Deeltje 23 van de Gooische Hooligans

Status
Niet open voor verdere reacties.
middag :W

heb even 2 dagen geen mf bij kunnen lezen, maar ben weer helemaal bij.
Heb vandaag voor het eerst gewerkt, wat een drukte.
Zo mijn bedje weer opzoeken, ben helemaal stuk _O-

maar dat komt meer omdat ik al vanaf 4 uur op ben, en gister te laat naar bed ging ivm songfestival :P

Dat meen je niet he ? -O-

- 1 voor jou. :/
 
Weer terug van het ritje,

was alleen niet helemaal mijn ritje.
flitser op A27 waarvan het even hopen is dat hij me niet had, en zo ja dat de boete niet te hoog is.
Flitser in breukelen, moest weer even wat naar voren rijden en dus een auto inhalen, zag de flitser nog wel, maar hopen dat ik hard genoeg remde.
En me motor maakt een geluid alsof er iets licht aanloopt, dus maar even naar de dealer gaan.
 
Weer terug van het ritje,

was alleen niet helemaal mijn ritje.
flitser op A27 waarvan het even hopen is dat hij me niet had, en zo ja dat de boete niet te hoog is.
Flitser in breukelen, moest weer even wat naar voren rijden en dus een auto inhalen, zag de flitser nog wel, maar hopen dat ik hard genoeg remde.
En me motor maakt een geluid alsof er iets licht aanloopt, dus maar even naar de dealer gaan.
1. Flitser op de A27 heb ik niet gezien, hij mij hopelijk ook niet :P
2. Flitser in Breukelen zag mij, maar ik hem eerder _O-

Als je geen *flits* gezien hebt in Breukelen zal er wel niets aan de hand zijn. Op de A27 heb ik geen idee... das afwachten (heb 'm niet eens zien staan :X )

Ik vond het wel een leuk ritje, lekker tempo en veel bochten *O* :]
 
vuile poser, kon je het niet laten! :P
maar nice hoor ;)

*O*

:N kon het niet laten.. rechtsom zwaaiend naar het publiek ge KD'ed.. maar toen vonden ze het zo gek worden dat ze geen foto's meer wilde maken B|




X, kun je deze voor me in de OP zetten? Thnx!

[afbeelding]

Je kan voortaan wel aardiger kijken naar de bocht.. dan is hij ook liever voor jou :+
 
Laatst bewerkt:
A27 flitser heb ik ook niet gezien -O-



Breukelen ben IK niet geweest :+
 
Half MF op fiets vakantie deze zomer *D
Ga hem deze week vast klaar maken :Y

mwah volgens mij kun je zonder staande houding je rijbewijs niet kwijtraken toch?
Ze kunnen immers niet aantonen dat jij er daadwerkelijk op reed op dat moment, alleen dat de motor op jouw naam staat ;)
Of heb ik dat mis :?
 
Yep, heb je mis.

Ze gaan ervan uit dat jij het was.
Was jij het niet, mag je dat gaan aantonen.
 
mwah volgens mij kun je zonder staande houding je rijbewijs niet kwijtraken toch?
Ze kunnen immers niet aantonen dat jij er daadwerkelijk op reed op dat moment, alleen dat de motor op jouw naam staat ;)
Of heb ik dat mis :?


Moet je idd kunnen bewijzen dat er iemand anders reed :Y
Vertel jij ze voor 100 euri dat jij reed dan })
 
Het zal ook geen hoge overtreding zijn, A27 reed ik ong 120 waar je 100 mag
En breukelen haalde ik net een auto in, denk dat ik ter hoogte van de paal nog 60, 65 reed en ter hoogte van de foto 50, 52 ongeveer.
Dus het zal sowieso niet heel erg zijn maar zou er wel van balen

Maar het gaat me meer om het geluid in me motor.
 
Het zal ook geen hoge overtreding zijn, A27 reed ik ong 120 waar je 100 mag
En breukelen haalde ik net een auto in, denk dat ik ter hoogte van de paal nog 60, 65 reed en ter hoogte van de foto 50, 52 ongeveer.
Dus het zal sowieso niet heel erg zijn maar zou er wel van balen

Maar het gaat me meer om het geluid in me motor.

Hoe is het eigenlijk afgelopen met de startproblemen met je motor ?
Is dit niet iets wat er mee te maken zou kunnen hebben ?
 
avond, wat een kuteind van een lekkere rit gistere. ik rij lekker naar huis toe en terhoogte van de gooische brink wou ik die korte bochjes proberen te kd-en.
|( want ik ging iets te hard door de bocht waardoor me achterkant ietswegbrak probeerde me eigen nog te corrigeren maar die verhoging in het midden zat me in de weg :(
dus toen viel ik eigelijk minof meer om en draaide de motor 180 gr over het asfalt
kuipschade afgebroken schakelpedaal ( rr maakt die ff voor me) en waarschijlijk de beugel van me topkuip wat krom en een deukje in me ego
 
Laatst bewerkt:
Waar was dat in Breukelen dan????

Zijn we helemaal niet geweest namelijk :)
 
avond, wat een kuteind van een lekkere rit gistere. ik rij lekker naar huis toe en terhoogte van de gooische brink wou ik die korte bochjes proberen te kd-en.
|( want ik ging iets te hard door de bocht waardoor me achterkant ietswegbrak probeerde me eigen nog te corrigeren maar die verhoging in het midden zat me in de weg :(
dus toen viel ik eigelijk minof meer om en draaide de motor 180 gr over het asfalt
kuipschade afgebroken schakelpedaal ( rr maakt die ff voor me) en waarschijlijk de beugel van me topkuip wat krom en een deukje in me ego

Balen man!
Gelukkig alles met jou ok....
 
:+ Da's Loosdrecht.


Achter de voorrijder blijven, dan worden ze wel aangewezen :P

Achter Xtra blijven staat garant voor:

- Geen flitspaal boete's
- Leuke avontuurlijke routes waar je gegarandeerd nooit eerder bent geweest (met reden ;)).
- Je blijft droog

Gewoon doen dus *O*
 
Yep, heb je mis.

Ze gaan ervan uit dat jij het was.
Was jij het niet, mag je dat gaan aantonen.

oh -O-

Moet je idd kunnen bewijzen dat er iemand anders reed :Y
Vertel jij ze voor 100 euri dat jij reed dan })

niet voor 100 :W
Voor 1000 euries doe ik het :+


avond, wat een kuteind van een lekkere rit gistere. ik rij lekker naar huis toe en terhoogte van de gooische brink wou ik die korte bochjes proberen te kd-en.
|( want ik ging iets te hard door de bocht waardoor me achterkant ietswegbrak probeerde me eigen nog te corrigeren maar die verhoging in het midden zat me in de weg :(
dus toen viel ik eigelijk minof meer om en draaide de motor 180 gr over het asfalt
kuipschade afgebroken schakelpedaal ( rr maakt die ff voor me) en waarschijlijk de beugel van me topkuip wat krom en een deukje in me ego

balen zeg, sterkte met de afhandeling :/
 
avond, wat een kuteind van een lekkere rit gistere. ik rij lekker naar huis toe en terhoogte van de gooische brink wou ik die korte bochjes proberen te kd-en.
|( want ik ging iets te hard door de bocht waardoor me achterkant ietswegbrak probeerde me eigen nog te corrigeren maar die verhoging in het midden zat me in de weg :(
dus toen viel ik eigelijk minof meer om en draaide de motor 180 gr over het asfalt
kuipschade afgebroken schakelpedaal ( rr maakt die ff voor me) en waarschijlijk de beugel van me topkuip wat krom en een deukje in me ego
balen man!! maar succes met het opknappen etc :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan