Megameeting 2008, foto's en nababbelen

Wie was die malloot die de hele tijd met die cbr1000f heen en weer bleef rijden en aan het spelen was met zijn killswitch ?

Ik heb me dood lopen ergeren aan die gast man. Soms verbaas ik me echt over het niveau van sommige motorrijders (hij niet alleen uiteraard)

Ik vond het wel gezellig verder, weinig/geen mensen gemeet :P maarja je kan niet alles hebben he.
 
heb ook wat fotos en film. zal een en ander in elkaar gaan zetten :)

ben trouwens benieuwd naar de film van Curver. zilveren ZX6r toch? die heeft echt mega veel gefilmd :P
 
Laatst bewerkt:
Superdag gehad, was mijn eerste meeting :]
Heb ook wat foto's genomen, zal zo eens kijken of ze een beetje gelukt zijn.
Toen ik aan kwam rijden richting de rotonde heb ik veel camera's zien flitsen, dus hopelijk sta ik er ergens tussen. Wil wel eens een foto van mij rijdend, heb tot nu toe alleen maar foto's van een stilstaande motor -O-

Op de heenweg op de weg Rhenen-Veenendaal heb ik een politiebusje in de bosjes zien staan, werd trouwens netjes aangegeven door de tegenliggers (zowel auto's als motorrijders :} ). Ter plaatse geen politie gezien, was volgens mij ook niet echt nodig :)

Helaas ben in onderweg naar Amersfoort de aansluiting met een groepje (voor mij onbekenden) verloren. Heb dus wel een rondje Amersfoort gedaan, maar geen Mac gezien :$
Ik zie nu achteraf op de kaart ook dat ik helemaal verkeerd zat te zoeken, heb alleen de A28 gehad :+
Toen maar richting huis gereden, volgende keer toch maar even op de kaart kijken. Kan ik er zelf ook gewoon komen :P

Trouwens klasse van die mensen die daar in Veenendaal wonen, gewoon stoeltje in de tuin en meekijken. Kunnen die zeikerds in Assen nog wat van leren :}
 
Voor de gelukkige:

DSCN0118.jpg

DSCN0120.jpg

DSCN0121.jpg

DSCN0122.jpg

DSCN0125.jpg

DSCN0126.jpg

DSCN0129.jpg

DSCN0130.jpg

DSCN0131.jpg

DSCN0132.jpg

DSCN0133.jpg

DSCN0134.jpg

DSCN0135.jpg


En hier staat bijna iedereen op:

DSCN0137.jpg


Was zeker iets te zien ofzo :+

PM voor groot formaat.
 
Ik zweer dat mensen foto's hebben gemaakt van me en kan mezelf nergens terug vinden ......

grrrrrr

rood/zwarte 1000rr met rood/zwart pak met zwarte helm
 
voor mij ook de eerste keer om het mee te maken...wel waanzinnig om zoveel motoren bij elkaar te zien...

alleen miste ik wel beetje entertainment zoals een band ofzo of een dj..

verder geslaagde dag..

MF bedankt
 
Op de heenweg op de weg Rhenen-Veenendaal heb ik een politiebusje in de bosjes zien staan, werd trouwens netjes aangegeven door de tegenliggers (zowel auto's als motorrijders :} ). Ter plaatse geen politie gezien, was volgens mij ook niet echt nodig :)

:+



Trouwens klasse van die mensen die daar in Veenendaal wonen, gewoon stoeltje in de tuin en meekijken. Kunnen die zeikerds in Assen nog wat van leren :}

:^
 
@RobertB: dank je voor DSC_275 :} . Mocht je de full-size ook nog hebben, zou je deze dan willen e-mailen (staat in mijn profiel). Thanks *D.
 
Laatst bewerkt:
[me="Ghostrider88"]heeft weer genoten[/me]
Waneer plannen we de volgende *D
Aankomend weekend?? :+
 
ik vond het SUPER VET! het was mijn 1ste keer en volgende keer ben ik er zeker weer! hopelijk dan met een goed lopende motor :/ ...


PART 1

Aantal foto's van mijn kant.

vertrek esso velp


and again



op de meeting zelf en wat motoren.










 
die straatrace autotjes die een paar keer heen en weer reden, wat een lutsers! en nog stoer gasgeven ook hé haha! _O-
 
Was weer een mooie samenkomst van motoren , alleen me piccie nog niet kunnen terug vinden , wel een maatje van me :(
Ach ik kijk straks nog wel een keertje. :}
 
Mijn eerste motor-forum meeting, en dan als niet-motor-rijder nog wel. Maar het was gaaf, super om al die mensen en motoren bij elkaar te zien! :} Hele leuke sfeer hing er en het weer was top!

Ik heb een zooitje foto`s in Photobucket ge-upload, maar hoe kan ik die hier delen? Als ik de link van het album neer zet dan moet je inloggen staat er. :?

Film beelden gooi ik zo even op YouTube en post het hier dan wel.

Pliesie was er wel trouwens :') :
P1010561.jpg


Kawa corner :} :} :
P1010501.jpg

P1010494.jpg


P1010564.jpg

P1010536.jpg

P1010551.jpg
 
Zo, na wederom een geslaagde meeting huiswaarts gekeerd. Alle foto's geresized, en waar nodig gekanteld... :P

MFMM%2018-05-2008%20004.jpg


MFMM%2018-05-2008%20036.jpg


MFMM%2018-05-2008%20071.jpg



MFMM%2018-05-2008%20373.jpg


De rest van de foto's staan hier: Klikkerdeklik!!!!!!!!

Mocht je jezelf (of iemand anders natuurlijk ;) ) herkennen in de foto, mail dan even om welke foto het gaat voor de hoge resolutieversie! :Y

M91 8-)
 
weer thuis... was weer een leuke dag,leuk om weer meer mensen te hebben leren kennen van het forum *O* op naar de volgende megameeting :W
groetjes carina
 
Terug
Bovenaan Onderaan