Gooische hooligans.... deeltje 24! BBQ time!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jammer dat het zo ver rijden is -O-

Sidecar training


@Michel: thanks, mijn ouwe Duc staat er niet bij, maar de manual van de 600 en de Cagiva 650 moet ook een hoop bruikbare info in staan :Y
 
Jammer dat het zo ver rijden is -O-

Sidecar training


@Michel: thanks, mijn ouwe Duc staat er niet bij, maar de manual van de 600 en de Cagiva 650 moet ook een hoop bruikbare info in staan :Y

Heb je wat aan de 500SL pantah? Wel in het Italiaans :X
Anders stuur ik je die op MSN even, net gedownload :Y
 
Mooi! :)
Wat ik alleen niet snap, je gaat van alles zilver/grijs kleurig naar alles zwart (HEEL MOOI!) en dan neem je een titanium uitlaat erbij..... :)
Ik vind dan persoonlijk carbon er meer bij passen, niet ? :)

Daar heb je wel gelijk in... alleen persoonlijk vind ik carbon niet zo heel mooi.. misschien is het mogelijk om het titanium de zelfde kleur te coaten.

En michel27 ik schaam me ook diep voor me vieze undertail :+
haha ik zal m eens lekker schoon maken van onder haha *D
 
Laatst bewerkt:
Heb je wat aan de 500SL pantah? Wel in het Italiaans :X
Anders stuur ik je die op MSN even, net gedownload :Y
Tnx, maar niet meer nodig. De 500SL is opgevolgd door de 600SL en de 600SL weer door de mijne (650SL). Hij lijkt qua opbouw dus het meeste op de 600. Het motorblok is hetzelfde als in de Cagiva 650 Alazzurra GT. Het enige verschil met de 600 is waarschijnlijk de boring en de slag. De mijne heeft de krukas van de 750, wat destijds weer nodig was om de 750 gehomologeerd te krijgen voor bepaalde race klasses.

Wat ik nodig heb staat al veilig op de harddisk ;)
 
Daar heb je wel gelijk in... alleen persoonlijk vind ik carbon niet zo heel mooi.. misschien is het mogelijk om het titanium de zelfde kleur te coaten.

En michel27 ik schaam me ook diep voor me vieze undertail :+
haha ik zal m eens lekker schoon maken van onder haha *D
Titanium roelt 8-)
 
Tnx, maar niet meer nodig. De 500SL is opgevolgd door de 600SL en de 600SL weer door de mijne (650SL). Hij lijkt qua opbouw dus het meeste op de 600. Het motorblok is hetzelfde als in de Cagiva 650 Alazzurra GT. Het enige verschil met de 600 is waarschijnlijk de boring en de slag. De mijne heeft de krukas van de 750, wat destijds weer nodig was om de 750 gehomologeerd te krijgen voor bepaalde race klasses.

Wat ik nodig heb staat al veilig op de harddisk ;)

ok, ik heb meteen mijn motor ook even op harddisk gezet inderdaad. Je weet nooit mocht ik ooit ineens handig worden _O-
 
navond alle, achi motor ziet er strak uit, niet mijn keus (naked dan) maar hij kan zo de winkel in als nieuw model van .....?
 
@ lemming, waren er zaterdag niet meer foto's gemaakt want ik wil nog ff een goeie kd-foto van mezelf ( ff een opkikker voor me shoulderdown ;) )
 
OSCAR GESPOT! :P

Kwart over 6 op de A27 ter hoogte van de Veemarkt :)
Zag er ook wel stoer uit, zwarte combi :)
 
Over de hoop opgeven... Michel... is Poikie nu al onderhand bij jullie langs geweest op visite ? :+

Nou hij was hier de zondag na de MM aan de deur, toch al een stap dichterbij :+
Maar dat was meer omdat we op de kam. onnesweg gedag hadden gezwaaid na ons gezamenlijke ritje terug.
Alex en ik gingen MotoGP kijken bij mij en hij ging naar huis voetbal kijken :Y
Alleen was hij ff vergeten dat alex zijn fotocamera nog had, en hij de olie van alex zijn olieboot _O-
 
_O-
Goeie tip he oploskoffie _O-
IMG_8508.jpg
 
Avond :W

Net even me motor naked gemaakt :P
om te kijken wat dat geluid nou was.

Nu hoor ik het een stuk duidelijker, er tikt iets bij de distributieketting,
dus kapje eraf gehaald en dan ben je nog nergens want om erbij te komen moet de bovenkant eraf,
Heb ook op het forum het een en andere gelezen over het vervangen van de spanner of de ketting zelf.
Dus ik ga morgen avond weer verder
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan