wat past waar op

Rayke22 ................ :W

sized_WP_000010.jpg

sized_WP_000008.jpg

sized_WP_000007.jpg
 
Let wel op dat de SC28 en SC33 zelfde diameter poten hebben, maar verschillende steek van de poten.

SC28 heeft gietijzer (zwart) onderste kroonplaat met gelaste pen, en SC33 heeft alu (grijs) onderste kroonplaat met geperste alu (goudkleurige) pen.

:W
 
Geldt voor veel van die lijsten, de vorkpoot diameter is het halve werk. Heb net een CBR600 voorvork pas gemaakt in een RC42 (sevenfifty). Kwam toch nog best wat pers en laswerk bij kijken..
 
Let wel op dat de SC28 en SC33 zelfde diameter poten hebben, maar verschillende steek van de poten.

SC28 heeft gietijzer (zwart) onderste kroonplaat met gelaste pen, en SC33 heeft alu (grijs) onderste kroonplaat met geperste alu (goudkleurige) pen.

:W

Dus dan heb ik gekeken op sites als MDI en zo ----> past allemaal.
Heb ik voor de zekerheid gekeken op ABM.de -----> '92 t/m '97

Dus ...... jeeejjjj ........ toch?

Bjorn ........... ik heb nog 'n stuur van/voor jou liggen. _O- :W
 
altijd opzoek naar die handige lijstjes . nu maar een in mijn lijst zetten.
 
Let wel op dat de SC28 en SC33 zelfde diameter poten hebben, maar verschillende steek van de poten.

SC28 heeft gietijzer (zwart) onderste kroonplaat met gelaste pen, en SC33 heeft alu (grijs) onderste kroonplaat met geperste alu (goudkleurige) pen.

:W

Heb een sc33 t-stuk in mijn sc28 zitten en mijn stuurslot werkt nu niet meer. Dan zal dat de rede wel zijn.
Of heeft dat er helemaal niets mee te maken. Omdat de sc33 van 98/99 anders is.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan