KTM 950 SM en meer lc8 Deel II

Zin in een voorjaarsmeeting & ook aanwezig?

  • 3 April

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10 April

    Stemmen: 11 50,0%
  • 17 April

    Stemmen: 5 22,7%
  • 25 April

    Stemmen: 4 18,2%
  • Nee doe mij maar een zondag!!!

    Stemmen: 2 9,1%

  • Totaal aantal stemmers
    22
Status
Niet open voor verdere reacties.
----------------
You pull the socket with 3cabels apart, (its white) and then you hold the mode button pressed for a while when you are in the ODO menu.....then you press + untill WS stars to blink.... VOLA!!!

After you switched WS you just leave it that way ant the odometer will go back to normal after 20 sec, and its changed......
===============
 
Laatst bewerkt:
schijf breken?
heb je rotzooi gekocht?
ik zou er ook een 4 zuiger klauwtje opzetten, met een mooi zwevend schijfje... liefst 320mm
 
----------------
You pull the socket with 3cabels apart, (its white) and then you hold the mode button pressed for a while when you are in the ODO menu.....then you press + untill WS stars to blink.... VOLA!!!

After you switched WS you just leave it that way ant the odometer will go back to normal after 20 sec, and its changed......
===============

Aaah, ik heb 't nog niet geprobeerd met los getrokken stekkers. :)

Maar ik heb geen + knopje. Alleen een MODE en SET. -O-
 
Aaah, ik heb 't nog niet geprobeerd met los getrokken stekkers. :)

Maar ik heb geen + knopje. Alleen een MODE en SET. -O-

check je phone,

daar staat nu hoe het moet.

voor de overige geinteresseerden:

- contact aan
- ws verschijnt in display
- tegelijkertijd Mode en Set indrukken en ingedrukt houden
- WS begint te knipperen
- met òf Mode òf Set (weet ik zo niet meer, probeer maar ff) kan je WS veranderen.

good luck
 
check je phone,

daar staat nu hoe het moet.

voor de overige geinteresseerden:

- contact aan
- ws verschijnt in display
- tegelijkertijd Mode en Set indrukken en ingedrukt houden
- WS begint te knipperen
- met òf Mode òf Set (weet ik zo niet meer, probeer maar ff) kan je WS veranderen.

good luck


Staat me bij dat ik dit gisteren geprobeerd heb. -O-

Zodra ik het contact aanzet blijft de WS vermelding maar een seconden of twee in beeld staan, ongeacht welke knoppen ik indruk/ingedrukt blijf houden.

Krijg er een beetje een punt hoofd van. B|

Hoewel . . . . Blijft toch leuk om met 180 een bocht in te duiken die ik normaal maar met 120 durf te nemen. :+
 
Laatst bewerkt:
Weer een lekker stukkie geknald heren, zaterdag gaan we weer de bandjes warm rijden :]

 



_O-


Vandaag een heel succesvol dagje gehad.
Eindelijk ontdekt hoe de WS te veranderen. *O*
Contact aan
op de totaal kilometer stand mode zetten

10 seconden MODE en SET ingedrukt houden

Ontdekt dat de vering instelling binnen 15 minuten compleet om te zetten is. :Y
en voor het eerst echt m´n SM wieltjes uitgeprobeerd. })

Damn, m´n nieuwe remschijf ook goed uitgetest. :P Was een leuk ritje heren. O-)





Ziet er best goed uit.

 
Voor mij de bodemplaat met nummer 62512027150 en de 37 liter case 60012027200. Ik ben benieuwd wat deze kosten.

Groetjes vanuit de Ardeche aka "950SM-territory" :) :] :] :] :]

Stuur me eens een mailtje, welke ik dan weer kan beantwoorden svp.

Gr. Dick

Edit;
idd Labree, ik heb gevraagd om mensen die meewillen en niet die ook daadwerkelijk mee kunnen. :+
Als je zover bent ,dan rijden we nog wel een rondje voor jou extra. Werkze en tot snel.
 
Laatst bewerkt:
idd Labree,
Als je zover bent ,dan rijden we nog wel een rondje voor jou extra. Werkze en tot snel.

net gebeld door Haan, naven zijn nu alleen in zwart verkrijgbaar.
dus oranje of titanium zit er ff niet in.
helaas zijn de spaaknippels ook niet in kleur (oranje) te krijgen
dus wordt t zwart/zwart

ws vrijdag of zaterdag ophalen,
dan eerst bandjes omleggen,
monteren op de SE-R.

denk dat er niet veel gaat komen van rijden dit weekend -O-
 
Nou Galli; aangezien het overloopt van de reacties om te gaan rijden.............
:?
Wil ik je voorstellen of om richting Sommer te gaan of richting Verviers.
Verviers is nagenoeg druppelvrij.

Hier in Breda regend het om 11.00u en die bui gaat richting Sommer. _O-

Zal rond de klok van 18.00 weer inde regio moeten zijn om aan mijn familie verplichtingen te voldoen.

We kunnen natuurlijk ook gewoon een over de dijken route nemen.

Greatz Dick
 
Nou Galli; aangezien het overloopt van de reacties om te gaan rijden.............
:?
Wil ik je voorstellen of om richting Sommer te gaan of richting Verviers.
Verviers is nagenoeg druppelvrij.

Hier in Breda regend het om 11.00u en die bui gaat richting Sommer. _O-

Zal rond de klok van 18.00 weer inde regio moeten zijn om aan mijn familie verplichtingen te voldoen.

We kunnen natuurlijk ook gewoon een over de dijken route nemen.

Greatz Dick
Toen jij dit poste lag ik net een paar uurkes in mijn mandje,denk als ik nu ga rijden en ze houden een alcoholcontrole dat ik mijn rijbewijs kan inleveren :$ .

Wat denk je van morgen?,misschien dat er dan wat meer animo is :]
 
Ik ga nu met de motor naar Haarlem voor een feestje. Morgen na de middag weer terug. Misschien rij ik ook nog wel ff mee. :Y
 
Toen jij dit poste lag ik net een paar uurkes in mijn mandje,denk als ik nu ga rijden en ze houden een alcoholcontrole dat ik mijn rijbewijs kan inleveren :$ .

ook zo´n zondagmorgen dilemma is dat vaak bij mij :$ |( :z

anyway:
@Gali: ben je vanavond thuis? kan ik Xenon schakelaar (die niet werkt) ophalen
@Mossel: zelfde vraag, kan ik je kroonplaat ophalen?

17" zitten er onder.
maar moet m eigenlijk wel ff wassen/poetsen voordat er pics geschoten worden.

nu nog constructie vinden om de off-road wielen (en bagage) mee te krijgen naar Andorra deze zomer *O*

alleen nog "FF" O-)
kroonplaat aanpassen voor stuurdemper
Touratech Roadbook en IMO zien te installeren in die overbemeten kuip van de SE _O- -O-
 
@Mossel: zelfde vraag, kan ik je kroonplaat ophalen?

17" zitten er onder.
maar moet m eigenlijk wel ff wassen/poetsen voordat er pics geschoten worden.

nu nog constructie vinden om de off-road wielen (en bagage) mee te krijgen naar Andorra deze zomer *O*

alleen nog "FF" O-)
kroonplaat aanpassen voor stuurdemper
Touratech Roadbook en IMO zien te installeren in die overbemeten kuip van de SE _O- -O-


Goed bezig. :)

Kroonplaat kan je komen ophalen ware het niet dat ik zo meteen voor twee dagen naar Brussel ga. :/ Ben woensdag weer terug als het goed is.

Heb je al kunnen rijden op de 17 inch velgjes? Snelheid ligt opeens stukken hoger. Moet nu heel consequent opletten dat ik niet veels te hard ga rijden in de stad. Had net haast en dan zit je toch erg snel op de 150 in de BBK. :X

Offroad rijden is niet te doen met deze velgjes. :N Gisteren een zandpad geprobeerd met diepe geulen en een hoop modder. Elke 50 meter lag ik op de grond. -O-

Constructie voor de velgen vervoer word ook aan deze kant over gedacht. *D
 
Kan zo'n 150 euro af als je even zoekt.

Hier staan nog weleens mooie aanbiedingen, zelf alleen nog nooit besteld, en je moet ze ergens laten omleggen (de banden, niet de duitsers :P ).

Ik heb via deze site een setje BT016's besteld. Komen deze week als het goed is binnen. Als ze inderdaad binnenkomen ;) , scheelt het ong. 50 euro met de goedkoopste nederlandse verkoopadressen (zie marktplaats.nl)

Ik zal tzt wel laten horen hoe de banden bevallen en wat de levensduur is...
 
...ander vraagje. Bij mijn fiets ontbrak het KTM gereedschapssetje. Is het de moeite om dit setje als nog te bestellen? Hoewel de kwaliteit altijd minder is, dan je gereedschap thuis, heb ik het altijd wel handig gevonden om zo'n noodsetje bij me te hebben.
 
...ander vraagje. Bij mijn fiets ontbrak het KTM gereedschapssetje. Is het de moeite om dit setje als nog te bestellen? Hoewel de kwaliteit altijd minder is, dan je gereedschap thuis, heb ik het altijd wel handig gevonden om zo'n noodsetje bij me te hebben.

Niet zo gek dat je gereedschap er niet bij zit. Het boordgereedschap van KTM is namelijk van super kwalitieit, zeker beter dan dat ik thuis heb en aardig uitgebreid.

Wel de moeite waard om te bestellen, je kan immers je hele fiets tot de laatste schroef uit elkaar halen. Er zit nog net geen poelietrekker bij, maar wel een flesopener. *O*
 
Niet zo gek dat je gereedschap er niet bij zit. Het boordgereedschap van KTM is namelijk van super kwalitieit, zeker beter dan dat ik thuis heb en aardig uitgebreid.

Wel de moeite waard om te bestellen, je kan immers je hele fiets tot de laatste schroef uit elkaar halen. Er zit nog net geen poelietrekker bij, maar wel een flesopener. *O*


Thanx. Dat is een duidelijk antwoord. Heb de vraag over de kosten uitstaan bij mijn dealert.
 
Niet zo gek dat je gereedschap er niet bij zit. Het boordgereedschap van KTM is namelijk van super kwalitieit, zeker beter dan dat ik thuis heb en aardig uitgebreid.

Wel de moeite waard om te bestellen, je kan immers je hele fiets tot de laatste schroef uit elkaar halen. Er zit nog net geen poelietrekker bij, maar wel een flesopener. *O*

nou alles?? O-)
ik krijg mijn voorwiel niet gedemonteerd met de standaard set
en ja ik heb een complete set.

maar dat maakt niet uit.
neem de rest wel mee in rugzak/tanktas oid.
maar nl alleen maar als ik "verder" van huis ga.
 
Just a thought...

Je kunt natuurlijk ook vragen of mensen een lijstje willen maken wat in de standaard set zit en zelf je setje samenstellen voor die 2 keer per jaar dat je je gereedschap meeneemt op een weekend/weekje weg...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan