nieuwe 21mm carburateur + uitlaat Honda Lead 125cc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Karl

MF veteraan
23 apr 2008
9.660
9
Hallo,

Te koop aangeboden voor de Honda Lead 125cc motorscooter, bouwjaar 1983 en jonger:

Carburateur 21mm Arreche, met extra sproeiers. Inclusief alle nippeltjes aan aansluitingen die je nodig hebt. Die is zo te monteren alleen de chokeaansluiting is anders. Werkt het beste met een open of halfopen luchtfilter. De originele carburateur is 16mm, je gaat er dus wat op vooruit.

Uitlaat. Imitatie origineel. Deze kan je vervangen voor de originele uitlaat, dat zou qua prestaties weinig verschil moeten maken. De liefhebber zou de bocht eraf kunnen zagen en er een hogedrukuitlaat aan vast kunnen lassen teneinde de (2takt :Y ) motorscooter een beetje op te peppen. Uitlaatje is gereserveerd!

Beide onderdelen zijn nieuw, verkoop ivm diefstal van mijn Lead. Vragen staat vrij, een redelijk bod doen graag zelfs.

Groeten,

Karl
 
Laatst bewerkt:
Joehoe eerste reactie *O*

hahahaha ja zéér populair, courant modelletje! Echt racemonster ook, die Blades mogen wel uitkijken voor zo'n Lead!

Bedankt voor je kickje VRIEND :+
 
Karl wat moet het uitlaatje opbrengen en waar is het af te halen ?
Ik ben bezitter van zo'n oud scootertje, en mijn uitlaat is niet meer zo erg goed meer!
alvast bedankt voor je reactie .
mvg. Milo
 
Karl wat moet het uitlaatje opbrengen en waar is het af te halen ?
Ik ben bezitter van zo'n oud scootertje, en mijn uitlaat is niet meer zo erg goed meer!
alvast bedankt voor je reactie .
mvg. Milo

Hallo Milo,

Bedankt voor je reactie.

De uitlaat is af te halen in Den Haag. Versturen kan ook wel, maar kosten koper. Ik heb de uitlaat nieuw gekocht voor 60 euro (en hij is nog steeds nieuw), wat dacht je van 45 euro?

Groeten,

Karl
 
Karl wat moet het uitlaatje opbrengen en waar is het af te halen ?
Ik ben bezitter van zo'n oud scootertje, en mijn uitlaat is niet meer zo erg goed meer!
alvast bedankt voor je reactie .
mvg. Milo

toch rijden er volgens mij nog zat oude leads rond.
ik heb er zelf 2 en nog een hoop onderdelen,ik vind ze leuk!
 
Karl wat moet de carburateur kosten ? eventueel in combinatie met het uitlaatje ?
Ik moet namelijk ook nog 150 km op en neer rijden om dit even op te halen in den haag.
dus 45 euro + brandstof kosten
maakt de uitlaat mij toch meer als 60 euro uiteindelijk.
Geef even een leuk prijsje op voor de twee items tegelijk ?
Alvast bedankt voor je reactie.
 
Hallo Milo,

De carburateur was nieuw 80 en ik had er ook nog 1 of 2 extra sproeiers bij gekocht. De uitlaat was nieuw 60, 100 eu voor de 2 samen?

Zoals je al kan lezen in de startpost, maar voor de duidelijkheid, je kan de electrische choke niet 1 op 1 overzetten op de 21mm carburateur, de aansluiting is anders en dat zal wat creativiteit nodig hebben.

Als je wil kan ik ze ook verzenden, is geen probleem, maar ik snap dat je het wel even wil bekijken van tevoren.

Ik hoor het wel,

Karl
 
toch rijden er volgens mij nog zat oude leads rond.
ik heb er zelf 2 en nog een hoop onderdelen,ik vind ze leuk!

Hoi Ramon,

Je hebt gelijk, er rijden er nog zat rond. Onderdelen zijn echter lastig te krijgen. Al op mijn 1e ritje op de Lead ben ik de linker zijkap verloren, en in de maanden ertussen vergeefs gezocht naar een andere. Heel soms stond er 1 op Ebay Duitsland, that's it. Uitlaten zijn ook niet makkelijk te krijgen, op Marktplaats regelmatig Lead's gezien met een zelf gelaste uitlaat eronder. Met een beetje geluk heb je er binnenkort een berg onderdelen (of een sleutelprojectje) bij ;)

Karl
 
Ok Karl ik ga in ieder geval voor de uitlaat, wil je deze voor mij reserveren?
Weet jij wat de verzendkosten zijn binnen NL ?
Als ik hem afhaal, dan kan dat alleen S'avonds of in het weekend,
of moet een collega vragen hem af te halen.
gaarne een berichtje via Email
 
Ok Karl ik ga in ieder geval voor de uitlaat, wil je deze voor mij reserveren?
Weet jij wat de verzendkosten zijn binnen NL ?
Als ik hem afhaal, dan kan dat alleen S'avonds of in het weekend,
of moet een collega vragen hem af te halen.
gaarne een berichtje via Email

Zie email :Y
 
Hoi Ramon,

Je hebt gelijk, er rijden er nog zat rond. Onderdelen zijn echter lastig te krijgen. Al op mijn 1e ritje op de Lead ben ik de linker zijkap verloren, en in de maanden ertussen vergeefs gezocht naar een andere. Heel soms stond er 1 op Ebay Duitsland, that's it. Uitlaten zijn ook niet makkelijk te krijgen, op Marktplaats regelmatig Lead's gezien met een zelf gelaste uitlaat eronder. Met een beetje geluk heb je er binnenkort een berg onderdelen (of een sleutelprojectje) bij ;)

Karl

woensdag avond toch?
 
Jep :Y

Wat ga je trouwens doen? Opknappen of slopen?

Tot morgen ;)

zoals we net vertelde,het blok komt onder een oude vespa.
net ff snel gemeten en het past bijna.
dus strippen en wat onderdelen gebruiken voor de lead van mijn meisie en de rest verkopen of bewaren.

dus het uiterlijk van een oude vespa maar wel automaat en elec starter *O*
 
Laatst bewerkt:
zoals we net vertelde,het blok komt onder een oude vespa.
net ff snel gemeten en het past bijna.
dus strippen en wat onderdelen gebruiken voor de lead van mijn meisie en de rest verkopen of bewaren.

dus het uiterlijk van een oude vespa maar wel automaat en elec starter *O*

Hoi Ramon!

Leuk leuk! Wordt m'n Leadje toch nog goed gebruikt :) Hou me op de hoogte!

Groeten,

Karl
 
Hoi Ramon!

Leuk leuk! Wordt m'n Leadje toch nog goed gebruikt :) Hou me op de hoogte!

Groeten,

Karl
net ff stukje gereden maar hij is wel erg traag,dus binnenkort even goed nakijken.
hij is weer compleet ,op de linkerkap na.

zijn de carb en demper al verkocht?
 
net ff stukje gereden maar hij is wel erg traag,dus binnenkort even goed nakijken.
hij is weer compleet ,op de linkerkap na.

zijn de carb en demper al verkocht?

Hoi Ramon,

Héél snel issie nooit geweest. Na de diefstal heb ik er niet meer op gereden... Ik denk dat wanneer je wat aan de rolletjes en de koppelingveertjes doet je een heel eind komt. Nog wat benzinelekkages verhelpen zal ook wel helpen. Verder heb ik de carburateur niet geweldig vast aan de carburateur gemaakt, misschien zuigt'ie nog een beetje valse lucht aan?

Je hebt 'm vlot weer in mekaar gezet. Voor die ene missende kap: op marktplaats biedt iemand een Lead in onderdelen aan en op de foto zitten alle kappen er nog bij. Ik had de link geplakt maar die was nogal lang.. Marktplaats, motoren en brommers, zoekopdracht "Lead", 4e advertentie...

De uitlaat is zo goed als verkocht, de carburateur nog niet. Komt wel :)

Groeten,

Karl
 
Hallo edZ,

Ik heb eigenlijk geen idee of die ook op een 2006 past. Als je in de gelegenheid bent een foto te maken van je originele carburateur, kan ik 'm wel ff vergelijken :Y

Ik dénk dat de carburateur wel past, die dingen zijn vaak rédelijk universeel. Maar ja om dat nou te gokken is ook weer zoiets he.

Groeten,

Karl
 
ik zou eens met je kunnen afspreken,woon ook te denhaag,pm je telnr anders.

Euhh "PM-en" gaat effe niet lukken, ik als motor-forum groentje heb geen idee hoe of wat...

Dán maar via de ouderwetse email.

Groeten, Karl
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan