Hyosung dat is het

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo zo, gezellig druk hier :+
Nee, sorry Toby.
Misschien heeft Frans nog ideeen ;)

Ik heb mijn takkoni eronder zitten.
Met db-killer tot de 4500 toeren zonder problemen, gewoon zoals de wet hem voorschrijft. :Y :Y :Y ( en waar ze hem op kunnen testen)
Maar boven de 5000 toeren maakt hij een geweldig zwaar geluid 8-) 8-)
Zonder de db-killer nog niet gereden :o :o

Alleen moest ik wel even het mondstuk van de uitlaatbocht halveren.......
Die was toch zeker 30 mm te lang.
Verder past hij prima. :P :P en nu de taartschep er nog af :W :W
 
Alleen moest ik wel even het mondstuk van de uitlaatbocht halveren.......
Die was toch zeker 30 mm te lang.


??? heb je een volledig systeem dan voor die prijs?????
 
Het probleem dat ik met de Gv 650 met z'n tank heb is het volgende. Eeerts een jaar lang bij de dealer bezig geweest. die had dus problemen met leveringen van msa de. nu bleek dus begin dit jaar dat de dealer over de kop was, dus die verwees met naar de inmorteur. en de importeur verwijst me naar dealers, maar die zijn er vrijwel niet meer. althas heb verschillende dealers getelefoneerd. maar ik kon verder niet geholpen worden.had nu bij een motorzaak met tank laten behandelen omdat dat goed zou werken. maar na een half uur rijden bleek dit dus niet verholpen te zijn bleek een lasnaad te zijnen die trilt gewoon weer open dat. moet nu gelast worden, en anders moetb ik dus gezellig een nieuwe tank kopen. vind het erg jammer want als ik kan rijden met de motor is het een heerlijke motor om op te rijden

Mag ik je erop wijzen dat ik nog niks van je gehoord heb. Wel is er in Amerika een terugroep actie geweest met tank's zowel gt als gv voor de jaren 2005-2007. Misschien dat we hier andere bouwjaren hebben voordat er is geleverd maar dit is wel handig om mee te nemen als je er werk van gaat maken.
 
Alleen moest ik wel even het mondstuk van de uitlaatbocht halveren.......
Die was toch zeker 30 mm te lang.


??? heb je een volledig systeem dan voor die prijs?????
Nee nee, het orginele bochtenwerk ;)
Maar het mondstukje waar de uitlaat aan bevestigd wordt is behoorlijk lang.
Dus daar heb ik ongeveer 3 cm vanaf moeten halen 8-)
 
Hai Marcel, bedankt voor je reactie,
De uitlaat voldoet nu goed dus dat laat ik zo. Het is ook niet dat ik hem niet klaar krijg, de remmen worden vandaag gereviseerd, Maar meer dat ik het vertrouwen kwijt ben. Helemaal nu ik voor een druk najaar/winter sta en nog meerkms moet gaan rijden, twijfel ik of hij dat wel gaat redden, als ik de hele winter door van die geintjes heb...
Over gerrit niets dan lof, hij heeft mij aldoor zo goed mogelijk geholpen en kreeg zelfs leenmotor mee en werd mijn motor opgehaald..
De kwaliteit valt me gewoon tegen en ik ben bang dat ie er naar de winter met pekel en zo er niet meer uitziet.

Maar goed , als hij niet verkocht word heb ik niet veel keus dan er gewoon mee door rijden.
In dat geval zal ik jullie expertise nog eens nodig hebben:-)..

Dus voor de liefhebbers, staat op marktplaats:-)
Marcel: bedankt voor jeinzicht en aanbieding.
Vriendelijke groet,
Renzo

Tja, ook nooit meer iets van gehoord ;)
Misschien kunnen we stellen dat we alleen "nieuwe bezoekers" krijgen wanneer er iets aan de Hyo kapot is
VANDAAR DAT HET HIER ZO RUSTIG IS :+
 
Tja dat heb je met goede producten.De mijne rijd ook nog steeds nog een weekje dan heb ik 20000km gehaald in een krappe 1,5 jaar.
Heb alleen nieuwe blokken nodig voor achter,maar heb al aardig wat vervangings merken gevonden.Alleen voor het olie filter ben ik er nog niet helemaal uit.Zit te kijken voor een champion maar krijg niet het juiste type voor de 650 gevonden.wel die van de 250. En van hiflo heb ik wel een type gevonden.Want dan kan ik alles bij de motorzaak om de hoek halen,scheelt weer verzendkosten (blijf een zeeuw :P )
Ook de carbs dit weekend weer synchroon gesteld .Draait weer als een zonnetje en een goede gasrespons.Vind ze wel vaak verlopen.Maar eens rode loctite op het stelschroefje doen.blijft ie eens zitten
 
Ja, het zijn gewoon goede dingen. Van dat synchroon afstellen hoor ik weinig mensen. Verder zou ik uitkijken met imitatie oliefilters. Orgineelfilter kost ook maar zo,n 20 Euro dacht ik.

Die 20.000 km heb je snel voor elkaar. Heb er nu ook 20.000 opzitten en loopt nog als een zonnetje. Zeker bij stationair krijg ik vaak positieve reacties.
 
euro of 12 dacht ik.ik denk dat ik ook alles bij frans ga bestellen.Hoe is jullie ervaring bij de originele remblokken?
Yep gaat rap zo met de km's.elke dag komt er 60 bij.Dus 300 per week.Waarvan er 95 % snelweg km zijn. Maar dat verlopen vind ik ook vreemd.Ik ga het eens binnenkort wat nader onderzoeken.
 
euro of 12 dacht ik.ik denk dat ik ook alles bij frans ga bestellen.Hoe is jullie ervaring bij de originele remblokken?
Yep gaat rap zo met de km's.elke dag komt er 60 bij.Dus 300 per week.Waarvan er 95 % snelweg km zijn. Maar dat verlopen vind ik ook vreemd.Ik ga het eens binnenkort wat nader onderzoeken.

Of dokter Frans bellen ;)


Orginele rembloken gaan bij mij ongeveer 12.000 km mee
 
Laatst bewerkt:
nou vandaag voor het eerst de hyo laten staan.Vond het niet echt verantwoord om de weg op te gaan. En naarbleek terecht ook.ben ik blij dat het in zeeland niet zo druk is...
 
Heb je toch aardig lang doorgereden. Ik ga al een week met de fiets en de Ferry naar het werk. Simpelweg koud,guur en te glad. Het kriebelt alleen wel.
 
vanochtend weer op de hyo gestapt.was wat gladjes om de straat uit te komen maar daarna geen probleem meer.Kijken hoe lang we het vol houden
 
Heb je toch aardig lang doorgereden. Ik ga al een week met de fiets en de Ferry naar het werk. Simpelweg koud,guur en te glad. Het kriebelt alleen wel.

Eindelijk weer een ritje met de Hyosung gedaan. Kan het niet laten met het "superbike-stuur"fatsoenlijk de bocht om te gaan. Paar keer m'n achterwiel uitgebroken. Op zich wel lekker, had het stuur gemonteerd tesamen met de voorvorkpoten flink door de bovenste kroonplaat heen te laten zakken om meer gewicht op het voorwiel te krijgen.

Voelde gewoon weer aardig vertrouwd aan. Ben nog op zoek naar oplossing om de 4-zuigerige remklauwen van hyosung te monteren. Worden andere uiteinden aan de voorvorkpoten of adapters. Binnenkort maar een bij Fred Dijksma langs voor een kennismaking. Mensen vauit hier die rond Hillegom ook Hyosung rijden??
 
vanochtend weer op de hyo gestapt.was wat gladjes om de straat uit te komen maar daarna geen probleem meer.Kijken hoe lang we het vol houden

Je mag je blog wel eens updaten, dateert nog uit september.

Als club zijnde willen we een keer in het zuiden organiseren. Had jij nog wat ideeen??
 
Je mag je blog wel eens updaten, dateert nog uit september.

Als club zijnde willen we een keer in het zuiden organiseren. Had jij nog wat ideeen??
Ik weet het.Ik zit er ook niet zo vaak meer op.Veelste druk met andere zaken.De hyo staat nu weer een aantal dagen stil.Tja als ze steeds sneeuw afgeven en er komt niets.... :?
Ondertussen slaat mijn rem ook vast bij achteruit duwen....tijd voor wat onderhoud.Ideen voor in het zuiden rijden..hmm.Zijn genoeg mooie plekken..wordt vervolgd
 
hallo Frans
goed aangekomen in Tilburg.
Ik heb de papieren nog van de Ixil. :o .
Geef me even jouw adres op mijn privemail dan stuur ik deze wel na.

Zoals beloofd:

Hyosung... Is dat wat of niet?
pagina 5 en 6

naverbranding dicht en sproeiers vergroten van 125 naar 127.5

en

full


succes met de ixil ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik begreep het al niet, misschien dat je teveel aan die oude uitlaatgassen had geroken.

Is tie met de motor je uitlaat uit Tilburg wezen halen??? Dan hebben we een "Max"bij de club.
 
nou momenteel staat het motortje hier stil.KOm met de auto al bijna niet meer de straat uit :? .En momenteel sneeuwt het nu weer in goes.lijk wel klein zwitserland hier.Lekker met de jongens hier van een heuvel in het park zitten scheuren met de slee. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan