Dit onderwerp is gesloten.

quote:
quote:meisje schreef op 12 mei 2008 @ 23:01:
[...]
Das echt heel erg jammer... maar heb je wel dat bochtje gereden bij die witte huizen?
quote:rob2908 schreef op 12 mei 2008 @ 22:56:
[...]
neej mocht ik wel wille bij VMR werken.. dan had mn kawa nu ook geen rateltje gehad![]()
zit @ fontys op school.. daar tegenover ut ziekenhuis..
ik kom vanaf horst/grubbevorst na school met de motor.. en weer na huis.. en dan moet je zo nu en dan wel eens varieren met de routes.. om ut nog leuk te houden
quote:Higgins schreef op 12 mei 2008 @ 23:01:
[...]
shit, ze zitten er al.... zit ik nog rustig in 6 te posten......
dacht, laat ik ze ff verassen.....
quote:Higgins schreef op 12 mei 2008 @ 23:03:
[...]
ben bij de rotonde bij de oude ema rechts gegaan, toen weer de eerste rechts, en toen weer de eerste rechts, en daarna linksaf... en dan slinger je door die nieuwbouwwijk heen en kom je met een bochtje of zo weer bij de kwikfit uit....
quote:S4R schreef op 12 mei 2008 @ 22:59:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zoiets
quote:meisje schreef op 12 mei 2008 @ 22:57:
Ik heb mayo al een poos niet meer gezien... weet iemand waar hij uithangt
quote:meisje schreef op 12 mei 2008 @ 23:04:
[...]
Veel motoren kom ik daar niet tegen hoor... wel elke ochtend een nieuwe shiver....
quote:meisje schreef op 12 mei 2008 @ 23:06:
[...]
Klopt, dan ben je zo ongeveer recht op mijn huis afgereden....
quote:cbr1982 schreef op 12 mei 2008 @ 23:01:
[...]
en tja als ik eerlijk mag zijn wat moet je tegenwoordig nog op de openbare weg..... hier in nederland..
quote:rob2908 schreef op 12 mei 2008 @ 23:07:
[...]
haha wil ook nie zegge dat ik altijd zo rij... maar rij wel meestal op de terug weg langs MCV.. ff kijke wat der buite geparkeerd staat als ik er voorbij rij.. en dan rechtdoor... bij de rotonde links en dan rechtdoor.. bij stoplichte rechts en dan via bussluis na grubbevorst of na de veiling en dan na horst... soms kleine omweg via woonwijkjes
quote:
quote:Higgins schreef op 12 mei 2008 @ 23:08:
[...]
Zou toch niet zomaar onaangekondigd aan zijn gekomen hoor..... stel je voor dat jullie net de tuinverlichting aan het bezichtigen waren.....
quote:meisje schreef op 12 mei 2008 @ 23:08:
[...]
Hmmm... zal eens goed opletten... ik ben meestal te spotten daar in een grote zwarte Beemer...
quote:rob2908 schreef op 12 mei 2008 @ 23:08:
[...]
je netjes aan de regeltjes houden terwijl je onderweg bent na duitsland
quote:rob2908 schreef op 12 mei 2008 @ 23:07:
[...]
haha wil ook nie zegge dat ik altijd zo rij... maar rij wel meestal op de terug weg langs MCV.. ff kijke wat der buite geparkeerd staat als ik er voorbij rij.. en dan rechtdoor... bij de rotonde links en dan rechtdoor.. bij stoplichte rechts en dan via bussluis na grubbevorst of na de veiling en dan na horst... soms kleine omweg via woonwijkjes
quote:
© 2001-2013 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1