Megameeting 2008, foto's en nababbelen

Erg gezellige MegaMeeting...mooi weer...goede opkomst :)

Helaas 2 valpartijen gezien. B|
In Amersfoort bij de Mac nog iemand die werd aangehouden door een motoragent.
En wat verderop iemand die een boete kreeg wegens snelheidsovertreding.
 
"heb nog wel een paar foto's en een filmpje van een vallende vmax...wil je die op het forum kerel? en ben je er nog mee thuis gekomen?"

Thanks Roughneck, ben heelhuids thuisgekomen met voorzichtig remmen.
Heb een gekneusde duim en een pijnlijk bovenbeen aan over gehouden. Gelukkig is de jongedame, die door de motor werd geraakt in orde.
Je mag `m op `t forum zetten, leren er anderen ook van, zal ik maar zeggen.

Greetz Vampiremax
Dat bovenste is de quote geloof ik...

Stertke iig!
 
Laatst bewerkt:
"heb nog wel een paar foto's en een filmpje van een vallende vmax...wil je die op het forum kerel? en ben je er nog mee thuis gekomen?"

Thanks Roughneck, ben heelhuids thuisgekomen met voorzichtig remmen.
Heb een gekneusde duim en een pijnlijk bovenbeen aan over gehouden. Gelukkig is de jongedame, die door de motor werd geraakt in orde.
Je mag `m op `t forum zetten, leren er anderen ook van, zal ik maar zeggen.

Greetz Vampiremax

jij staat sterk in je schoenen :Y
succes met de pijnlijke delen,
en je motor
 
Het was mijn eerste keer (en dit is trouwens ook mijn eerste post!) en ik vond het echt een leuke dag! Wat mij betreft ben ik er de volgende keer weer!

Dit zijn een paar fotootjes die ik heb kunnen nemen en nog wat film fragmenten:

MM1(resized).jpg

MM2(resized).jpg

MM3(resized).jpg

MM4(resized).jpg


En nog twee filmpjes:

Http://members.chello.nl/ncankur/stunt+snorfietser.MOV

Http://members.chello.nl/ncankur/burnout.MOV

En ja... de kwaliteit is niet denderend maar goed... En in het eerste filmpje waar je mijn imitatie van een hyena hoort, is omdat er tussen al die motoren opeens een snorfietsertje heel stoer kwam paraderen tussen de motoren door :P

P.S. Ik heb ook nog een derde filmpje van stuntende rijders maar die is net even te groot en ik moet even kijken waar ik hem kan uploaden.
 
Laatst bewerkt:
Erg gezellige MegaMeeting...mooi weer...goede opkomst :)

Helaas 2 valpartijen gezien. B|
In Amersfoort bij de Mac nog iemand die werd aangehouden door een motoragent.
En wat verderop iemand die een boete kreeg wegens snelheidsovertreding.

Toen wij bij Amersfoort weggingen kwamen we inderdaad een horde politiemotoren tegen die richting de mac gingen , voorspelde weinig goeds -O-
 
wat een zoek werk weer zeg :9

wie was gene die me helm 2 maal op foto zette in amesfoort ?
blauwe shark helm met de tijger oren en staart *O*

heb me zelf overigens nog maar 1x gevonden van voren gefotografeerd -O-
wel 3x van achter dat we weg gingen bij veenedaal :9
 
Me eerste MF meet waar ik wel bij kon zijn :) Iets rodn 9 uur gevraagd op MSN door Niuels (weet ze nick niet hier) of ik ook nog ging (nogmaals thnx) en toen oja laat ik ook maar gaan. Heb me wel vermaakt met al die burnende Busa's haha :P

Mocht iemand nog foto's van mijn en/of me Dax hebben hoor ik het graag :P
Hij is denk ik wel redelijk herkendbaar :+

full

full
 
Laatst bewerkt:
't was voor ons de 1e keer. Geweldig! 't Begon al toen we vlak voor Gouda in konden voegen tussen de rijders vanuit Den Haag. Pplaats De Andel was slechts een voorproefje.........
We hebben genoten. Ook onze 2 jongsten van 17 en 14 jaar hebben hun ogen uit gekeken en alle stunts gefilmd. Zitten nu hun vrienden lekker te maken..........

Tot volgend jaar!
 
Mocht iemand nog foto's van mijn en/of me Dax hebben hoor ik het graag :P
Hij is denk ik wel redelijk herkendbaar :+

Overigens me eerste MF meet waar ik wel bij kon zijn :) Iets rodn 9 uur gevraagd op MSN door Niuels (weet ze nick niet hier) of ik ook nog ging (nogmaals thnx) en toen oja laat ik ook maar gaan. Heb me wel vermaakt met al die burnende Busa's haha :P

[afbeelding]
[afbeelding]

Geweldig ding! *O*
 
wie was die gast die op 't "laatst" foto's zat te nemen op de rotonde
van mensen die weg reden ...... hij/jij nam foto's richting rotonde ....
 
Me eerste MF meet waar ik wel bij kon zijn :) Iets rodn 9 uur gevraagd op MSN door Niuels (weet ze nick niet hier) of ik ook nog ging (nogmaals thnx) en toen oja laat ik ook maar gaan. Heb me wel vermaakt met al die burnende Busa's haha :P

Mocht iemand nog foto's van mijn en/of me Dax hebben hoor ik het graag :P
Hij is denk ik wel redelijk herkendbaar :+

[afbeelding]
[afbeelding]

Kijk maar even in mijn album in de openingspost, volgens mij had ik een foto van jou daar in staan.
 
't was voor ons de 1e keer. Geweldig! 't Begon al toen we vlak voor Gouda in konden voegen tussen de rijders vanuit Den Haag. Pplaats De Andel was slechts een voorproefje.........
We hebben genoten. Ook onze 2 jongsten van 17 en 14 jaar hebben hun ogen uit gekeken en alle stunts gefilmd. Zitten nu hun vrienden lekker te maken..........

Tot volgend jaar!

Volgend jaar :? September ben je weer welkom! })
 
Terug
Bovenaan Onderaan