wat past waar op

AlexHozee

Die hard MF'er
2 feb 2008
324
41
Emmen
aangezien de meeste hier wel aardig aan hobbieën zijn en onderdelen van meerdere motoren samenbouwen tot één, is het mnisschien leuk hier een opsomming te maken van ieder zijn ervaringen wat uit te wisselen is.

Welke brug past in welk frame, welk blok in welk frame noem maar op.

lijkt me wel handig om te weten en iedereen heeft er weer andere ervaringen mee.

Ik hoor graag van jullie :)
 
aangezien de meeste hier wel aardig aan hobbieën zijn en onderdelen van meerdere motoren samenbouwen tot één, is het mnisschien leuk hier een opsomming te maken van ieder zijn ervaringen wat uit te wisselen is.

Welke brug past in welk frame, welk blok in welk frame noem maar op.

lijkt me wel handig om te weten en iedereen heeft er weer andere ervaringen mee.

Ik hoor graag van jullie :)
Nou denk dat het meest van de spullen juist niet past, daarom maken we het pas. :)
 
een gsx1100f 91/92/93 past hoppa zo in een gsxr 91 frame en eerlijk gezegd merk je amper verschil met gixxer carbs.
 
pastnetzy6.jpg


dit past maar net..
 
En het is pas dinsdag _O-

Maar ff on topic, op www.oldskoolsuzuki.info staat al een hele hoop wat betreft 'parts commonality'. Het is redelijk onbegonnen werk om alles wat op elkaar past en niet past of bijna past hier te verzamelen. Zou wel relaxed zijn trouwens....

En zoals hierboven al is gezegd, past het niet, pak een hamer, past het dan nog niet, pak een grotere hamer, mocht dat ook niet lukken, gebruik dan je fantasie

Er is hier zelfs iemand die een TL1000 blok in een oldskool GSX frame gaat bouwen :}
 
En het is pas dinsdag _O-

Maar ff on topic, op www.oldskoolsuzuki.info staat al een hele hoop wat betreft 'parts commonality'. Het is redelijk onbegonnen werk om alles wat op elkaar past en niet past of bijna past hier te verzamelen. Zou wel relaxed zijn trouwens....

En zoals hierboven al is gezegd, past het niet, pak een hamer, past het dan nog niet, pak een grotere hamer, mocht dat ook niet lukken, gebruik dan je fantasie

Er is hier zelfs iemand die een TL1000 blok in een oldskool GSX frame gaat bouwen :}

Geef mij die link eens dat wil ik wel eens zien.


Maar toch dat wat past waarop vond ik niet eens zon gek topic. Kan best handig zijn.

Ik stel voor dat het topic gecontinueerd wordt maar dan met serieuze postings en dat sommige lijers hun geheimen niet willen prijsgeven ...tja daarvoor zijn het lijers. O-)
 
Op een gsxr91 achtervelg past een 180 of een 190 laatste als je er geen bezwaar tegen hebt dat het randje er vanaf gaat.

Zeg nou zelf dit is toch een zinvolle bijdrage O-)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan