KTM 950 SM en meer lc8 Deel II

Zin in een voorjaarsmeeting & ook aanwezig?

  • 3 April

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10 April

    Stemmen: 11 50,0%
  • 17 April

    Stemmen: 5 22,7%
  • 25 April

    Stemmen: 4 18,2%
  • Nee doe mij maar een zondag!!!

    Stemmen: 2 9,1%

  • Totaal aantal stemmers
    22
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vind voor een andere filter en een factorysetje tegenvallen,heb je epc en dergelijke er nog opzitten?
Daarom heb ik ook afgezien van Factory-kit. KeesSM heeft al over gesproken. Ruud Fedriks zegt tegen hem dat ie van de carbs af moest blijven.

Bij mij doet DNA-filter echt wel. Ben nu helemaal blij met wat ik heb. :)
 
@ Sharky, je hebt toch een Garmin op je SM, hoeverre is de afwijking van de rijsnelheid tussen de teller en GPS.

Ben er benieuwd ernaar, aangezien de jappen vaak dik overdrijft met de snelheid. ;)
 
@TopcatsGEX, hoe lang doe je ongeveer met de continental raceattacks? Ben ook benieuwd hoe lang iemand heeft gedaan met een setje Michelin Pilot Powers. Iemand?

Sorry, kan nog niet veel zeggen over de levensduur van de Conti's, heb ze er nog niet lang op gehad. De originele gaven ff voorbij de 5000 km geen vertrouwen meer, gleden over zowel voorkant als achterkant. En ik doe geen burnouts of iets dergelijks....Wel waren m'n voetsteunen ongeveer een kwart afgesleten, om je een idee te geven over de rijstijl...
 
Daarom heb ik ook afgezien van Factory-kit. KeesSM heeft al over gesproken. Ruud Fedriks zegt tegen hem dat ie van de carbs af moest blijven.

Bij mij doet DNA-filter echt wel. Ben nu helemaal blij met wat ik heb. :)
Dat heeft Ruud ook tegen mij gezegd, de KTM's zijn al zo goed afgesteld dat er bijna geen winst meer valt te halen, de gasnaald een tandje verzetten is of kan een wat fijner gevoel geven, daarnaast de emissieremmers eraf en een open demper, dat zou het maximale zijn.
 
Daarom heb ik ook afgezien van Factory-kit. KeesSM heeft al over gesproken. Ruud Fedriks zegt tegen hem dat ie van de carbs af moest blijven.

Bij mij doet DNA-filter echt wel. Ben nu helemaal blij met wat ik heb. :)


Heeft Ruud ook tegen mij gezegd,

Euuh ik moet je eerlijk bekennen dat ik daar niet zo op let.
Zumo teller verschil.
Zou het kunnen testen als mijn Zumo nietwas overleden bij de Nurburgring.

Deed hem aan en sinds dien is hij dood. (lekker voor een apparaat van 700 euro)

Ps mijn Sm staat te koop.

Dus mocht je nog iemand weten die er 1 zoekt !!

http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/202337
;)
 
Heeft Ruud ook tegen mij gezegd,

Euuh ik moet je eerlijk bekennen dat ik daar niet zo op let.
Zumo teller verschil.
Zou het kunnen testen als mijn Zumo nietwas overleden bij de Nurburgring.

Deed hem aan en sinds dien is hij dood. (lekker voor een apparaat van 700 euro)

Ps mijn Sm staat te koop.

Dus mocht je nog iemand weten die er 1 zoekt !!

http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/202337
;)
Zit er geen garantie op die navi dan?, als dat niet het geval zou zijn dan is het echt een kutding, blijf nou maar lekker op de KTM rijden :z
 
De EPC is idd ook afgedopt.

Zoals ik al vertelde. Het beetje extra vermogen is merkbaar, maar niet mega. De gasrespons en het oppakken onderin toeren is wel aanzienlijk verbeterd. In hoeverre de Factory kit meer doet dan het gewoon afstellen van je carbs, blijft lastig natuurlijk.
 
Laatst bewerkt:
Zit er geen garantie op die navi dan?, als dat niet het geval zou zijn dan is het echt een kutding, blijf nou maar lekker op de KTM rijden :z

Jawel, garantie
Gaat weer 4 weken duren voor ik hem terug heb.
En hopelijk krijg ik er dan weer 2 jaar garantie op.
Raar dat zo'n systeem, waar ik erg over te spreken was ineens kapot kan gaan.
:(
 
Jawel, garantie
Gaat weer 4 weken duren voor ik hem terug heb.
En hopelijk krijg ik er dan weer 2 jaar garantie op.
Raar dat zo'n systeem, waar ik erg over te spreken was ineens kapot kan gaan.
:(
Tegen vocht kunnen ze niet zo heel goed tegen, zou in de toekomst toch maar een waterdicht hoesje over je aansluiting doen op het stuur...
 
Jawel, garantie
Gaat weer 4 weken duren voor ik hem terug heb.
En hopelijk krijg ik er dan weer 2 jaar garantie op.
Raar dat zo'n systeem, waar ik erg over te spreken was ineens kapot kan gaan.
:(

Ai, das minder -O-

Ik ben sinds 1 week aan het orienteren voor Zumo. Geen zin meer om steevast een wegkaartje uit mijn rugzak te vissen bij elke afslagen in de Italiaanse dorpjes. Ik twijfel tussen Zumo 500 en 550.

Bij Italie is de wegbewijzering heel anders dan bij ons. Hoe klein de dorp ook is, wordt toch aangegeven ipv alleen de "grotere"dorpjes die wel op mijn kaart staan. Beetje rommelig. Maar waar ik ook :] is daar altijd mooie weg te vinden. Alleen wil ik niet te lange rondje maken. Terugrijden wil ik niet altijd. ;)
 
Tegen vocht kunnen ze niet zo heel goed tegen, zou in de toekomst toch maar een waterdicht hoesje over je aansluiting doen op het stuur...

O-)

Waar heb jij het over?

Een zumo is waterdicht. (getest tot 1 m onderwater ) staat in de beschrijving

Wel appart dat er op 1 motortocht 2 zumo's sneuvelen (dood gaan)

Zie topic http://forum.gps.nl/viewtopic.php?t=17663&sid=1844404180e9c475910118258decd1a8

Ik heb de 550 erwin, daar was ik zeer over te spreken, werkt erg makkelijk.
Maar ze blijken dus erg vaal spontaan kapot te gaan, lees tpoic hierboven
:/
 
O-)

Waar heb jij het over?

Een zumo is waterdicht. (getest tot 1 m onderwater ) staat in de beschrijving

Wel appart dat er op 1 motortocht 2 zumo's sneuvelen (dood gaan)

Zie topic http://forum.gps.nl/viewtopic.php?t=17663&sid=1844404180e9c475910118258decd1a8

Ik heb de 550 erwin, daar was ik zeer over te spreken, werkt erg makkelijk.
Maar ze blijken dus erg vaal spontaan kapot te gaan, lees tpoic hierboven
:/

Het apparaat moet toch ergens contact maken neem ik aan :? , of laad dat ding zich via zonne-energie op :z
\
Ziet er goed uit dat topic van mensen met allemaal dezelfde problemen :r
 
Laatst bewerkt:
Voor Icul8r, heb dat rekje op mn 950 SMR bevalt prima alleen tasje heeft weinig inhoud. Simpele montage en als tasje eraf is valt de plaat die blijft zitten bijna niet op. Deze in combinatie met de KTM tanktas geeft net genoeg bergruimte voor 1 persoon en dan niet te lang op pad willen!!!
 
@Wouwsje, die tas ziet er leuk uit, maar ik vind hem vrij duur. Geloof dat ik dan eerder de kleine 36 liter koffer zou nemen voor vakanties. Maar ik ben er nog niet helemaal uit.... Die plaat ga ik denk ik zowiezo nemen.
 
Ik rij op mijn SMR maar 140km op 1 tank ongeveer, maar dan tank ik ook maar 10 of 11 liter meestal.. Voor de rest niks afgesteld, alleen een setje Wings dempers..
 
Gisteren na ontvangst van 2e schakelkastje de Xenon ingebouwd, alles werkt nu goed en hopelijk blijft het ook zo,omdat Christiaan na 800km problemen kreeg hoop ik die dans te kunnen ontspringen, moet zeggen dat het in de schemering erg mooi licht geeft, strepen op het wegdek en verkeersborden springen werkelijk eruit.
*D
 
@Icul8r, ja dat kan ook natuurlijk, je hebt met een koffer wel meer ruimte maar het staat gelijk zo kofferig terwijl het tasje nog een beetje sportief oogt. Zit bij het tasje nog een regenhoes ook, net zoals bij de tanktas.
 
Daar heb jij weer gelijk in. Ik ben ook geen fan van koffers, maar praktisch is het wel weer. Ook voor woon/werk verkeer in mijn geval, is een koffer weer handig.
 
Net een aanbod gekregen voor bandjes op m'n SM velgen.

Is dit wat?

Continental Race Attack 17”voorband 120/70/17 en een achterband in de maat 17”180/55/17 voor de aktieprijs van € 395,-- all in.
 
Komt iemand deze smr bekent voor?
Ook met schade blijft het een mooie motor :Y



http://link.marktplaats.nl/171117702
hééé..... die ken ik! ;)
.....
mmmm herstel.... ik herken wel de schade aan de tank, maar verder zie ik veel verschillen... km stand scheelt enorm, akra's weg, handgrepen achter zijn weg, andere banden en geen btw motor meer.

hoeft weinig te betekenen maar er zijn volgens mij wat onderdelen geswapped.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan