Gsxr 600 K6 + SV650 K3 delen + BT14

Spierings

MF veteraan
11 aug 2007
2.687
0
-Gsxr K6 600 schokbreker met high en low speed demping €90
-Gsxr K6 600 koppelings hendel compleet €25
-Gsxr K6 600 L stuurschakelaars €25
-Gsxr K6 600 orginele stuurdemper €30
-Gsxr K6 600 remklauw + houder achter €45
-Gsxr K6 600 bar end gewichten €10

-SV650 K3 Voorvork + onderste kroonplaat met WP veren (L poot bekrast onderaan) €135
-SV650 K3 Voor velg (paar krassen op velg rand) inclusief goede schijven (9000km)€60
-SV650 K3 Achter velg incl. tandwieldrager en schijf €75
-SV650 K3 bijrijders voetsteunen €30
-SV650 K3 bijrijders zadel €40
-SV650 K3 orginele schokbreker (9000km)€30
-SV650 K3 naked remklauwen + rempomp + stalen remleiding voor €75
-SV650 K3 naked koplamporen €45
-SV650 K3 zwart bekrast voorspatbord €25

-Bridgestone BT14 voorband 120/70/17 4000 km mee gereden €40

-Indien interesse graag mailen naar coenanniek(at)live.nl, spullen zijn eventueel op te halen in Nuland (vlak bij Den Bosch)
 
Laatst bewerkt:
-Gsxr K6 600 remklauw + houder achter €35

heb je daar een foto van?

ik heb er wel belang bij! :Y

Afb052.jpg


Afb054.jpg


Had er volgen mij 10000km op gezeten, remblokken zijn orgineel en zo goed als nieuw.
 
Ik zoek een stuurschakelaar links (en evt rechts) + Gashendel en evt rempotje + hendel Liefst alles zwart merk maakt niet uit.

Heb je hier iets van en evt foto's ?
 
Ik zoek een stuurschakelaar links (en evt rechts) + Gashendel en evt rempotje + hendel Liefst alles zwart merk maakt niet uit.

Heb je hier iets van en evt foto's ?
Heb alleen de linker stuurschakelaars van de gsxr k6 600. Zal er morgen even een foto maken, ik ben vandaag pas laat thuis .

Heb wel eventueel de koppelings hendel compleet van een gsxr k6 600 en rempomp met hendel van een sv650 k3 naked (vast reservoir).
 
Is dit van de Gixxer of van de SV?

Denk niet dat het gaat passen, meen zelf 31 h.o.h. te hebben. Heb je eventueel de maat van de bovenste aansluiting (dikte) en van de onderste (tussenmaat).
Deze schokbreker is van een gsxr k6 600, een sv heeft een vele simpelere schokbreker. Zal morgen de bovenste aansluiting en de onderste even opmeten (ben vandaag te laat thuis).

Met een iets langere schokbreker krijg je hetzelfde effect als dat je de voorvork iets verder door de kroonplaat laat steken.

Deze maten zijn volgens mij bij suzuki altijd dezelfde maat, heb op mijn sv nu een k2 1000 schokbreker (deze is ook een paar mm langer). Maar wou deze k6 schokbreker inbouwen ivm extra stelmogelijkheden maar hij is voor mij 2 cm te kort.
 
Is dit van de Gixxer of van de SV?

Denk niet dat het gaat passen, meen zelf 31 h.o.h. te hebben. Heb je eventueel de maat van de bovenste aansluiting (dikte) en van de onderste (tussenmaat).
Bovenste aansluiting is 3 cm.
Onderste tussenmaat is 3 cm.
 
Ik zoek een stuurschakelaar links (en evt rechts) + Gashendel en evt rempotje + hendel Liefst alles zwart merk maakt niet uit.

Heb je hier iets van en evt foto's ?
Hier een foto van de linker schakelaar met de volgende knoppen:
-claxon knop
-knipperlichtschakelaar
-gevarenlichtschakelaar
-dim naar grootlicht schakelaar
-pass knop om met groot licht te knipperen (niet op foto te zien)
Afb062.jpg

Had in het gezocht forum gezien dat het voor een trike was. Dan kun je misschien beter een universele gashendel voor 1 kabel pakken want bij de meeste motoren heb je 2 gaskabels
 
Voorvork + voorwiel + band verkocht.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan