Robinjo's Moto Martin Z900

Robinjo

MF veteraan
17 mei 2003
16.004
8.660
Driebergen
Facebook
Vandaag opgehaald. *O*

full


Moto Martin bouwjaar 1981 met Kawasaki Z900 blok uit '73, voorvork, wielen en remmen is ook Kawa spul uit die tijd.

Heeft 16 jaar niet gereden, loopt/rijdt niet.
 
Ben er zelf ook erg blij mee. :Y

En het motorblok loopt ondertussen weer, beetje met de bedrading gerommeld en de puntjes schoongemaakt en afgesteld, verse peut erin en hij liep. *O*

Zal stras wat meer foto's posten.
 
full

full

full



Cool dempertje. :9

full


Fraai laswerk op het frame

full


Blokkie

full


Naakt (maar beetje stoffig) frame. 8-)

full
 
Ik zeg

SLOPEN dat ding.

Upgraden met up to date voorvork remmerij etc. GSXR Blok erin i.c.m een blow trough turbo.
uiteraard wel het oude kuipwerk e.d behouden om de nietsvermoedende Snelle jongens op nieuwe motoren eens lekker in de luren te leggen.

Na de update heb jij een supersturende fiets met wreed vermogen. :o

:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

Ik zal mijn adres maar niet vermelden anders staat de Moto Martin club vanavond voor de deur om mij te Lynchen })
 
Ik zeg

SLOPEN dat ding.

Upgraden met up to date voorvork remmerij etc. GSXR Blok erin i.c.m een blow trough turbo.
uiteraard wel het oude kuipwerk e.d behouden om de nietsvermoedende Snelle jongens op nieuwe motoren eens lekker in de luren te leggen.

Na de update heb jij een supersturende fiets met wreed vermogen. :o

:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

Ik zal mijn adres maar niet vermelden anders staat de Moto Martin club vanavond voor de deur om mij te Lynchen })

Klinkt leuk. })


zag ik dat nou goed? Een gewoon stuur? Geen clip-ons?
Is da origineel?:+

Dat is niet origineel inderdaad, er horen clip-ons op en misschien komen die er ook nog. :Y Kuip is er ook op aangepast, er hoort ook een complete tank-zit combinatie op te zitten maar alleen de tank is er nog van over, zitje is iets onbekends en ga ik vervangen denk ik. (niet heel erg want zo mooi vond ik de standaard kont niet. :X )

full
 
Gaaaaaaaaaaaaf!!!!
In de geest van die tijd weer opbouwen met clipons, weinig demping en wielen van de een of andere toebehoren leverancier? (Dymag, PVM, Ronal etc etc etc, zie ook de racewielen parade)
 
wow!
als deze net zo mooi gaat worden als je retro-fighter...

ik ga het in ieder geval weer volgen!
 
Hey Robin, mooi man! Daar heb je lekker veel werk mee.
Hoeveel weken vakantie heb je ook al weer?
Ik volg het, zeker weten!
 
Super Robin!Gefeliciteerd!We zien je 21 Juni in Ens zeker?
Gr.Gerard :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan