Megameeting 2008, foto's en nababbelen

Ik probeer morgen ofzo , de fotoos er op te zetten.

Ff rustig uit te zoeken en dan zien jullie ze hier vanzelf

Er moeten onwijs mooie tussen zitten :Y *O*
 
Het was mijn eerste keer (en dit is trouwens ook mijn eerste post!) en ik vond het echt een leuke dag! Wat mij betreft ben ik er de volgende keer weer!

Dit zijn een paar fotootjes die ik heb kunnen nemen en nog wat film fragmenten:

MM1(resized).jpg

Dat doe je goed dan, want hier staat meteen mijn fiets op *O*

Die zwarte links vooraan met die oogjes :+
 
Kijk maar even in mijn album in de openingspost, volgens mij had ik een foto van jou daar in staan.

Thnx heb hem gevonden, had eroverheen gekeken.

Nice pic ook :)
http://s172.photobucket.com/albums/w25/giel_02/?action=view¤t=DSC_0060.jpg
 
Laatst bewerkt:
niemand een rs50 met gp1 kappen op de foto gezet?
ik was geloof ik de enige rs50 (wel volledig in motorpak :P) dus ik zal vast wel zijn opgevallen...
iemand foto's of iemand me nog gespot?
 
De cameraploeg filmde voor hun opleiding..en het zou eigenlijk niet de bedoeling zijn dat het op het Net gezet zou worden. Maar...wij vonden dat 'we' dat wel hadden verdiend :P . Dusss, hou het forum in de gaten want zij zouden een link plaatsen naar hun beeldmateriaal!!!!


film komt er idd aan, maar het word nog wel even mooi gemonteerd, duurt even dus.
~
Geduld is een schone zaak toch?!!
 
Laatst bewerkt:
Was echt superdagje...... echt gaaf om zoveel bikes bij elkaar te zien van het MF.

Iemand mij nog gespot dan? Yamaha R6 '99 blauw (zilveren velgen).
Mijzelf in Alpinestar pak, zwart met zilver randje en Charpentier Shoei helm (zwart met oranje kruis erover).
 
niemand een rs50 met gp1 kappen op de foto gezet?
ik was geloof ik de enige rs50 (wel volledig in motorpak :P) dus ik zal vast wel zijn opgevallen...
iemand foto's of iemand me nog gespot?
Gespot ja, we lagen met de volledige bandit posse in een deuk toen je langs kwam blearen _O-
 
welke fotograaf voldoet aan de volgende omschrijving:

wit t-shirt
brildragend
bruin krullend haar
en een camera met een beste telelens...

jij hebt mij geschoten op de rotonde, ik schrok der van! maar ben wel benieuwd naar het resultaat :Y

:W
 
Terug
Bovenaan Onderaan