Megameeting 2008, foto's en nababbelen

Heb even wat op YouTube gezet, helaas lukken er om de 1 of andere reden maar twee -O- *O* :

Groene ZX-6R met goud gekleurde wielen vol de A12 op met CBR900RR. Wat een geluid!! :} :} :

En nog wat anderen oprijden A12:

De rest hopelijk op een later moment.
 
Heb even wat op YouTube gezet, helaas lukken er om de 1 of andere reden maar twee -O- *O* :

Groene ZX-6R met goud gekleurde wielen vol de A12 op met CBR900RR. Wat een geluid!! :} :} :

En nog wat anderen oprijden A12:

De rest hopelijk op een later moment.

omdat half MF aan't uploade is _O-
 
wat is er dan gebeurt? :?

Die gozer reed met de auto gewoon op de N weg (linkerbaan) en had enkele auto's achter zich rijden , ineens ging bij de auto de handrem erop en draaide de wagen andersom de rijbaan op en kwam stil te staan op de rechterrijbaan.

De auto achter hem kon het net aan remmen en zelfde voor de auto's erachter.
 
nou mensen twas weer gezellig vandaag hoor
en wat een volk dat er weer is komen opdagen :} :}

en wat een fotos weer om te doorzoeken :Y

ik ben nog even bezig mijn filmpjes digitaal te zetten en dan zet ik ook mijn fotos online
al met al weer een relaxe dag

greetz
 
was weer gezelli, heel typisch, de kawadivisie :+

mn ZX10 maatje gevonden daar :+

Er was een cameraploeg bij? (wil mn wheelie terugzien :+ )

oh en heeeeel veeeeeel mensen gespot :+

De cameraploeg filmde voor hun opleiding..en het zou eigenlijk niet de bedoeling zijn dat het op het Net gezet zou worden. Maar...wij vonden dat 'we' dat wel hadden verdiend :P . Dusss, hou het forum in de gaten want zij zouden een link plaatsen naar hun beeldmateriaal!!!!
 
Niemand een foto van mij gemaakt toen ik toeterend met mn GS500 en achterpassagier een rondje rotonde deed? :P
 
De cameraploeg filmde voor hun opleiding..en het zou eigenlijk niet de bedoeling zijn dat het op het Net gezet zou worden. Maar...wij vonden dat 'we' dat wel hadden verdiend :P . Dusss, hou het forum in de gaten want zij zouden een link plaatsen naar hun beeldmateriaal!!!!


film komt er idd aan, maar het word nog wel even mooi gemonteerd, duurt even dus.
 
ik zou heel graag de foto's willen zien van de vrouw die tegen het eind van de meeting op de middenberm zat bij de stoplichten richting A12

wie was dit? O-) die heeft mij (rs125 chesterfield) naast een groene zx6r gefotografeerd volgensmij :+
 
Iemand nog meer foto's tegen gekomen van mij?? Deze combi is het :+ Heb ook nog 2 rondjes over de rotonde gedraaid maarre geen foto van tegengekomen.... -O-

Kwam zo tussen 10:45/11:00 aanrijden....


MeONtheRR.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan