KTM 950 SM en meer lc8 Deel II

Zin in een voorjaarsmeeting & ook aanwezig?

  • 3 April

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10 April

    Stemmen: 11 50,0%
  • 17 April

    Stemmen: 5 22,7%
  • 25 April

    Stemmen: 4 18,2%
  • Nee doe mij maar een zondag!!!

    Stemmen: 2 9,1%

  • Totaal aantal stemmers
    22
Status
Niet open voor verdere reacties.
sas en epc zul je niet terugzien vermoed ik op een uitdraai, je gasklep gaat gewoon in zn 2 en 3 wat verder open.

maar 103 is ook niet misselijk, heb je ook sommerdoors erop zitten?:^

jep ook erop :) alleen voor zandhappen switch ik..
 
full


ik heb juist de koffers besteld omdat ik de tassenset van ktm niet mooi vind... maar gek idee misschien.. passen de hitteschilden (met tas mount) van de SMT niet op een SM? Dan heb je je draagrekje altijd subtiel bij je?

De tasjes zijn niet waterdicht en een onhandige vorm... en als ik een weekendje eifel boek, ga ik ook. regen of geen regen. Bovendien zijn de stoere looks van de koffers doorslaggevend geweest. Het kofferrack is er in no time helemaal af.

@de wijven discussies hier ipv wheeliefoto's e.d. tja? Zal wel door de winter komen?

Om iets toe te voegen. ik heb lekker de verwarmde handvaten besteld ;)
 
Laatst bewerkt:
Nou, heeft er hier nog iemand geile foto's van z'n moto om te posten?? Kan ik daar nog even op kwijlen zolang ik op die van mij moet wachten.. En dan beloof ik dat ik niet meer zal zeiken dat je 4 pk meer of minder niet voelt haha :} *O* _O-
 
*O* Ja haha ik ook!! Kwam foto's tegen ban nieuwe smr met gele letters op de banden hoort dat? Zo jah maak ik die zeker wit
Ik had nog een stift liggen, dus toen de banden aan vervanging toe waren heb ik net voor vertrek naar Italie de gok genomen, ik vond het er wel geinig uitzien, al heeft het ook wel weer iets fouts.
De gele versiering waar jij het over hebt heb ik nog nooit gezien.
 
:}

Zeker een vette fiets, heb besloten dat de FZ1 begin maart in de verkoop gaat. Hopelijk heeft Peet S dan zijn 950 SMR nog te koop want zo vaak zie je ze niet 2de hands op marktplaats staan.
Die fiets van Peet staat echt al een tijd te koop, en hij word er een beetje neerslachtig van, zo erg zelfs dat hij een prijs vraagt die voor Nederlandse begrippen echt heel erg goed is.
Fiets is geimporteert vanuit Duitsland volgens mij, dus er zal minder betaald zijn toen!, dan dat ze in NL kostte
 
Tja toen ik opzoek was heb ik zijn advertentie gemist helaas. Ik heb toen ook voor een praktische oplossing gekozen namelijk een sportieve tourmotor(fz1) waar mijn vriendin ook lange stukken bij achterop kan ivm vakanties enz. Wij hadden destijds nog geen auto maar aankomende vrijdag kunnen wij onze (eerste) auto ophalen en dan is het minder belangrijk dat zij achterop goed zit. Het weer is te beroerd om mooie foto's van de fz1 te maken dus zodra het een beetje zonnig is staat deze op marktplaats.

Hoe zit het eigenlijk met olieverbruik, ik lees op de buitenlandse fora dat de 950 blokken daar nog weleens last van hebben.
 
Tja toen ik opzoek was heb ik zijn advertentie gemist helaas. Ik heb toen ook voor een praktische oplossing gekozen namelijk een sportieve tourmotor(fz1) waar mijn vriendin ook lange stukken bij achterop kan ivm vakanties enz. Wij hadden destijds nog geen auto maar aankomende vrijdag kunnen wij onze (eerste) auto ophalen en dan is het minder belangrijk dat zij achterop goed zit. Het weer is te beroerd om mooie foto's van de fz1 te maken dus zodra het een beetje zonnig is staat deze op marktplaats.

Hoe zit het eigenlijk met olieverbruik, ik lees op de buitenlandse fora dat de 950 blokken daar nog weleens last van hebben.
Klopt ja, is wel iets waar je op moet letten, het schijnt dat na de 15000 km de lagers goed zijn ingelopen en dat het dan minder word, heb nu 10w60 ipv 10w50 erin zitten en dat zou het olieverbruik moeten doen verminderen, al heb ik er nog niks van gemerkt.
Nu rijd ik ook zonder killers en dat schijnt ook te schelen, soms bij abrupt gas erop komt er een pufje motorex uit de dempers :}

Wat wel gezged moet worden is dat veel mensen elke keer een beetje olie erbij doen waardoor er veel olie via de overflow er weer uit word gegooid, echt pas gaan bijvullen als je op het minimaalste staat.
 
Laatst bewerkt:
Oke maar het is dus niet zo erg dat de motor in een olieboot verandert? Hoef dus voor een weekendje Eifel geen liters olie mee te nemen?
 
na een paar dagen eruit geweest te zijn komik hier en zijn de pagina's weer goed gevuld!
ik ben idd 19 zit heel erg te twijfelen om een sm-r te bestellen en ben ook idd denk ik 1 van de weinige die eerst zijn motor rijbewijs heeft gehaalt ipv zijn auto.
komt omdat ik er helemaal gek op was en dus uit alle dolheid op mijn 17de een ktm duke ii nieuw heb gekocht bij motorcity!
maar het probleem bij mij is ik heb nu geld en anders is dat over jaartje weer op aan misschien een m3 cabrio.
maar wil liever denk ik toch een motor rijden gewoon door teveel fun!
hoe zit het met onze tourrit?
 
Mijn eerste auto was een m3! Leuke auto maar niet te betalen die auto koste mij bijna 800euris in de maand, 280 verzekering, 80 wb en de rest benzine.. Niet doen dat ding tenzij je graag niets meer doet.. maarehh

GA VOORAL ZO DOOR MET DIE FOTOS!!!

Word er vrolijk van! *O*
 
1 van mijn weinige foto's:
KTM%20950%20SM.jpeg


Binnenkort maar eens kijken voor wat opleukplastic.
(Of het frame laten poedercoaten...)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan