit eemnes aan de kant van laren.. op die rotonde
 
avond :W

Mocht gelukkig iets eerder naar huis vandaag, waardoor ik iets langer kan slapen voor morgen :P

@X: heel veel sterkte morgen! Het ligt eraan tot hoe laat ik morgen in Zandvoort ben, anders wil ik morgenavond ook nog wel even rijden.
 
@ Mensen die niet weten waar ze moeten verzamelen..

Ik ook niet :P

Ik rijdt met een groep van 5-6 man om Kwart voor 7 bij de Rotonde Hilversum in vanaf Laren weg.
We staan er vanaf half 7.

Dus wil je mee, kun je daar ook bij aansluiten.
 
Snel naar je bedje dan ;)


Veel plezier morgen, bel maar ff als je nog fut over hebt.
 
Voor de mensen die nog wakker zijn....ik zal mijn neus morgen ook ff laten zien op Zandvoort. Ik ben er wel wat later dan de rest, ik heb ook late dienst gehad en probeer wel aan mijn 8 uurtjes slaap te komen :+
 
Voor de mensen die nog wakker zijn....ik zal mijn neus morgen ook ff laten zien op Zandvoort. Ik ben er wel wat later dan de rest, ik heb ook late dienst gehad en probeer wel aan mijn 8 uurtjes slaap te komen :+

gezellig *O*

ach 1x iets minder slapen maakt toch ook niet uit?! :+
 
Laatst bewerkt:
mogguh :W

Ik kan toch niet mee helaas, wordt een middagje binnen zitten denk ik
 
Waarom? Hb op zich el interesse om er nu samen heen te rijden?

heb gisteravond me voeten bezeerd, ik kom me motorlaarzen niet/heel moeilijk in dus daar rondlopen zal ook geen succes worden denk ik.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan