meer geluid..

jeetje

Rookie
4 mei 2008
6
0
ik wil graag andere uitlaten op mijn Virago XV 750...meer herrie...lekker knallen...weet iemand waar ik 2e hands kan kopen en op laten zetten want ik heb daar als beginnende biker-vrouw nul komma nul verstand van...maar die vette herrie vind ik errug lekker... *O*
 
Laatst bewerkt:
Op marktplaats staan er diverse te koop, ik neem aan dat een locale motorzaak dit wel voor je wilt doen, of iemand die je kunt die wat handig is.
 
[moraalridder modus]
Foei, jongenman! Van vroegher meen ick mij nog te herinneren dat allen dijcken open waeren voor den motorist en dat heden ten daeghe dit aantal sterck veranderd ende ingedamd isch.
[/moraaldridder modus]

Vette herrie is idd lekker, maar maak herrie met mate. ;)
 
Laatst bewerkt:
[moraalridder modus]
Foei, jongenman! Van vroegher meen ick mij nog te herinneren dat allen dijcken open waeren voor den motorist en dat heden ten daeghe dit aantal sterck veranderd ende ingedamd isch.
[/moraaldridder modus]

Vette herrie is idd lekker, maar maak herrie met mate. ;)


Moraalridder moet wel effe een brilletje kopen.

TS is een vrouw. *D
 
Laatst bewerkt:
Dank, Warnovi voor de tip!
En in de tijd van de ridders reden de vrouwen amper paard....laat staan dat deze ridders zien dat er vrouwen zijn die motor rijden....hihi...
En BertV...ik vind dat zware geplof van de Harley zooooooooo mooi....maar heb geen harley centen....vindt trouwens mijn Virago heel errug mooi maar wil graag een zwaarder geluid. Dacht dat het misschien iets simpeler zou zijn door een gaatje te boren ofzo...(deed mijn broer vroeger met zijn brommer)
 
Gaten boren zou ik niet doen, kans op roest, kans op meer geluid (ipv mooier)


Laser Exhausts | High Quality Exhausts Products
Laser Outlaw, gek genoeg wel legaal :+ , schijnt een mooi zwaar geluid te geven.


Laser uitlaten zijn kwalitatief wel (erg) goed en klinken erg mooi, maar ze zien er niet uit. Dan kun je naar mijn mening beter BSM uitlaten kopen, die zijn een stuk mooier en hebben een groot voordeel: Duitse degelijkheid voor een leuke prijs! En het geluid? Net zo goed als Laser

linkjes:

hier
en hier
 
Laatst bewerkt:
Gaten boren zou ik niet doen, kans op roest, kans op meer geluid (ipv mooier)


Laser Exhausts | High Quality Exhausts Products
Laser Outlaw, gek genoeg wel legaal :+ , schijnt een mooi zwaar geluid te geven.


let op wandt de uotlow is niet legaal hij voldoet niet aan de eu eisen }) }) })
dan moet je de street legal hebben

ik zelf heb ook de uotlaw maar die verkleurden al binnen een jaar door de hitte
dus pas op wat je neemt

ps ik heb ze te koop ze zijn voor een vulcan 1500cl

groetjes 1500vulcano
 
Heb ook een setje Outlaws (uotlow of uotlaw bestaat niet),
Verkleuren valt wel mee vind ik, hebben een vet geluid, maar niet te hard.
En wat dan nog, verkleuren is toch juist mooi??? En anders moet je maar wat hitteschilden monteren...
 
Terug
Bovenaan Onderaan