Megameeting 2008, foto's en nababbelen

was weer echt super jammer dat ik maar een uurtje er bij kon zijn 12uur weer naar huis -O-

maar was gezellig
 
het was ook mijn eerste mfmm! en het was zeerrr geslaagd, alleen ging iedereen wel vroeg weg?, e-rik en ik gingen ff ene rondje rijden, kwamen rond half 3 nog terug om te kijken of er nog iemand was en er stond eigelijk niemand meer?, :P

heb nog wel een paar foto's en een filmpje van een vallende vmax...wil je die op het forum kerel? :+ en ben je er nog mee thuis gekomen?
 
Even ter betrekking tot de "Camera-ploeg" Het film materiaal van 2 camera's moet op school worden omgezet tot digitaal formaat, daarna word er een leuke montage van gemaakt. Dit duurt helaas wel even, maar wees gerust het filmpje zal er komen. Er is een hele berg mooi materiaal geschoten.

En ohjah, verzoek voor de volgende keer, ga er niet met je mobieltje voorstaan. 1 mooie film is beter als 20 brakke mobiele telefoon filmpjes.


Groet Ola.
 
Even ter betrekking tot de "Camera-ploeg" Het film materiaal van 2 camera's moet op school worden omgezet tot digitaal formaat, daarna word er een leuke montage van gemaakt. Dit duurt helaas wel even, maar wees gerust het filmpje zal er komen. Er is een hele berg mooi materiaal geschoten.

En ohjah, verzoek voor de volgende keer, ga er niet met je mobieltje voorstaan. 1 mooie film is beter als 20 brakke mobiele telefoon filmpjes.


Groet Ola.
:^
 
Even ter betrekking tot de "Camera-ploeg" Het film materiaal van 2 camera's moet op school worden omgezet tot digitaal formaat, daarna word er een leuke montage van gemaakt. Dit duurt helaas wel even, maar wees gerust het filmpje zal er komen. Er is een hele berg mooi materiaal geschoten.

En ohjah, verzoek voor de volgende keer, ga er niet met je mobieltje voorstaan. 1 mooie film is beter als 20 brakke mobiele telefoon filmpjes.


Groet Ola.
Ola heeft gesproken... wel mee eens en ben benieuwd naar het filmpie

@xx die toeter van je begint aardig een icoon te worden :+
 
Niet veel, maar uit een goed hart :)

[pictures=motorstek,598]

Geslaagde dag mag ik wel zeggen. En nog iemand meer foto's van mij/TL1000R? Weet dat een jongedame speciaal ging staan om er eentje van mij te maken op de parking?
 
Tijdens de 'fotosessie' van de supersportmeiden hebben er nogal wat heren hun cameraatje in de hand gehad, maar waar blijven nu die foto's?!
 
DSC_0094.JPG


dit zit vast lekker :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan