Dani Pedrosa

Fan van Pedrosa?

  • Ja

    Stemmen: 70 45,5%
  • Nee

    Stemmen: 73 47,4%
  • Andere mening

    Stemmen: 11 7,1%

  • Totaal aantal stemmers
    154
Status
Niet open voor verdere reacties.

dr-rossi

Die hard MF'er
25 okt 2005
362
0
ommen
Aangezien er nog niet een is
Hier een topic over Pedrosa

95409.jpg


Zelf vind ik hem een coureur met een hele mooi rijstijl. Die kerel werkt zo veel op die honda en kan toch zo mooi de motor rechtop zetten.
En ondanks dat hij niet echt enthousiast en dergelijke over komt, ben ik toch wel een beetje fan van hem!


Dani-Pedrosa-Chinese-canvas.jpg


Dani%20Pedrosa.jpg

(weliswaar met een lach :+ )

172070.jpg


img_10.jpg


26157Pedrosa_Jerez.jpg


#2

*D
 
maar welke sukkel is nou trots op de nummer 2, hij had better de 26 gehouden, en pas veranderen als ie kampioen wordt!!!
 
Geen fan van hem maar dat ben ik ook niet van Stoner maar ik geniet van elke coureur die dingen laat zien die mij boeien en daar hoort Pedrosa zeker bij.

pedrosa73gh.jpg
 
Ik ben fan van Pedrosa!

Wat ik nou zo ontzettend jammer vind altijd, is dat Pedrosa regelmatig alles op orde heeft en dan het dan gewoon NET niet lukt allemaal. Net als gisteren tijdens de race.
 
Pedrosa kan niet remmen :X O-)

Vind wel dat hij vaak te veel shit over zich heen krijgt trouwens. Laat die gozer lekker introveren.
 
Pedrosa is een zeer goede rijder alleen hij kan niet goed remmen zoals een paar andere GP rijders en dat was gisteren wederom zichtbaar.
Hij had de grootste moeite om Stoner voorbij te komen............

Maar hij heeft de uitstraling van een bos uien en dat is toch wel jammer.

Vandaar zijn nick Pedrobot :)
 
Pedrosa is een zeer goede rijder alleen hij kan niet goed remmen zoals een paar andere GP rijders en dat was gisteren wederom zichtbaar.
Hij had de grootste moeite om Stoner voorbij te komen............

Maar hij heeft de uitstraling van een bos uien en dat is toch wel jammer.

Vandaar zijn nick Pedrobot :)

Remmen is angst :+

maar hij heb wel de uitstraling van een natte bos uien idd ;)
 
Ik vond zijn motor voorbij start finish bij het uitkomen slipstream flink nerveus (soort speedwobble) waardoor hij zeker beperkt was om daar zijn aanval te doen.
Of het de geometrie was of gewoon slecht stukje baan naast de ideale lijn durf ik niet te zeggen vermoed het laatste.
In het bochtige gedeelte "durfde" hij niet door te zetten zoals Stoner,Rossi,Lorenzo wel deden.
En dat stukje doortastendheid kon hem weleens duur komen te staan.
 
Pedrosa kan heeeeeel hard rijden maar dan hout het ook op. :Z Zo saai om naar te kijken. Hij remt niet laat, hij gaat niet vroeg op het gas, hij is niet goed in de duels, maakt weinig klappers, schijnt soms zelfs dagen geen adem te halen, heeft geen vrienden, kan niet praten, is doof, kan niet met zn voeten bij de grond, heeft helmmaat -23, net een robot op een motor, ze schijnen m s'avonds uit te zetten om stroom te sparen, . als je je zo presenteerd moet je of alles winnen wat er te winnen valt of zoals nu meehobbelen met de rest. :z
 
Ik ben fan van Pedrosa!

Wat ik nou zo ontzettend jammer vind altijd, is dat Pedrosa regelmatig alles op orde heeft en dan het dan gewoon NET niet lukt allemaal. Net als gisteren tijdens de race.
Welke race heb jij gezien dan? :+
 
Ik vind het zo'n ongelofelijke chagrijn! Er kan nooit een lachje af en neemt alles veel te serieus.
Ook als ie dan een keer wel wint kan er maar amper een lachje af. Bah.
Nee, en het is een brokkenpiloot. Sinds ie Nicky van de baan heeft geveegd kan ie bij mij niks meer goed doen.

(En ik ben nog wel een Rossi fan.)
 
Pedrosa zijn reactie op de race

`I am sorry because we could have been on the podium but in the race I wasn´t able to go as fast as I had gone during practice. From the beginning of the race I had some issues with the front tyre, I couldn´t brake the way I wanted to brake. When we chose our race tyres we tried hard to choose the best tyres for the race, so we didn´t expect things to turn out like they did. Then in the second half of the race I started to lack some rear grip. I gave my maximum and despite the problems we finished fourth, which isn´t so bad.´
 
Pedrosa zijn reactie op de race

`I am sorry because we could have been on the podium but in the race I wasn´t able to go as fast as I had gone during practice. From the beginning of the race I had some issues with the front tyre, I couldn´t brake the way I wanted to brake. When we chose our race tyres we tried hard to choose the best tyres for the race, so we didn´t expect things to turn out like they did. Then in the second half of the race I started to lack some rear grip. I gave my maximum and despite the problems we finished fourth, which isn´t so bad.´

slap excuus dus :P
 
je kan veel over dat mannetje zeggen maar hij heeft wel een mooie baan :9
ik denk dat er veel zijn die zijn plekje wel wil innemen..

hij kan wel rijden maar cker geen fan
 
maar welke sukkel is nou trots op de nummer 2, hij had better de 26 gehouden, en pas veranderen als ie kampioen wordt!!!

Nummer 2 van 2007 is erg goed, aangezien Stoner gewoon niet te kloppen was.
Tevens stelde de organisatie het op prijs als ze de nummers gebruiken van vorig jaar.
(Alleen krijg je dan meerdere keren nummer 1: Stoner, Lorenzo en Toseland. :P
Daarom is het dus niet helemaal te realiseren. :) )
 
Nummer 2 van 2007 is erg goed, aangezien Stoner gewoon niet te kloppen was.
Tevens stelde de organisatie het op prijs als ze de nummers gebruiken van vorig jaar.
(Alleen krijg je dan meerdere keren nummer 1: Stoner, Lorenzo en Toseland. :P
Daarom is het dus niet helemaal te realiseren. :) )


mee eens nick ;)
 
Pedrosa kan heeeeeel hard rijden maar dan hout het ook op. :Z Zo saai om naar te kijken. Hij remt niet laat, hij gaat niet vroeg op het gas, hij is niet goed in de duels, maakt weinig klappers, schijnt soms zelfs dagen geen adem te halen, heeft geen vrienden, kan niet praten, is doof, kan niet met zn voeten bij de grond, heeft helmmaat -23, net een robot op een motor, ze schijnen m s'avonds uit te zetten om stroom te sparen, . als je je zo presenteerd moet je of alles winnen wat er te winnen valt of zoals nu meehobbelen met de rest. :z

Waar Pedrosa last van heeft tijdens de race heb jij met Nederlands het is er allemaal net niet.
 
Pedrosa kan heeeeeel hard rijden maar dan hout het ook op. :Z Zo saai om naar te kijken. Hij remt niet laat, hij gaat niet vroeg op het gas, hij is niet goed in de duels, maakt weinig klappers, schijnt soms zelfs dagen geen adem te halen, heeft geen vrienden, kan niet praten, is doof, kan niet met zn voeten bij de grond, heeft helmmaat -23, net een robot op een motor, ze schijnen m s'avonds uit te zetten om stroom te sparen, . als je je zo presenteert moet je of alles winnen wat er te winnen valt of zoals nu meehobbelen met de rest. :z


Kortom ideaal voor Honda, ooit een japanner zien lachen bij Honda of Yamaha.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan