Megameeting 2008, foto's en nababbelen

Super dag geweest..heb volop genoten..was er redelijk vroeg +/- 9.45..heeft iemand toen al foto`s gemaakt.. van de aankomst?..ik reed op een Brons gekleurde fireblade
 
Iemand nog meer foto's tegen gekomen van mij?? Deze combi is het :+ Heb ook nog 2 rondjes over de rotonde gedraaid maarre geen foto van tegengekomen.... -O-

Kwam zo tussen 10:45/11:00 aanrijden....


[afbeelding]
Ja jij bent lekker, als iedereen dat gaat vragen heb je straks alle foto's in het topic staan :9
 
Laatst bewerkt:
volgens mij had hij er wel plezier in.......
net als ik :)[afbeelding]

Ha vuurbloed, je was er toch? Ben even met koekblik, vrouw en kid gegaan (bike verkocht op slecht moment |( ). Heb die gozer ook gezien in Amersfoort. Lekkere oude ragbike waarmee ie lekker kon dollen. Lange wheelies etc., alleen in begin was ie wat traag.
 
Moet ook! :9 Hoef ik zelf niet meer te zoeken, heb nu alle fotoalbums al doorgekeken maarre kon niet meer vinden dan deze 2 O-)
Tja ik ben ook overal door en heb er ook maar 2, als je eerder was geweest had ik ook ff gekeken of ik jou kon vinden...
 
Heb even wat op YouTube gezet, helaas lukken er om de 1 of andere reden maar twee -O- *O* :

Groene ZX-6R met goud gekleurde wielen vol de A12 op met CBR900RR. Wat een geluid!! :} :} :

En nog wat anderen oprijden A12:

De rest hopelijk op een later moment.

Hey dat was Ik, alleen die andere motor is een VTR SP2 van mijn broer.
Het geluid is iederdaad machtig.
 
megameeting2008002a.jpg


mijn bijdrage :Y voor de batterijen het voor gezien hielden.
 
"heb nog wel een paar foto's en een filmpje van een vallende vmax...wil je die op het forum kerel? en ben je er nog mee thuis gekomen?"

Thanks Reuffneck, ben heelhuids thuisgekomen met voorzichtig remmen.
Heb een gekneusde duim en een pijnlijk bovenbeen aan over gehouden. '( Gelukkig is de jongedame, die door de motor werd geraakt in orde.
Je mag `m op `t forum zetten, leren er anderen ook van, zal ik maar zeggen. |(

Greetz Vampiremax
 
Laatst bewerkt:
Mn volgende motor wordt roze B| met een gifgroene helm

Dat zoekt een stuk makkelijker tussen al die andere (zwarte) motoren :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan