Gooische hooligans.... deeltje 24! BBQ time!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dank voor het warme onthaal. :) En ik ga aankomende donderdag op voor m'n AVB. En ik weet niet waarom maar AVD lijkt me gewoon minder moeilijk dan die kunstjes die je moet uithalen op dat parkeerterrein. Dus met een beetje geluk heb ik over hooguit een maand of drie mn rijbewijs.
 
Nog een gooise malloot meld zich. En nee ik heb nog geen keuze gemaakt voor motor en zit sterk te twijfelen tussen een GSX-R 600 of een YZF R6, beide van na 2004. Zal het tot die tijd (wanneer ik mn roze pasje heb) moeten doen met mn pa's FJ1200.

Welkom :) (ken je al van het rijlestopic)
 
Dank voor het warme onthaal. :) En ik ga aankomende donderdag op voor m'n AVB. En ik weet niet waarom maar AVD lijkt me gewoon minder moeilijk dan die kunstjes die je moet uithalen op dat parkeerterrein. Dus met een beetje geluk heb ik over hooguit een maand of drie mn rijbewijs.
Ook namens mij welkom :W
Veel succes alvast met afrijden :Y

@ Xtra,
Leuk ding hoor. Denk dat het opzich wel klopt wat er allemaal staat. En over de prijs... tja, zal wel een deel emotionele waarde inzitten ;)
 
Wie weet :)

Als ik iets kan vinden wat naar m'n zin is.
Kan ook best zijn dat ik het op de R1 blijf doen hoor.

Mocht je bij die blade gaan kijken, de kappen zien eruit als het model <98 dus 96/97 eigenlijk. Hoeft niks te betekenen want die kappen zijn uitwisselbaar.
Menno had na zijn crash met de 96-er ook de 93-er kappen erop geloof ik.
SC33 is de 98/99 versie dus misschien handig om ook ff te checken :)
 
Als ik ooit een circuit racertje zou kopen zou het bijna zeker weten zoiets worden :)

4049_0_1_2_cbr%20600%20f_Image%20credits%20-%20Harald%20Holm.jpg


Maar dan zou dat ook gelijk een wo-we fiets worden _O-
 
Laatst bewerkt:
Gaat snel vervelen als je een 1000 gewend bent vrees ik.

Een 750 is ook okay, maar wel het minimum ook.
 
Dank voor het warme onthaal. :) En ik ga aankomende donderdag op voor m'n AVB. En ik weet niet waarom maar AVD lijkt me gewoon minder moeilijk dan die kunstjes die je moet uithalen op dat parkeerterrein. Dus met een beetje geluk heb ik over hooguit een maand of drie mn rijbewijs.

Welkom :]
Die truukjes op het parkeer terrein stellen niks voor en al helemaal niet met een er-5 of iets dergelijks.. enige fout die ik volgens die gast had van mijn avb examen was de langzame slalom.. Ik ging er gewoon helemaal door heen zonder een pilonnetje te raken. Ik ging er niet vloeiend genoeg door heen(hoe erg kan je zeiken) wel geslaagd. :W

AVD kan wel eens lastiger worden je hebt altijd van die bitches er tussen zitten die je echt op de kleinste dingen laten zakken.... (gelukkig heb ik die ook in 1x gehaald)..
Auto rijbewijs wel pas 2e x gehaald.. volgens hem kwam ik te dicht achter een vrachtwagen te zitten toen ik invoegde(vind je het heel gek als het verkeer in 1x begint te remmen).

Denk dat het belangrijkste is dat je laat zien dat je je van het gevaar bewust bent.. en dat je uiteraard die truukjes die je tijdens het avb hebt geleerd ook nog eens ff in praktijk brengt en dus op die manier laat zien dat je je voertuig beheerst!@

Veel succes met het behalen van je motorrijbewijs.. mooiste bewijs wat er is :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan