Gooische hooligans.... deeltje 24! BBQ time!

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ Xtra en de rest.

Thanks voor de prima rit. En die mogelijke boete voor te hoge snelheid op de A27, ach die komt wel of niet. Daar kan je je nu niet meer druk om maken.
:) gezellig dat jullie ff aanhaakten :Y
 
Het is een aardig klusje maar dan heb je ook iets *D Weet alleen zelf nog niet zo goed wat ik er van moet vinden. Als het droog is even een proefritje maken. Mogelijk stuurt het als een scheermes en wil ik niet meer anders........

[afbeelding]

[afbeelding]
Wel iets speciaals zo.

Euh :+ ff wennen denk ik. Ben wel heel benieuwd hoe dat nu stuurt!
 
:X










Leuk spul allemaal michel :Y
Zat voor mijne ff te kijken. Zou dit in hoek verstelbaar zijn?
PTY-024.jpg

kost zat trouwens....
 
Laatst bewerkt:
Het is een aardig klusje maar dan heb je ook iets *D Weet alleen zelf nog niet zo goed wat ik er van moet vinden. Als het droog is even een proefritje maken. Mogelijk stuurt het als een scheermes en wil ik niet meer anders........

[afbeelding]

[afbeelding]
Zeker appart, weet alleen niet wat ik er van moet vinden. Aan de ene kant heeft het wel iets, maar aan de andere kant waar niet :P Vind de R1 gewoon mooier :Y
Maar waarom deze verbouwing? Toe aan iets anders, of iets met je kuipen gebeurd?
 
Leuk spul allemaal michel :Y
Zat voor mijne ff te kijken. Zou dit in hoek verstelbaar zijn?
[afbeelding]
kost zat trouwens....

Hmm als ik het zo bekijk lijkt het vast gepopt zitten ofzo. Dus dan ben ik bang van niet :N
En ja kost zeker genoeg, ik ben hier ook alweer rond de 300 euro aan kwijt :/
 
Laatst bewerkt:
Ben de R1 niet zat hoor. Maar was wel toe aan iets anders....... deze verbouwing was een leuk klusje en tegelijk een gokje. Ga zo maar een proefritje naar het werk maken.

Heb geen tijd meer om terug te bouwen voor Assen maandag dus dat wordt naakt het circuit op. :P

Alles is weer terug te bouwen dus als het niet bevalt heb ik wel iets anders gehad voor relatief weinig geld.
 
Het is een aardig klusje maar dan heb je ook iets *D Weet alleen zelf nog niet zo goed wat ik er van moet vinden. Als het droog is even een proefritje maken. Mogelijk stuurt het als een scheermes en wil ik niet meer anders........

[afbeelding]

[afbeelding]

WOW! :)
Die zag ik even echt niet aankomen _O-

Keurig gedaan (superbikestuur op een R1 ?), het is HEEL erg wennen en ben benieuwd of de stuur eigenschappen goed gewaarborgd blijven.

Keep us updated :)
 
Goedemiddag allemaal :W

Deeltje 24 alweer!!

Hoop toch binnenkort weer eens mee te rijden hoor, dit is niets zo.

Al heel lang niet meer gereden....op dit moment mijn kettingcover aan het spuiten, word ook matzwart, leuk klusje....

Ben nu 2 dagen vrij, maar als ik naar buiten kijk heb ik geen zin om te gaan rijden... :(

Volgend weekend weer nachtdienst, 3e weekend achter elkaar.....

-O-
Het is nu droog in Woerden... kom je toch koffie drinken O-)
 
ja hoor, moet je ff langskomen op mijn werk.
3-dubbele espresso? :+
:Y
(Wij zetten hier thuis nog echte bakjes koffie :P Met gekookte melk e.d. Maar ik wil er toch wel graag zo'n koffiepad-apparaatje bij.... Handig voor momenten dat je geen zin hebt om moeite te doen, maar wel zin hebt in koffie ;) )
 
:Y
(Wij zetten hier thuis nog echte bakjes koffie :P Met gekookte melk e.d. Maar ik wil er toch wel graag zo'n koffiepad-apparaatje bij.... Handig voor momenten dat je geen zin hebt om moeite te doen, maar wel zin hebt in koffie ;) )

Je bent al aardig onderweg om een echte student te worden, zie ik ;)
 
Je bent al aardig onderweg om een echte student te worden, zie ik ;)
Nergens moeite voor doen, veel koffiedrinken, altijd dingen willen die je niet hebt, je tijdens de tentamenperiode helemaal volgooien met koffie/red-bull, houden van een lekker biertje, houden van uitgaan etc. ???
O-) Nee joh, zo ben ik niet :N
 
Het is een aardig klusje maar dan heb je ook iets *D Weet alleen zelf nog niet zo goed wat ik er van moet vinden. Als het droog is even een proefritje maken. Mogelijk stuurt het als een scheermes en wil ik niet meer anders........

[afbeelding]

[afbeelding]
Beetje a poor mans Superduke :+

Alleen nog een beetje oranje in het kuipje, verder ziet het er wel strak uit vind ik :}
 
Beetje a poor mans Superduke :+

Alleen nog een beetje oranje in het kuipje, verder ziet het er wel strak uit vind ik :}

Hmmm ja, die Superduke, heeft dat je toch wel lekker gemaakt Chris ?
Was ook wel een ERG strak ding :Y

Toch zijn het wel 2 ERG aparte machines van elkaar... ben benieuwd hoe de R1 met superbike stuur rijdt :)
 
Laatst bewerkt:
:Y
(Wij zetten hier thuis nog echte bakjes koffie :P Met gekookte melk e.d. Maar ik wil er toch wel graag zo'n koffiepad-apparaatje bij.... Handig voor momenten dat je geen zin hebt om moeite te doen, maar wel zin hebt in koffie ;) )

thuis zet ik nooit koffie, kook ik water en gaat er wiener melange poeder in een beker :+

Hier hebben we zo'n douwe egberts apparaat, erg lekker en zat keus *O*
 



Het is de bedoeling dat mijn motor er zo over een maand uitziet.. na de powdercoater.. :)
Komt ook een titaniumkleurige uitlaat op..
Iemand nog tips of suggesties? *D
 
Laatst bewerkt:
[~[url="http://img81.imageshack.us/img81/7650/powdercoatergv9.jpg"]afbeelding~][/URL]
[~[url="http://img81.imageshack.us/img81/7650/powdercoatergv9.e39dc8ad2e.jpg"]afbeelding~][/URL]

Het is de bedoeling dat mijn motor er zo over een maand uitziet.. na de powdercoater.. :)
Komt ook een titaniumkleurige uitlaat op..
Iemand nog tips of suggesties? *D

Ziet er goed uit buurman :+
Alleen die undertail mag je wel eens schoonmaken :P

Ik heb geen ervaring met poedercoating dus tips van mij zul je niets aan hebben :N
 
[~[url="http://img81.imageshack.us/img81/7650/powdercoatergv9.jpg"]afbeelding~][/URL]
[~[url="http://img81.imageshack.us/img81/7650/powdercoatergv9.e39dc8ad2e.jpg"]afbeelding~][/URL]

Het is de bedoeling dat mijn motor er zo over een maand uitziet.. na de powdercoater.. :)
Komt ook een titaniumkleurige uitlaat op..
Iemand nog tips of suggesties? *D

Mooi! :)
Wat ik alleen niet snap, je gaat van alles zilver/grijs kleurig naar alles zwart (HEEL MOOI!) en dan neem je een titanium uitlaat erbij..... :)
Ik vind dan persoonlijk carbon er meer bij passen, niet ? :)
 
middag :W

Ik heb te horen gekregen dat wanneer alles goed gaat, ik de pup over 9,5 week krijg *O*
Ik heb al vrij gekregen voor de hele maand augustus en als er problemen zijn kan het rooster alsnog aangepast worden *O*

@Achi: Ik vind het knap van je dat je dat durft zo'n metamorfose. Maar eerlijk gezegd vind ik de r1 er niet mooier op worden. Maar smaken verschillen gelukkig :P Hoop voor je dat het een beetje lekker rijd inderdaad. Ik ben benieuwd!
 
middag :W

@ achi
Dit is even totaal wat anders
Is niet helemaal mijn smaak maarja als jij het maar mooi vind
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan