KTM 950 SM en meer lc8 Deel II

Zin in een voorjaarsmeeting & ook aanwezig?

  • 3 April

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10 April

    Stemmen: 11 50,0%
  • 17 April

    Stemmen: 5 22,7%
  • 25 April

    Stemmen: 4 18,2%
  • Nee doe mij maar een zondag!!!

    Stemmen: 2 9,1%

  • Totaal aantal stemmers
    22
Status
Niet open voor verdere reacties.
Net een aanbod gekregen voor bandjes op m'n SM velgen.

Is dit wat?

Continental Race Attack 17”voorband 120/70/17 en een achterband in de maat 17”180/55/17 voor de aktieprijs van € 395,-- all in.

Kan zo'n 150 euro af als je even zoekt.

Hier staan nog weleens mooie aanbiedingen, zelf alleen nog nooit besteld, en je moet ze ergens laten omleggen (de banden, niet de duitsers :P ).
 
Het gaat me eigenlijk om de band. :+

Iemand ervaring met dit rubber?
- Slijt het snel?
- Kan ik de banden met normaal weg gedrag ook warm krijgen?
- Grip met nat weer?
 
hééé..... die ken ik! ;)
.....
mmmm herstel.... ik herken wel de schade aan de tank, maar verder zie ik veel verschillen... km stand scheelt enorm, akra's weg, handgrepen achter zijn weg, andere banden en geen btw motor meer.

hoeft weinig te betekenen maar er zijn volgens mij wat onderdelen geswapped.

Ik had al een vermoeden dat dit jouw ex was :Y
 
Het gaat me eigenlijk om de band. :+

Iemand ervaring met dit rubber?
- Slijt het snel?
- Kan ik de banden met normaal weg gedrag ook warm krijgen?
- Grip met nat weer?

Oh, op zo'n fiets:

- Ja, het slijt snel, zo'n 3500 km.
- Niet zo goed als straatbanden, is namelijk een belangrijke eigenschap van straatbanden die race banden niet hebben, die worden toch wel warm.
- Niet slecht voor dit soort banden, maar niet al te best gevoel van grip bij nat weer.


Het klinkt niet erg positief als je het zo leest, maar zijn echt eerste klas banden als je vlot op straat rijdt. Of op circuit natuurlijk.

Niet onbelangrijk, de prijs is goed, als je ze op het goede adres haalt iig.
 
Oh, op zo'n fiets:

- Ja, het slijt snel, zo'n 3500 km.
- Niet zo goed als straatbanden, is namelijk een belangrijke eigenschap van straatbanden die race banden niet hebben, die worden toch wel warm.
- Niet slecht voor dit soort banden, maar niet al te best gevoel van grip bij nat weer.


Het klinkt niet erg positief als je het zo leest, maar zijn echt eerste klas banden als je vlot op straat rijdt. Of op circuit natuurlijk.

Niet onbelangrijk, de prijs is goed, als je ze op het goede adres haalt iig.


Bedankt voor de info. Ik hou wel van sportief rijden maar ik zal nooit het uiterste van de band kunnen bereiken.

Na de zoekfunctie gebruikt te hebben merk ik dat 80% van de mensen hier op het forum de Michelin Pilot Power aanraden.

Tja, misschien maar op safe spelen met de eerste band en met de hype van de MPP's meegaan.

Zaterdag worden ze er onder gelegd en ik mag gebruiken maken van een speciale wachtruimte: => Een KTM RC8. })
 
Bedankt voor de info. Ik hou wel van sportief rijden maar ik zal nooit het uiterste van de band kunnen bereiken.

Na de zoekfunctie gebruikt te hebben merk ik dat 80% van de mensen hier op het forum de Michelin Pilot Power aanraden.

Tja, misschien maar op safe spelen met de eerste band en met de hype van de MPP's meegaan.

Zaterdag worden ze er onder gelegd en ik mag gebruiken maken van een speciale wachtruimte: => Een KTM RC8. })

Goeie keus, de MPP is beter geschikt voor openbare weg. Ik heb ze nu ook onder. Goede droge en natte grip en veel vertouwen. Oh ja, de 2CT versie is duurder en nergens voor nodig. Gewone MPP is al steengoed.

Vette wachtruimte, maar je zal zien dat je weer terugverlangt naar je eigen SM.
 
Laatst bewerkt:
-O- Tandwiel en achterremschijf zijn nog niet binnen. Dus rijd nog steeds op noppen rond.

Maar heb al wel een rondje mogen rijden op de RC8. Een normaal mens heeft hooguit de eerste 3 versnellingen nodig. Dat was al genoeg voor snelheden ver boven de 200 km/u. :o

Zelfs ik met m'n 2 meter zat goed op de fiets. Alleen erg pijnlijke klote nu van de absurd goede remmerij op de fiets. Ik lag bijna over het stuur bij een beetje hard aanremmen. Gelukkig bleef m'n kruis achter de tank hangen. :+

Heb gehoord dat KTM zit te denken om hetzelfde blok in de nieuwe adventure te hangen. Misschien zit er dan ook nog een KTM1200ME* in de planning. *O* *O*



*KTM1200 Mega Enduro ;)
 
Begrijp dat je al zelf iets geregeld hebt?


En jij ook nog aan mij gedacht?
Ik wil gelijk die koffer en beugel bij hem bestellen.

Bracket for Topcase
62512027150
For Top case 37 , 46 and rear bag 60012078000 For mounting on Model 950 SM-R you need also 4 pieces from washer 60012008003.

Topcase 46
60012027300


Greatz Dick
 
Laatst bewerkt:
Iemand belangstelling voor een gebruikte Pirelli Scorpion Sync, maat 120/70/17?

Is nog lang niet op, heeft nauwelijks slijtage. Voor een zachte prijs. Ik doe er niets mee, nu ik Michelin Pilot Power onder zitten en ook nieuwe set Pilot Road 2 heb liggen.
 
Iemand belangstelling voor een gebruikte Pirelli Scorpion Sync, maat 120/70/17?

Is nog lang niet op, heeft nauwelijks slijtage. Voor een zachte prijs. Ik doe er niets mee, nu ik Michelin Pilot Power onder zitten en ook nieuwe set Pilot Road 2 heb liggen.

Jammer, ik zoek nog steeds een achterbandje van de Scoprion Sync....
 
En jij ook nog aan mij gedacht?
Ik wil gelijk die koffer en beugel bij hem bestellen.

Bracket for Topcase
62512027150
For Top case 37 , 46 and rear bag 60012078000 For mounting on Model 950 SM-R you need also 4 pieces from washer 60012008003.

Topcase 46
60012027300


Greatz Dick

....uhmmm, heb wel interesse in de bracket met de 37liter case....

Wat kost dat via deze weg...?
 
En jij ook nog aan mij gedacht?
Ik wil gelijk die koffer en beugel bij hem bestellen.

Bracket for Topcase
62512027150
For Top case 37 , 46 and rear bag 60012078000 For mounting on Model 950 SM-R you need also 4 pieces from washer 60012008003.

Topcase 46
60012027300


Greatz Dick

Ik stuur je wel zijn nummer, weinig zin om overal tussen te zitten ;), kan je het gelijk even communiceren met je lotgenoot hierboven die wilt ook een koelkast 8erop :9 , kan je hem gelijk ff in rotjeknor afgooien :Y
 
Laatst bewerkt:
Ik stuur je wel zijn nummer, weinig zin om overal tussen te zitten ;), kan je het gelijk even communiceren met je lotgenoot hierboven die wilt ook een koelkast 8erop :9 , kan je hem gelijk ff in rotjeknor afgooien :Y

Thanks, ik hou me aanbevolen voor de koelkast :). Blijft toch handig voor vakanties en woonwerk....

Stuur mij ook even dat nummer als je wilt?

Thanks
 
Ja hoor heb wel zin in scorpion sync, wat is dat zachte prijsje? Nog iemand zin in pilotpower 2ct 120/70/17, nieuw, niet gebruikt was een band van de terugroep actie van michelin.
 
Thanks, ik hou me aanbevolen voor de koelkast :). Blijft toch handig voor vakanties en woonwerk....

Stuur mij ook even dat nummer als je wilt?

Thanks

Nog ff geen tijd gehad. Als je wil zal ik ook voor jou een prijs opvragen.
36L en bodemdeel toch?

Gr. Dick
 
Ja hoor heb wel zin in scorpion sync, wat is dat zachte prijsje? Nog iemand zin in pilotpower 2ct 120/70/17, nieuw, niet gebruikt was een band van de terugroep actie van michelin.

Hee Wousie
Je hebt toch nog niet zo lang geleden een paar mooie bandjes opgehaald in rotterdam
Je gaat me toch niet vertellen dat je die al glad zijn :+
 
Nog ff geen tijd gehad. Als je wil zal ik ook voor jou een prijs opvragen.
36L en bodemdeel toch?

Gr. Dick


Yep, graag. Ik hoor graag de prijzen apart. De bodemplaat wil ik namelijk in ieder geval. De case waarschijnlijk ook, maar hangt wel een beetje af van de prijs.
 
Nog ff geen tijd gehad. Als je wil zal ik ook voor jou een prijs opvragen.
36L en bodemdeel toch?

Gr. Dick

toevallig al wel tijd gehad en spullen besteld??

zo niet, mag ik ook nog iets mee bestellen?
ik wil nog een zijstandaard van een 950 SM.

heb nl gehoord dat de SE "eng" rechtop staat op supermotard wielen.


@Gali: doet de Xenon het nog?
heb de mijne nog niet geinstalleerd.
 
toevallig al wel tijd gehad en spullen besteld??

zo niet, mag ik ook nog iets mee bestellen?
ik wil nog een zijstandaard van een 950 SM.

heb nl gehoord dat de SE "eng" rechtop staat op supermotard wielen.


@Gali: doet de Xenon het nog?
heb de mijne nog niet geinstalleerd.
Geef mij ff het KTM Artikelnummer, dan zal ik es ff kijken...
Gr. DIck
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan