Gooische hooligans.... deeltje 24! BBQ time!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Doe mij die bovenste maar :Y


Goeieaaaaaaaaaf :W
:W avond

Die is al verkocht ;)
Edit, dat was al gepost :P
Niet aan mij helaas :N

Denk dat ik maandag op de R1 in de achtervolging ga :)
 
Laatst bewerkt:
Oscar wel, die klokt alles :)

Rondje Zandvoort, Zeist -> Delft.... maakt hem niet zoveel uit :+
 
Oscar wel, die klokt alles :)

Rondje Zandvoort, Zeist -> Delft.... maakt hem niet zoveel uit :+
:Y

altijd kijken of het sneller kan :P

als tegen mij gezegd wordt: Zorg dat dit snel bij de klant komt want de patient ligt al op tafel... dan ben ik heel snel daar :) (ondanks dat de boetes niet declareerbaar zijn.. -O- )

:+
 
(nog) niet geprobeerd, maar denk niet dat het vloeiend rijden bevorderd als het in me hoofd niet goed zit :N
en dat is wel het belangrijkste... wanneer je geen vertrouwen heb in de band, ben je er tijdens het rijden te veel mee bezig en gaat het dus voor geen meter meer.

Zou gewoon informatie bij Ro (of waar je hem eventueel kan laten repareren) in winnen over de kwaliteit van de reparatie. Wanneer dit positief is (dat kan Ro je huis wel vertellen) zal je zelf ook meer vertrouwen in de band krijgen..

wanneer je dit niet heb na de ingewonnen info, kan je er altijd nog een nieuwe band om gooien natuurlijk :)
 
en dat is wel het belangrijkste... wanneer je geen vertrouwen heb in de band, ben je er tijdens het rijden te veel mee bezig en gaat het dus voor geen meter meer.

Zou gewoon informatie bij Ro (of waar je hem eventueel kan laten repareren) in winnen over de kwaliteit van de reparatie. Wanneer dit positief is (dat kan Ro je huis wel vertellen) zal je zelf ook meer vertrouwen in de band krijgen..

wanneer je dit niet heb na de ingewonnen info, kan je er altijd nog een nieuwe band om gooien natuurlijk :)
Had hem al even een mailtje gestuurd :)
 
Goeie avond! En doei! Ik ga gelijk weer pitten.. niet meer rellen heh jongens.. dat vindt pappa phoentje niet leuk :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan