Gooische hooligans.... deeltje 24! BBQ time!

Status
Niet open voor verdere reacties.
haha, reed je in een zilvere slopel?? of vergis ik me nu?

tnx voor de spot :W

Klopt :)
Dit beestje:

vectra.png
 
en op trackr! - live GPS tracker kan je mijn routes zien :)

Wil ook zo graag weer terug. Ongelovelijk zo mooi :9~ :] Maar helaas gaat dat 'm niet meer worden dit jaar.

Eind juli voor 2wk met vrienden naar Turkije en in november voor iets meer dan 5mnd naar Australie: backpacken op de motor :} :]

Australie.... staat bovenaan mijn wishlist :)
Even een goede raad, blijf bij de oost kust (meest interessante) en be carefull..... als je denkt dat het in Nederland gevaarlijk is voor motorrijders..... :N
 
:^ :^ :^ :^ :^

:P

Denk dat australie ook heel erg gaaf gaat worden hoor :Y
I know for sure :Y
Wacht nog op definitief akkoord voor de datum van mijn werk en dan ga ik boeken, hopelijk deze week nog O-)

Maar weet zeker dat ik nog (meer dan ) een keer terug ga naar Oostenrijk en Italie. Mijn god wat is dat ook prachtig gebied om te rijden :}

Alleen denk ik dat ik dan wel met de auto heen ga, aanhanger met motor(s) erachter en gaan :] Tot aan Oostenrijk is er niet echt veel aan. Na 100km knallen over de Duitse snelweg heb je dat ook wel gezien. Maar het stuk binnendoor vanuit Italie tot aan Duitsland is echt mooi *O*
 
Australie.... staat bovenaan mijn wishlist :)
Even een goede raad, blijf bij de oost kust (meest interessante) en be carefull..... als je denkt dat het in Nederland gevaarlijk is voor motorrijders..... :N
Planning is om vanaf Adelaide via de (oost)kust richting het noorden te gaan rijden tot Cairns ofzo *O*

Het rijden in Australie zal denk ik niet zo erg zijn als op de wegen in Italie... mijn god. Denken dat ze allemaal Ghostrider zijn ofzo |( Een tijdje ook met een groepje mee 'gereden', maar na een paar km kwam ik erachter dat ik nog wat langer van het mooie land wilde genieten en niet zo levensmoe was als hun :?
 
Tot aan Oostenrijk is er niet echt veel aan. Na 100km knallen over de Duitse snelweg heb je dat ook wel gezien. Maar het stuk binnendoor vanuit Italie tot aan Duitsland is echt mooi *O*
Gewoon bordje "Ausfahrt" volgen. Tussen de Eifel en Oostenrijk hoef je je echt geen kilometer te vervelen :]

full
 
In 2 dagen op een leuke manier naar Italie?

Is dat te doen?
 
Gewoon bordje "Ausfahrt" volgen. Tussen de Eifel en Oostenrijk hoef je je echt geen kilometer te vervelen :]

[afbeelding]
Daar heb je gelijk in. Alleen hadden wij besloten om in 2 dagen heen te rijden. Dag1 naar Eifel, daar stukje rijden en overnachten, en Dag2 naar Oostenrijk. Dan heb je niet echt veel speling om de binnenwegen te pakken.
En terug zijn we vanuit Tenna (italie) in 1x naar huis gereden, tot Duitsland binnendoor, maar daarna de snelweg op om snel thuis te zijn. *O*
 
Planning is om vanaf Adelaide via de (oost)kust richting het noorden te gaan rijden tot Cairns ofzo *O*

Het rijden in Australie zal denk ik niet zo erg zijn als op de wegen in Italie... mijn god. Denken dat ze allemaal Ghostrider zijn ofzo |( Een tijdje ook met een groepje mee 'gereden', maar na een paar km kwam ik erachter dat ik nog wat langer van het mooie land wilde genieten en niet zo levensmoe was als hun :?

4000 km, elke dag 400 km en dan heb je nog reserve dagen over :)
Wow.... echt jaloers :) Motor huren daar ?

Australie is het bijna zelfmoord om motor te rijden naar verluid.... maakt het wel spannender toch ? ;)
 
In 2 dagen op een leuke manier naar Italie?

Is dat te doen?
Jawel, maar dan moet je toch wel de eerste nacht onderaan de Eifel overnachten. Anders ga je het niet echt redden. Wij moesten de 2e dag nog 750km naar Serfaus (oostenrijk) en hebben daar in totaal 12u over gedaan. Kwamen om 21u best kapot aan in Serfaus :X Dan kom je er nog eens achter dat ALLES dicht is in dat verlaten skidorp |( Gelukkig nog het enige 4-sterren hotel gevonden wat wel open was :}
 
4000 km, elke dag 400 km en dan heb je nog reserve dagen over :)
Wow.... echt jaloers :) Motor huren daar ?

Australie is het bijna zelfmoord om motor te rijden naar verluid.... maakt het wel spannender toch ? ;)
No risk.. no fun!!!

maar dat zal heus wel mee vallen... in Mad Max, reden ze ook vrolijk rond :+
 
4000 km, elke dag 400 km en dan heb je nog reserve dagen over :)
Wow.... echt jaloers :) Motor huren daar ?

Australie is het bijna zelfmoord om motor te rijden naar verluid.... maakt het wel spannender toch ? ;)
4000km, 400km per dag -> 10dagen. Hou ik wel veel over van de 5,5maand die ik ervoor heb :P

Mijn planning is om ongeveer 15.000 a 20.000km te rijden en om daar een motor te kopen. Ik wil gaan slapen in van die Hostels en dan van tijd tot tijd rondtrekken en in de tussentijd genieten van de omgeving en touren :]
 
Jawel, maar dan moet je toch wel de eerste nacht onderaan de Eifel overnachten. Anders ga je het niet echt redden. Wij moesten de 2e dag nog 750km naar Serfaus (oostenrijk) en hebben daar in totaal 12u over gedaan. Kwamen om 21u best kapot aan in Serfaus :X Dan kom je er nog eens achter dat ALLES dicht is in dat verlaten skidorp |( Gelukkig nog het enige 4-sterren hotel gevonden wat wel open was :}
_O- Serfaus, meerdere malen geweest. Heerlijk boarden daar hoor, maar was het nog steeds autovrij?
 
4000km, 400km per dag -> 10dagen. Hou ik wel veel over van de 5,5maand die ik ervoor heb :P

Mijn planning is om ongeveer 15.000 a 20.000km te rijden en om daar een motor te kopen. Ik wil gaan slapen in van die Hostels en dan van tijd tot tijd rondtrekken en in de tussentijd genieten van de omgeving en touren :]

Oooooh dacht dat je 2 weken had... hoe kom ik daar nou weer bij _O-
 
In 2 dagen op een leuke manier naar Italie?

Is dat te doen?
Dat is wel erg kort. Wij gaan dit jaar ook naar Italie. Bijna 1200 kilometer binnendoor, moet in 3 of 4 dagen te doen zijn. Maar ik ga toch om te rijden, dus waarom dan niet al aan de gens beginnen ;)
 
_O- Serfaus, meerdere malen geweest. Heerlijk boarden daar hoor, maar was het nog steeds autovrij?
Pistes zagen er mooi uit. Waren net 3 weken dicht, maar nog behoorlijk veel sneeuw. Ik heb eigenlijk geen idee hoe het met auto's zit daarzo. Waren wel van die toegangspoorten bovenop de berg voor je het dorp in gaat. Maar aangezien alles gesloten was hebben ze niets of niemand gezien daar :P Lekker rustig :]

P1000315.JPG

P1000317.JPG

Dit was het uitzicht van ons balkon in Serfaus. Echt super :}
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan