KTM 950 SM en meer lc8 Deel II

Zin in een voorjaarsmeeting & ook aanwezig?

  • 3 April

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10 April

    Stemmen: 11 50,0%
  • 17 April

    Stemmen: 5 22,7%
  • 25 April

    Stemmen: 4 18,2%
  • Nee doe mij maar een zondag!!!

    Stemmen: 2 9,1%

  • Totaal aantal stemmers
    22
Status
Niet open voor verdere reacties.
Tassen klaar? Check *O*
dB-Killers geplaatst? Check |( -O-
volle tank? Check :P

Ja, ben klaar voor vrijdag :]
 
Weten jullie misschien of de einddempers voor een 950 SM over ook passen op de 990 SM.

Ik wil graag nieuwe einddempers bestellen van Leo Vince, maar ik zie ze nog niet voor de 990.

Roeland
 
Weten jullie misschien of de einddempers voor een 950 SM over ook passen op de 990 SM.

Ik wil graag nieuwe einddempers bestellen van Leo Vince, maar ik zie ze nog niet voor de 990.

Roeland

Mag ik je eerst ff felocioteren met je nwe aanwinst.
Is idd wel een hele mooie ,zo'n 990. Wij (galli en ik) hebben al staan :9~ bij de koplamp unit met toerenteller.

Ik kan me niet voorstellen dat er iets aan de dempers is gewijzigd.
Mijn Akra's komen van een Adventure. is allemaal 1 pot nat.

Maar als je het zeker wil weten ga je ff langs een dealer.

Gr. Dick
 
Laatst bewerkt:
Als het weer morgenochtend net zo is als nu dan ga ik later op de dag met de aanhanger, anders beleef ik er geen grijntje plezier aan :N , de berichtgeving omtrend weer zijn erg wisselvallig de één zegt dat droog blijft en de ander zegt dat het heel de dag regent -O-
 
Als het weer morgenochtend net zo is als nu dan ga ik later op de dag met de aanhanger, anders beleef ik er geen grijntje plezier aan :N , de berichtgeving omtrend weer zijn erg wisselvallig de één zegt dat droog blijft en de ander zegt dat het heel de dag regent -O-


_O- _O- _O-

En dan morgenavond aan de bar wel met stoere verhalen komen.
 
Laatst bewerkt:
Als het weer morgenochtend net zo is als nu dan ga ik later op de dag met de aanhanger, anders beleef ik er geen grijntje plezier aan :N , de berichtgeving omtrend weer zijn erg wisselvallig de één zegt dat droog blijft en de ander zegt dat het heel de dag regent -O-

Hahah de aap komt uit de mouw. :?

POESSIE!!!! :j kan je er niet tegen dat je je motor moet poetsen hahah :X

(motorrijden leer je als het wegdek nat is. ) :X

;)

Dan leer je voorzichtig rijden, altijd handig als je achter mij aanrijd en de bocht eens niet overschat
_O-
 
Laatst bewerkt:
_O- _O- _O-

En dan morgenavond aan de bar wel met stoere verhalen komen.
Stoere verhalen?, die leer je alleen vertellen als je bij de padvinders zit Dikkie ;)

en bang voor me motor ben ik al helemaal niet(all risk, ook met regen!) :z


Zie jullie over een uurtje ridders })
 
Hallo,

Heeft iemand toevallig nog een gebruikte Scorpion Sync 180/17 55 liggen, waar hij vanaf wil. Kan ik die matchen met mijn voorband.

Ik hoor het graag!

Groetjes,
 
bij mij ligt er nog 1 ......heeft een 3500 km gedaan.......maar is wel in belgie omgeving antwerpen !!
 
:W, ben veilig thuisgekomen vanuit Eifel. Wel leuk om met paar van jullie heb gesproken.

Wel jammer dat Nurburgring dicht was -O-

Mijn KTM moet hoognodig gewassen worden :X En een achterband :P
 
:W, ben veilig thuisgekomen vanuit Eifel. Wel leuk om met paar van jullie heb gesproken.

Wel jammer dat Nurburgring dicht was -O-

Mijn KTM moet hoognodig gewassen worden :X En een achterband :P
Was wel weer leuk om eens wat mensen live te zien ja, wij zijn in zwaar dichte mist naar de ring gereden, bij ons idem dito!

Mijn bike is weer gewassen en staat er weer schoon bij :+ , gelijk die domme DB-Killers eruit gehaald :(
 
Heb ook ff over de Autobahn geknald, ik zag wel "2" op de teller. Hoe hard precies het was weet ik niet, ik moet me heel goed vasthouden.

Het wil nog doorversnellen, maar het werd te gek met het pendelen van de stuur. Rugtas en zijtassen zijn niet zo fijn bij 170+ :X Ook trekt de wind aan mijn helm, dus mijn zicht werd erg troebel, opgeven dus :P

Wel kicken })
 
Heb ook ff over de Autobahn geknald, ik zag wel "2" op de teller. Hoe hard precies het was weet ik niet, ik moet me heel goed vasthouden.

Het wil nog doorversnellen, maar het werd te gek met het pendelen van de stuur. Rugtas en zijtassen zijn niet zo fijn bij 170+ :X Ook trekt de wind aan mijn helm, dus mijn zicht werd erg troebel, opgeven dus :P

Wel kicken })

Ook ik heb gisteren heel even topsnelheid uitgeprobeerd op de autobahn. Ik zag ook allemaal "2-en", want ik kwam niet verder dan 222 km/uur (ook ik heb 16T voorzitten).

Ik kan trouwens zeggen dat mijn ruitje echt super werkt. Als je bij deze topsnelheid achter het ruitje duikt, met mijn hoofd op de tanktas is het prima te doen. Ruitje bleef ook uitermate goed zitten.

Rijksweg cruisen met 140/145 is trouwens ook probleemloos zonder hinderlijke turbulenties.
 
Weten jullie misschien of de einddempers voor een 950 SM over ook passen op de 990 SM.

Ik wil graag nieuwe einddempers bestellen van Leo Vince, maar ik zie ze nog niet voor de 990.

Roeland
Past gewoon, is allemaal hetzelfde...

Hallo allemaal, ik lees veel over de 950, zijn er echter meer die de 990 hebben? Ik zal de spits afbijten. De motor is nog beter dan de 950 (in mijn beleving in ieder geval) Makkelijker op het gas, meer vermogen. Als de motor helemaal afgesteld is kan ik misschien meer vertellen over aan/uit effect van de injectie, nu is het inderdaad aanwezig, hoewel niet echt hinderlijk. Ook over het uiterlijk zijn de meningen erg uiteenlopend. Ik vond hem zelf wat saai, en heb hem hier en daar wat aangepast. Zijn er veel KTM SM rijders in omgeving Apeldoorn, lijkt me leuk om eens af te spreken voor een toertje dijkjes...
2476034903_ce4ca1b8e3_o.jpg
 
Hoi TopcatsGEX,

Mooie fiets. Aardig gelukt om hem wat spediaals te geven.

Heb je hem ook direct vergeleken met de 950? Heb je die voor je 990 gehad?

Wat voor banden heb je er nu onder zitten en hoe bevallen die?
 
Hoi TopcatsGEX,

Mooie fiets. Aardig gelukt om hem wat spediaals te geven.

Heb je hem ook direct vergeleken met de 950? Heb je die voor je 990 gehad?

Wat voor banden heb je er nu onder zitten en hoe bevallen die?

Ja, heb de 950 net weg gedaan en er een 990 voor terug gekocht. De verschillen zijn niet super schokkend (gelukkig) maar hij is toch wel duidelijk sneller en nog lichter te sturen. Wel denk ik zelf over een stuur demper voor de snelle bochten op minder wegdek. De banden bevielen me eigenlijk nooit en heb op de 950 gekozen voor continental raceattack. Deze bevallen erg goed, zijn echte plakkers (op Zolder mee gerace't) Daarom heb ik ze bij de 990 vanaf het begin al laten monteren...
 
Ik ben blij dat we weer allemaal heel en ongeschonden thuis zijn aangekomen.
Was echte een top weekend.
Leuk een groep van 13 motoren, waarvan er 8 SM's waren.

Ook en heel klein stukje autobahn gehad, bij 217 km per uur kwam Gali me voorbij.
Denk dat het afstellen dus bij hem daadwerkelijk resultaat heeft gehad.

Alleen jammer dat wij werden ingehaald door een bmw R1100 rt met 230. (ik wist niet dat die dingen zo hard liepen)
;)
 
Laatst bewerkt:
Ben benieuwd wat er bij Gali op de teller stond :)
twee-twee-zeven :Y , en toen begon ik er een minder gevoel bij te krijgen,zal misschien nog wel een beetje kunnen uitlopen,denk dat 230 wel haalbaar was.

één keertje max rijden is wel leuk :]
 
Wat is de beste plek om wat standaard onderdelen te bestellen.

Heb net bij Haan Wheels m'n 17" velgjes besteld zonder remschijven en tandwiel.

Als het prijsverschil niet te hoog is lijkt het me wel leuk om wavedisks en dat oranje tandwiel te bestellen. Waar-o-waar kan ik een prijscheck doen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan