Dit onderwerp is gesloten.
quote:Makrolon schreef op 21 oktober 2010 @ 13:59:
Zoo, enduro wielen er weer onder met nieuwe Kenda K760 bandjes.
[afbeelding]
De JD Jet kit:
[afbeelding]
Geinstaleerd, zeer duidelijke beschrijving er bij, makkelijk te instaleren, carb hoefde er niet eens af.
Net even een klein stukje gereden, is een stuk directer op t gas, heb echt wel t gevoel dat ik meer vermogen heb. Alleen als ik een klein beetje gas geef loopt ie nog niet echt lekker, daar ga ik zometeen nog even mee kloten want er ligt nu iemand hier te slapen en voel me een beetje schuldig als ik onder zn raam zit te gassen
[afbeelding]
Oh, ook nog even 2 slangen van de carburateur de luchtfilterbox in geleid, t schijnt dat als door diep water gaat en die slangen raken het water dat de motor kan afslaan. Zou nu op gelost moeten zijn.
Zometeen ga ik nog even de 'return' kabel verwijderen voor soepeler gas.
dikke viefhonderd
quote:PR21 schreef op 23 oktober 2010 @ 12:40:
@makrolon, je moet een waardebon kopen bij de yamaha dealer voor 25 euro. Deze moet je op die dag laten zien en kun je de enduro en cross modellen testen. Kun je de bon daarna inleveren en er bijv Yamahalube van kopen.
Remmen ontluchten is toch niet zo'n roteren ?
dikke viefhonderd
dikke viefhonderd
quote:h@rtstikke gek schreef op 23 oktober 2010 @ 14:06:
ok, het maakt mij niks uit, maar ik weet hoe het voelt als een zijspancrosser met een zabel blok blijft gaan als je het gas dicht doet, hebben er direkt een carb opgezet met een sluitende kabel
moderator
www.harleyuitlaten.nl
© 2001-2012 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 3